Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tegen de 20 coalitie soldaten gedood in Karbala

Pagina's : [1] 2

Ezzedine
27-12-2003, 13:30

'Troops dead' in Iraq city blasts Up to 20 coalition soldiers are reported to have been killed or injured after explosions in the Iraqi city of Karbala. Witnesses said mortars hit a government building, a police station and that a car bomb exploded near a university campus used by coalition forces. Polish Defence Ministry spokesman Colonel Adam Stasinski told Reuters four Bulgarian soldiers were killed. Karbala is a holy Shia city south of the Iraqi capital Baghdad. City governor Akram al-Yasseri was among those injured in the blasts, the French news agency AFP reported. There was confusion about the exact death toll, however. Karbala hospital director Dr Saad Nasrawi told AFP that two Iraqis and one coalition soldier died in the explosions - about three kilometres apart. Small arms fire Earlier, US military officials said American soldiers had killed four Iraqis in the northern city of Mosul after coming under attack. The soldiers were checking for roadside explosives devices when they were fired at with rocket-propelled grenades and small arms. US troops in and around Mosul have repeatedly come under attack in recent weeks.

Zelfkritiek
27-12-2003, 14:12
20 gedode militairen. 20.000 onschuldige vrouwen en kinderen gedood in Iran. Het is opnieuw duidelijk waar de prioriteiten liggen op dit forum... Weltrusten!

roebla
27-12-2003, 14:53
Origineel gepost door Zelfkritiek 20 gedode militairen. 20.000 onschuldige vrouwen en kinderen gedood in Iran. Het is opnieuw duidelijk waar de prioriteiten liggen op dit forum... Weltrusten! van deze 20 doden kan ik een glimlach maar net tegenhouden De 20.000 doden dat doet pijn in mijn hart. dat is het verschil Ik kan je natuurlijk hetzelfde verwijten waarom heb je nooit iets gepost over de onschuldige Irakezen die zijn vermoord tijdens de oorlog ? En dan krijg ik als antwoord : Saddam was erg hij heeft Miljoenen vermoord of de verzetstrijders vermoorden ook onschuldige mensen en ga zo maar door ! De Moslimhater zijn zo voorspelbaar

Sberdila
27-12-2003, 15:14
Origineel gepost door percolator Als je met die twintig doden lacht, lach je ook met 20.000. Jij bent een brok komedie kerel. Maar denk eraan, allah kijkt mee over je schouder. dat is nou het punt waar je verkeerd zit waardoor je zijn gelach nooit zult begrijpen. weltrusten :D

Norah
27-12-2003, 15:21

Wanneer gaan die soldaten eindelijk weg uit Irak. Wat hebben ze daar nu nog te doen. Toen ze Saddam nog niet hadden ging het hun om hem en nu hebben ze hem toch....Ewa laat de Irakezen met rust of willen ze nu echt doorgaan om dat land helemaal te verwoesten. En dan op CNN hoor je nog de berichtgeving dat het terroristische aanslagen zijn. Wat is er in terroristisch aan je eigen land verdedigen dat zomaar om een domme reden door een ander land is aangevallen. Dat er Koerden zomaar Irakezen uit hun eigen huis hebben mogen schoppen en dat de Amerikanen zeiden dat dat 'Justice' is omdat de Koerden jarenlang onderdrukt zijn. Let there be justice for the Iraqi people zou ik zeggen en ik vind het terecht dat de mensen hun eigen land verdedigen, misschien dat het eindelijk doordringt in die botte hersens van Bush dat die op moet rotten uit Irak, dat zijn troepen daar nooit gewenst zijn en nu nog niet.

Norah
27-12-2003, 15:31
Origineel gepost door percolator Natuurlijk heeeft zemmel een welgevormd lichaam om zijn geestelijk tekortkomingen te camoefleren, althans een poging te doen het te camoufleren. Want helaas zemmel, het valt niet te camoufleren. Het is overduidelijk zichtbaar. ;) Je oordeelt een boek ook niet op zijn kaft, dus hoe kun jij nu spreken over iemands tekortkomingen, louter en alleen omdat iemand anders denkt over onderwerpen dan jij? Wie zegt dat zemmel tekortkomingen heeft en dat hij dat verbergt?

Sberdila
27-12-2003, 15:38
Origineel gepost door percolator Het gelach van die vredelievende islamieten omwille van mensen die gestorven zijn zal ik nooit kunnen begrijpen. Zeker niet omdat ze claimen de enige vredige ware respectvolle religie te bezitten. Alleen gedragen ze zich als een stel bloeddorstige malloten die de islaam ten schande maken. Proficiat vent, laat ons lachen. bloeddorstig zouden we zijn als we met een leger de vs zouden binnentrekken zoals zij andere landen binnentrekken. we lachen daarom om elke gesneuvelde die ons onze vrijheid komt afnemen. en de islam is vredig zolang je er vredig mee omgaat.

Zelfkritiek
28-12-2003, 01:14
Origineel gepost door Sberdila en de islam is vredig zolang je er vredig mee omgaat. Dat had je veeeeel eerder tegen Sadam moeten zeggen, kleuter!! Toen hij jouw geloofsgenoten nog bij de duizenden afslachtte.... Kleuter

roebla
28-12-2003, 01:26
Origineel gepost door Zelfkritiek Dat had je veeeeel eerder tegen Sadam moeten zeggen, kleuter!! Toen hij jouw geloofsgenoten nog bij de duizenden afslachtte.... Kleuter Of tegen Amerika die Saddam steunde toen hij zat te slachten :)

Zelfkritiek
28-12-2003, 01:30
Origineel gepost door roebla Of tegen Amerika die Saddam steunde toen hij zat te slachten :) Inderdaad!! Toen heb ik hem ook niet gehoord! Maar nu de Amerikanen mislim-slachter Saddam te pakken hebben, is het weer niet goed...

roebla
28-12-2003, 01:34
Origineel gepost door Zelfkritiek Inderdaad!! Toen heb ik hem ook niet gehoord! Maar nu de Amerikanen mislim-slachter Saddam te pakken hebben, is het weer niet goed... Je doet alsof je het niet begrijpt Jij moet tegen Amerika zeggen waarom ze saddam hebben gesteund tijdens zijn slachtpartijen ! en nu doen alsof hun neus bloedt Ik sprak gister een Irakees uit Kirkuk die blij was dat Saddam is gepakt Hij bedankte de Amerikanen, maar nu is het hun beurt :) His Words

Zelfkritiek
28-12-2003, 01:37
Origineel gepost door roebla Ik sprak gister een Irakees uit Kirkuk die blij was dat Saddam is gepakt Hij bedankte de Amerikanen Natuurlijk bedankte hij de Amerikanen. De Irakezen hebben decennia lang zwaarder geleden dan wij ons vanuit het comfortabele Nederland kunnen voorstellen! Allemaal grote woorden van die zogenaamde 'Moslim-Strijders' uit Holland, maar ik zweer je, zodra deze moedige strijders geconfronteerd worden met de wreedheden van Sadam, dan hadden ze allemaal mogen willen dat ze veilig bij hun moeder op schoot waren blijven zitten.... Veel geschreeuw, weinig wol! Stelletje kleuters! Ik zeg wederom.... WELTRUSTEN!!!

roebla
28-12-2003, 01:47
je vergeet mijn andere zin te citeren De beurt is aan de Amerikanen :p Al 10 Amerikanen in 2 dagen :p En zoals de Amerikanen zeggen alleen de soenieten die plegen verzet Laat staan als de Sjie'ieten meededen :hihi: of de Koerden :p

hafiberber
28-12-2003, 06:07
Het is gewoon in de geschiedenis bewezen dat elk volk zich mengt in arabische wereld kapot gaat.kijk maar vanaf de romeinen,perzen,byzantijnen,turken,sovjet unie,en nu beginnen de amerikanen aan een gevaarlijk maar onomkeerbaar avontuur. De fransen hebben hun les geleerd die branden hun vingers niet meer in arabisch vuur,genoeg duizenden doden in Algerije , Marokko en Tunesie. ik hoop dat de amerikaanse supermacht snel ten einde komt dan kan zusje Israel eindelijk de zee in worden gedumpt. inshallah

Pagina's : [1] 2