Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iran!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

lady_arabia
27-12-2003, 18:19

Salam alikom, Met veel spijt heb ik vernomen dat onze broeders en zusters in Iran zijn getroffen door een aardbeving. Moge Allah onze broeders en zusters beschermen en de kracht geven aan de familieleden die de dood van een naaste ondervinden. Mocht er iemand zijn die weet waar we ons geld kunnen storten voor onze broeders en zusters in Iran dan hoor ik het graag. salam alikom, Moslima

celine_4ever
27-12-2003, 18:21
20.000 duizend mensen zijn er dood er word nog geschat 40.000 mensen... laten we deze mensen herdenken mesken... heb net het nieuws gezien en zag allemaal kleine kinderen huilen om hun zusjes en broertjes en ouders die mesken overleden zijn.. :( :( :( http://www.vsg.cape.com/~dougshow/cards/roses.jpg

lady_arabia
27-12-2003, 18:21
Salam alikom, Met veel spijt heb ik vernomen dat onze broeders en zusters in Iran zijn getroffen door een aardbeving. Moge Allah onze broeders en zusters beschermen en de kracht geven aan de familieleden die de dood van een naaste ondervinden. Mocht er iemand zijn die weet waar we ons geld kunnen storten voor onze broeders en zusters in Iran dan hoor ik het graag. salam alikom, Moslima

extremiste_4eva
27-12-2003, 18:22
AMIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!

celine_4ever
27-12-2003, 18:23

laha illah illah laha illah illah laha illah illah http://hometown.aol.com/masumeen/images/la%20ilaha%20ila%20allah[1][1].....gif

celine_4ever
27-12-2003, 18:24
http://hometown.aol.com/masumeen/images/hamam2.gif

celine_4ever
27-12-2003, 18:26
http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/kzkcqga6jec87f.jpg

Lady_moi
27-12-2003, 18:27
Amien..Wollah zo erg ik heb het ook gezien op tv en kreeg helemaal rillingen..Ik bedoel het kan elk land geweest zijn..En dan al die doden en die huilende vrouwen en vaders en die dode kindjes..wollah echt zo triestig mn hart :traan1:..Moge allah hen heel veel sbar geven msaken amien ya rabi al alamien :(

celine_4ever
27-12-2003, 18:28
Bam Er zijn 30.000 gewonden. Veel mensen liggen nog onder het puin. De aardbeving had een kracht van 6,3 op de schaal van Richter. Vooral de stad Bam is zwaar getroffen. 60% van de huizen is ingestort. Iran heeft om internationale hulp gevraagd. Vooral teams met honden en speciale zoekapparatuur zijn welkom. Hulp Nederland heeft samen met andere Europese landen als Duitsland, België en Griekenland, hulp aangeboden. Rusland stuurde direct hulpgoederen en reddingswerkers naar Iran. De Verenigde Naties sturen vanuit Zwitserland een hulpcoördinatieteam en schenken 90.000 dollar. Deskundigen van de VN gaan in Iran de internationale hulp opzetten. Nederland wil eventueel aan dit team meewerken. Reacties President Poetin heeft de Iraanse regering zijn medeleven betuigd. Hetzelfde deed zijn Italiaanse collega Ciampi. De Duitse minister van Buitenlandse Zaken Fischer heeft ook hulp aangeboden. De Duitse bondskanselier Schröder heeft de Iraanse president Khatami per brief beloofd 'al het mogelijke' te doen. Griekenland stuurt reddingsteams en doneert 25.000 euro. Israëlische hulp niet welkom Iran heeft humanitaire hulp van Israël geweigerd. De steun van alle andere landen, inclusief de Verenigde Staten, is wel welkom. Iran en Israël leven al jarenlang op gespannen voet met elkaar. Aardschokgevoelig Iran wordt regelmatig getroffen door aardbevingen. Sinds 1991 hebben circa 1000 aardschokken het leven gekost aan 17.600 mensen. De beving van nu is waarschijnlijk de zwaarste sinds 1998. :( :( :(

lady_arabia
27-12-2003, 18:28
Origineel gepost door FaridAmin Ik sluit me hier helemaal bij aan! Ik zal InshaAllah storten bij Islamic Relief, zij zullen toch zeker hun hulp bieden? Ik neem aan van wel ik heb even gekeken naar de giro nummer het is 2002 als het goed is kun je dan vermelden dat je het tbv iran wil of een andere donatie doel eind.

