Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Voor VIRTUAL ANGEL

EmiR_Soltan
16-09-2002, 00:31

Virtual Angel Zo lief als een knuffelbeer en zo zacht als een ganzenveer Het vogeltje dat op zoek is naar een nest, wat zich in het hart van een boom van een vent bevindt Jij, de brug die zijn en jouw verlangen tussen elkaar verbindt Hij, een rivier vol hartstocht Een die zich uitmondt van de Liefdesoceaan Overdag de zon In de nacht de maan Zijn hart is jouw liefdesbron Jouw gedachten, daarin zie je hem staan Liefs Emir

VirtualAngel
16-09-2002, 00:38
Origineel gepost door EmiR_Soltan Virtual Angel Zo lief als een knuffelbeer en zo zacht als een ganzenveer Het vogeltje dat op zoek is naar een nest, wat zich in het hart van een boom van een vent bevindt Jij, de brug die zijn en jouw verlangen tussen elkaar verbindt Hij, een rivier vol hartstocht Een die zich uitmondt van de Liefdesoceaan Overdag de zon In de nacht de maan Zijn hart is jouw liefdesbron Jouw gedachten, daarin zie je hem staan Liefs Emir he schat!! dank je wel ! ik vind hem mooi! :Iluvu: liefs , virtual angel

EmiR_Soltan
16-09-2002, 00:41
Hey V angel, Graag gedaan hoor. :) Liefs Emir

VirtualAngel
16-09-2002, 01:10
Origineel gepost door EmiR_Soltan Hey V angel, Graag gedaan hoor. :) Liefs Emir Our love is deep... Our love is true We're meant together, Me and you To live a happy life Full of joy and love You make heaven on earth Like an angel from above I gave you my heart... I'll give you my life Hoping that some day You'll call me your wife liefs virtual angel :verliefd:

EmiR_Soltan
16-09-2002, 01:21

Being your Man gives me the light leading to Your heart Close your eyes Shine with your mind Through the Night Love makes me blind Not with You behind Come baby Come to me and hold me tight Cause my love for you is romantic and right

VirtualAngel
16-09-2002, 01:34
You've become my angel You've become my world In good and in bad times For better and for worse Now you know I love you, but there is still one thing I want to say: Please stay with me forever and never go away..... :)

EmiR_Soltan
16-09-2002, 01:42
I will stay with you While my heart says: tik I will love you While my eyes say: tik An angel in my world One like hot and cold You smell like a sea of roses But dont cry If I become the one wich your heart looses Just go on with your life And a Good Guy Will take you as his own good looking wife

VirtualAngel
16-09-2002, 19:19
Maar ik wil niemand anders, Ik wil alleen JOU, M'n maatje, m'n vriendje, de man waarvoor ik leef M'n maatje, m'n vriendje, om wie ik het meeste geef M'n maatje, m'n vriendje, m'n steun en toeverlaat Jij bent voor mij degene waar mijn hart voor slaat :verliefd:

SweetxBaby
16-09-2002, 19:43
heeeeeeee sisa... ik heb in dit gebouw eindelijk een computer gevonden die aanstaat.... dus ik ben in plaats van aan het werk.. aan het internetten :D :D nou maar hopen dat de chef niet binnenkomt....:hihi: trouwens leuke gedichtjes man... maareh ik zie je thuis doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii :zwaai: