Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een Date ...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
27-12-2003, 16:50

Meide wat zouden jullie doen als een kennis je vroeg om voor haar te liegen tegen haar ouders ... Door te zeggen dat ze bij jou is ... Zouden jullie dat dan doen ? Zij gaat dan op zaterdagavond met een jongen die ze heeft leren kennen naar de Bioscoop ? Ben benieuwd :o.

ik_oke_is
27-12-2003, 16:51
Origineel gepost door Lamode Meide wat zouden jullie doen als een kennis je vroeg om voor haar te liegen tegen haar ouders ... Door te zeggen dat ze bij jou is ... Zouden jullie dat dan doen ? Zij gaat dan op zaterdagavond met een jongen die ze heeft leren kennen naar de Bioscoop ? Ben benieuwd :o jah tuurlijk ik geef hen zelfs een bed voor na de film enzo :maf3:

zarazet
27-12-2003, 16:52
ja ik zou liegen voor haar ze is tenslotte mijn vriendin hé

AbaHoeCh
27-12-2003, 16:55
nee ik zou het denk ik niet doen, en zo'n vriendinnen heb ik niet eens die uitgaan :maf:

chebhassan
27-12-2003, 16:57

of niet maar je moet net te vergaan haar ouders kunnen ook langs komen om te kijken of ze echt daar is

tiyaah22
27-12-2003, 16:59
ik weet het niet zene stel dat er iets gebeurt ? wat dan ??? of die ouders komen ook bij jou ofzo heb jij ook problemen ? en een vriendin die vraagt om voor haar te liegen ?, k weet niet hoor?? ik zou het niet doen , denk ik !! neem maar het zekere voor het onzekere

yasmineNR1
27-12-2003, 17:01
Origineel gepost door chebhassan of niet maar je moet net te vergaan haar ouders kunnen ook langs komen om te kijken of ze echt daar is Exactly en als ze er dan niet is....................... Tjahh dan gaan er poenja´s :stomp: worden uitgedeeld :D :zwaai:

Mocro4eva
27-12-2003, 17:01
Ik zou NEEEEEE zeggen. :)

ik_oke_is
27-12-2003, 17:02
Origineel gepost door Lamode Lees jij mijn topic maar opnieuw want, jij snapt het niet ;) ik snap je goed genoeg, en ik zeg ; tuurlijk zou ik voor hen liegen en zelfs MEER dan dat, ik zorg voor een bed voor die twee voor na de film !!!!! :maf3:

Chyhaan
27-12-2003, 17:20
Origineel gepost door Lamode Meide wat zouden jullie doen als een kennis je vroeg om voor haar te liegen tegen haar ouders ... Door te zeggen dat ze bij jou is ... Zouden jullie dat dan doen ? Zij gaat dan op zaterdagavond met een jongen die ze heeft leren kennen naar de Bioscoop ? Ben benieuwd :o Ik zou het wel doen voor haar... Maar ik zou wel zeggen als het een geslaagde avond gewees was... Dat haar mama moet weten waar ze daadwerkelijk was!!!

Chyhaan
27-12-2003, 17:27
Origineel gepost door Lamode Zie jij jezelf al tegen je moeder zeggen dat je een geslaagde avond hebt gehad met je date :confused: Ik weet niet hoe het bij jullie thuis er aan toe gaat ... Maar daar is hier geen sprake van ;) Waarom niet... Als het klikt tussen ze, dan mag haar moeder/ vader het toch wel weten!!! Als ik een geslaagde avond heb gehad mag iedereen het weten wat interesseert mij het nou wat ze gaan zeggen...

Chyhaan
27-12-2003, 17:33
Origineel gepost door Lamode Laat ik het zo zeggen meid ... Als haar moeder/vader erachter komen dat zij tegen ze heeft gelogen over waar ze was ... En belangrijkste met WIE ze was ... Dan is hun vertrouwen geschonden ... En jij weet net zo goed als ik dat je niet zomaar een date met iemand kunt hebben ... Dat heeft met onze cultuur te maken ( tenzij jij geen moslim bent ;) ) ... Snap je het nu ongeveer? Ik vertel het wel thuis, maar ik heb net utleg gekregen dat t bij jullie naders werkt van menee Temsemni

Chyhaan
27-12-2003, 17:36
Origineel gepost door Lamode Hahahaha Van Mnr.Temsemni nog wel :D Maakt niets meid ... Bij ons werkt het heel anders dan bij jullie ;) ... Maar dan weet je het bij deze ... :) Ja, ik begin t een beetje door te krijgen... Ps.ben wel moslim:)

Chyhaan
27-12-2003, 17:41
Origineel gepost door Lamode Okeey dan heb je een andere opvoeding dan mij gekregen :) Daar zal het mee te maken hebben :) Maar ik krijg les van Temsemni, om marokkanen te begrijpen

Echie
27-12-2003, 17:51

Origineel gepost door Lamode Meide wat zouden jullie doen als een kennis je vroeg om voor haar te liegen tegen haar ouders ... Door te zeggen dat ze bij jou is ... Zouden jullie dat dan doen ? Zij gaat dan op zaterdagavond met een jongen die ze heeft leren kennen naar de Bioscoop ? Ben benieuwd :o Jaah tuurlijk ga ik voor haar liegen!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5