Ezzedine
27-12-2003, 20:29
1 American Killed, 1 Hurt in Iran Quake Saturday December 27, 2003 6:46 PM WASHINGTON (AP) - Two Americans are among the casualties in the devastating earthquake that rocked southeastern Iran, a State Department official said Saturday. Spokesman Lou Fintor said one American was killed and another was injured in Friday's powerful quake in the ancient city of Bam. The State Department did not release the names of the two Americans, who were visiting the city's 2,000-year-old citadel at the time. Fintor said the injured American has been hospitalized in Tehran and is receiving medical care. The injuries are serious but do not appear to be life-threatening, he said. Iran's Interior Ministry has estimated that about 20,000 people were killed in the earthquake, but rescue officials said the number could be twice as high. More than 30,000 people were injured. In a statement of Friday, President Bush offered his condolences to ``all those touched by this tragedy.'' The White House said the United States will provide humanitarian assistance to Iran, but did not offer specifics on what form the aid might take. Nou toch iets goed gekomen uit die aardbeving

delaysha
28-12-2003, 00:23
ewa a imahdarn dit gaat egniej goed he......telkes worden onze broeders en zusters getroffen door een aardschok of andere rampen.....maar wat als het geen aardbeving is....geloven jullie dat rabbi [allah] moslims gaat straffen...[ewa allahoehellemmen natuurlijk]maar geloven jullie dat??telkens die moslims?!?!?!eerst ook al in turkije....de amerikanen zijn al zover met de techniek dus waarom zouden hunniej het niet kunnen zijn met hun zogenaamde ondergrondse oefeningen die ze maar uitproberen op een moslim land ...weten zij ook weer of het werkt en ook meteen weer een paar duizenden moslims dood...!het hoeft natuurlijk niet perse een oefening te zijn want welke amerikaan wil er nou geen moslims dood hebben?! ewa mensen thalla ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel....en geloof niet meteen wat jullie verteld word... want zo val je in een val van een jahudi...

Aislin
28-12-2003, 00:39
ja hoor krijgen we nu weer van die plot theorieën tssss

arabchrstn
28-12-2003, 00:53
Het is surrealistisch, het aantal doden... 20.000 of 40.000, ach, wat maakt het uit. Verdriet, pijn en rouw. Overigens is het niet de eerste keer in de Iraanse geschiedenis, in bepaalde gebieden komen heel vaak aardbevingen voor, waar ook honderden doden bij vallen, maar die niet de krant halen of slechts een klein berichtje. Het is gevaarlijk met vingertjes te gaan wijzen, maar overduidelijk is het de overheid die standaard met de handen in de zakken staat. 6.3 op de schaal van Richter is redelijk zwaar, maar ook weer niet zo heel erg. Kobe en San Francisco gingen ver over de 7 heen. De Iraanse overheid doet niet, maar dan ook helemaal niets, om steden te beveiligen tegen aardbevingen. Natuurlijk zal het altijd een ravage worden, zullen er veel doden zijn, maar tussen de 20 en 40duizend, dat is genant. Laat het de wereld nu eens duidelijk worden dat Iran gewoon een terroristische overheid heeft. Tijd voor revolutie!

Zelfkritiek
28-12-2003, 01:07

2 doden bij aarbeving in Amerika. 20.000 doden bij aarbeving in Iran. Ik vraag me nu toch werkelijk af in welk van beide landen de Satan zijn tentje heeft opgezet....

Pagina's : [1] 2