Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zelfstandig zijn mannen.

Pagina's : [1] 2 3

Safira75
15-09-2002, 23:28

Ik vraag me af he. Vrouwen zijn zeer zlefstandige wezens over het algemeen genomen. Als er een groep is die dat niet is....dan zijn het de mannen. Kunnen maar moeilijk voor zichzelf zorgen en lijken altijd een moeder cq zus, cq vrouw nodig te hebben om dat te doen. Ook de financiele zaken worden vaak door vrouwen geregeld. In de meest traditionele gevallen is het zelfs zo. De man brengt het geld mee, maar de vrouw doet de administratie, de bezoekjes die moeten worden afgelegd en de telefoongesprekken. Zijn jullie echt zo afhankelijk en dommig? Of doen jullie enkel alsof. Als alle vrouwen in je leven (moeder, zus,vrouw) wegvallen. Kun JIJ dan nog voor jezelf zorgen?? m.a.w. Independent men....ja of nee??

guruman
15-09-2002, 23:31
Ik vraag me af he. Mannen zijn zeer zlefstandige wezens over het algemeen genomen. Als er een groep is die dat niet is....dan zijn het de vrouwen Kunnen maar moeilijk voor zichzelf zorgen en lijken altijd een vader cq broer, cq man nodig te hebben om dat te doen. Ook de financiele zaken worden vaak door mannen geregeld. In de meest traditionele gevallen is het zelfs zo. De man brengt het geld mee, maar de vrouw doet de administratie, de bezoekjes die moeten worden afgelegd en de telefoongesprekken. Zijn jullie echt zo afhankelijk en dommig? Of doen jullie enkel alsof. Als alle mannen in je leven (vader, broer, man) wegvallen. Kun JIJ dan nog voor jezelf zorgen?? m.a.w. Independent women....ja of nee??

Teaser
15-09-2002, 23:32
wij delegeren alles, daar zijn mannen goed in!! waarom iets zelf doen als je het kan uitbesteden aan je zus, vrouw, moeder, buurmeisje, vrouwelijke collegas.

lhashmohamed
15-09-2002, 23:40
wij mannen zijn het beu geworden met al die verantwoordelijkheid, we geven jullie nog de kans om te bewijzen of jullie het nog aankunnen, je moet ons zien als een opvangnet.....wanneer jullie het niet aankunnen,nemen wij wel de taak over snappie ;) thalla ps:

Safira75
15-09-2002, 23:41

Origineel gepost door lhashmohamed wij mannen zijn het beu geworden met al die verantwoordelijkheid, we geven jullie nog de kans om te bewijzen of jullie het nog aankunnen, je moet ons zien als een opvangnet.....wanneer jullie het niet aankunnen,nemen wij wel de taak over snappie ;) thalla ps: ben blij dat je er zelf ook om moet lachen :D:D

lhashmohamed
15-09-2002, 23:47
Origineel gepost door Safira75 ben blij dat je er zelf ook om moet lachen :D:D die smile stelde niet voor als een lach maar als teken van of je het begrijpt...er zijn momenten voor lachen maar niet op jou topic ;) thalla

Safira75
15-09-2002, 23:54
ook goed hoor. Maar zeg 's welke verantwoordelijkheid zijn jullie dan beu... vertel...ik ben benieuwd!

ithran
16-09-2002, 00:12
Je bent pas zelfstandig als je een kind kan maken zonder de man hierbij te betrekken op welke manier dan ook.

Safira75
16-09-2002, 00:13
Origineel gepost door ithran Je bent pas zelfstandig als je een kind kan maken zonder de man hierbij te betrekken op welke manier dan ook. Goh, vat jij zelfstandigheid even in een zin samen.......... NOT

DrDriss
16-09-2002, 00:31
beste Safira, Je zou het enigzins kunnen uitleggen als je even terug gaat in de tijd. De meiden worden al van jongs af aan geleerd verantwoordelijk te zijn voor het huishouden en kinderen verzorgen en man verzorgen. Die hebben dat verantwoordelijksgevoel veel eerder en gaan er veel serieuzer om dan mannen. Mannen kunnen heel zelfstandig zijn kijk maar naar mannen die alleen zijn ....zonder vrouw om hem heen......... maar zodra er vrouwen om hun heen zijn worden ze lui en laten ze alles aan de vrouw over .........zijn ze dan onverantwoordelijk of lui en slim ????? :zwaai:

Safira75
16-09-2002, 00:33
Origineel gepost door DrDriss beste Safira, Je zou het enigzins kunnen uitleggen als je even terug gaat in de tijd. De meiden worden al van jongs af aan geleerd verantwoordelijk te zijn voor het huishouden en kinderen verzorgen en man verzorgen. Die hebben dat verantwoordelijksgevoel veel eerder en gaan er veel serieuzer om dan mannen. Mannen kunnen heel zelfstandig zijn kijk maar naar mannen die alleen zijn ....zonder vrouw om hem heen......... maar zodra er vrouwen om hun heen zijn worden ze lui en laten ze alles aan de vrouw over .........zijn ze dan onverantwoordelijk of lui en slim ????? :zwaai: wat je daar zegt klopt inderdaad. Maar dat maakt het niet goed. Mannen die niet voor zichzelf kunnen zorgen vind ik uiterst onaantrekkelijk.

DrDriss
16-09-2002, 00:38
Origineel gepost door Safira75 wat je daar zegt klopt inderdaad. Maar dat maakt het niet goed. Mannen die niet voor zichzelf kunnen zorgen vind ik uiterst onaantrekkelijk. Onaantrekkelijk.........dat heb je mij niet horen zeggen. Maar ik geef je geen ongelijk hoor. Vandaar dat ik wel independent ben. Ik kleed s ochtends mezelf aan en ik kan al helemaal alleen naar het toilet :giechel:

Safira75
16-09-2002, 00:39
Origineel gepost door DrDriss Onaantrekkelijk.........dat heb je mij niet horen zeggen. Maar ik geef je geen ongelijk hoor. Vandaar dat ik wel independent ben. Ik kleed s ochtends mezelf aan en ik kan al helemaal alleen naar het toilet :giechel: hahaha aooooooooooooh man van mijn dromen :Iluvu: ;)

DrDriss
16-09-2002, 00:46
Origineel gepost door Safira75 hahaha aooooooooooooh man van mijn dromen :Iluvu: ;) Ik wil je droombeeld niet stuk maken maar sorry ik moet je afwijzen ik wil geen vrouw in mijn leven dan kan ik misschien weer mijn zelfstandigheid kwijt raken ....... ik kan op mijn eigen benen staan. En wat heb jij mij te bieden hahahahaha nee hoor laten we serieus blijven is ook een serieus onderwerp maar wat vond je van mijn mening :zwaai:

Safira75
16-09-2002, 00:48

Origineel gepost door DrDriss Ik wil je droombeeld niet stuk maken maar sorry ik moet je afwijzen ik wil geen vrouw in mijn leven dan kan ik misschien weer mijn zelfstandigheid kwijt raken ....... ik kan op mijn eigen benen staan. En wat heb jij mij te bieden hahahahaha nee hoor laten we serieus blijven is ook een serieus onderwerp maar wat vond je van mijn mening :zwaai: hahah don't worry- ik maakt ook maar een grapje! Ik vond je mening exact overeenkomen met datgene wat ik erover denk.

Pagina's : [1] 2 3