Bekijk originele versie : Welke meisjes zijn het makkelijkst te versieren?
Welke meisjes zijn het makkelijkst te versieren?
1 mocromeisjes met hoofddoek
2 mocromeisjes zonder hoofddoek
En vertel ook bij waarom.
sneakynawal
26-12-2003, 23:16
Je vriendin... a dino :D
rachidabella
26-12-2003, 23:16
ik draag hoofdoek maar ben moeilijk te versieren echt waar :o
sneakynawal
26-12-2003, 23:17
En een hoofddoek zegt niet alles!!! :kwaad:
Jij met je onzin!!! Maar goed, jij stamt nog van de dino-tijd, toch?
rachidabella
26-12-2003, 23:17
Origineel gepost door sneakynawal
Je vriendin... a dino :D
oee die zal hard aan komen :o
berkania1302
26-12-2003, 23:20
het gaat niet om of ze wel hoofddoek draagt of niet idioot het ligt gewoon aan het meisje zelf maar tegenwoordig maakt het allemaal niets uit de meiden met hoofddoeken die zijn ook niet allemaal even heilig (niet iedereen voor ik word aangevallen door reacties)
sneakynawal
26-12-2003, 23:21
Origineel gepost door tjsalout
Dit zal wilma niet leuk vinden.
:zwaai:
Origineel gepost door tjsalout
Welke meisjes zijn het makkelijkst te versieren?
1 mocromeisjes met hoofddoek
2 mocromeisjes zonder hoofddoek
En vertel ook bij waarom
ik denk zonder hoofddoek! waarom weet ik niet eigenlijk!
oem_ismael
26-12-2003, 23:25
tuurlijk zegt hoofddoek niet alles
maar 80 van de 100 meisjes die hoofddoek dragen doen het met de rede om de afstand tussen de jongens en meiden te verkleinen en hun schoonheid niet te tonen (want dat is hun haar natuurlijk) dus het lijkt me natuurlijk het meisje met hoofddoek!!
nu zeg ik dus niet dat meisjes zonder hoofddoek zomaar te versieren zijn
Ik draag geen hoofddoek en ik ben elhamdoulillah goed en netjes opgevoed om te weten dat ik niet in die praatjes moet trappen. Ik schenk die schaamteloze en respectloze jongens geen blik. Zulke waardeloze persoontjes zijn mijn waardevolle aandacht niet waard.
Ma3a Salama
jellabia
27-12-2003, 09:35
Iets zegt me dat deze discussie ook weer zo een gebed zonder einde wordt. Denk namelijk zelf dat er voor bepaalde onderwerpen/ stellingen niet 1 alles omvattend antwoord is. De waarheid in deze is mijn inziens relatief en door iedereen in te vullen. Het hangt denk ik zelf erg samen met je eigen normen, waarden en ervaringen tot nu toe op dit gebied.
Laters :zwaai:
misSanae
27-12-2003, 10:46
Het gaat er echt niet om of iemand een hoofddoek draagt of niet. Het gaat toch om die persoon zelf, hoe die is. Dat kan dus net zo goed iemand zijn zonder of met hoofddoek. Als je gaat zeggen die en die zijn makkelijk te versieren dan is dat gewoon iedereen over een kam scheren:rolleyes: Laten we eerst maar gewoon naar onszelf kijken in plaats van op andere te letten, misschien is dat een goed voornemen voor 2004....
Miss_Saraatje
27-12-2003, 12:56
meiden MET HOOFDDOEK ( niet allemaal natuurlijk)
http://www.golf-forum.org/didaktik/bilder/psychiater.gif
U really need some help.
Ma3a Salama
MizzChahrazad
27-12-2003, 14:05
Elk meisje is anders...Ik zelf draag geen hoofddoek en ik ben Echt NIET!! makkelijk te versieren ..maar wil dat zegguh als ik nu hoofddoek ga dragen dat het veranderd ofso???....Het gaat eigenlijk over hoe het meisje zelf is ... en niet of ze hoofddoek draagt of niet
-XXX- Chahrazad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.