Bekijk originele versie : Help, Shift-toets Te Lang Ingehouden?!
Abrikozenjam
13-05-2008, 00:28
Mijn domme zus heeft de shift-toets te lang ingehouden en nu doet haar toetsbord enzo raar. Als ze iets wil typen wordt hetgene wat ze heeft getypt elke keer geselecteerd en kan ze niet verder typen..Hoe moet je dat ongedaan maken? :kweetnie:
Atey_Be_Na3Na3
13-05-2008, 01:11
Sorry lady kan je niet helpen, heb het net ook geprobeerd, maar bij mij gebeurd er niets..
noureddine123
16-05-2008, 16:47
msch zit die toets vast haal hem er uit en doe het terug
Coconut_Milk
16-05-2008, 17:03
Mijn domme zus heeft de shift-toets te lang ingehouden en nu doet haar toetsbord enzo raar. Als ze iets wil typen wordt hetgene wat ze heeft getypt elke keer geselecteerd en kan ze niet verder typen..Hoe moet je dat ongedaan maken? :kweetnie:
Probeer een paar x op Escape te drukken.
Jouw toets zit waarschijnlijk wat gekneld. Haal er een schroevendraaien bij.;)
Probeer tegelijkertijd op CTRL en SHIFT te drukken, misschien heeft ze dat gedaan!
zoiets heet plaktoetsen, heb dat ook ervaren.. probeer op google dit in te typen: Plaktoetsen annuleren:o
berkaneesje_
18-05-2008, 15:31
configuratie scherm - toetsenbord( toegankelijkheid), plaktoetsen uitschakelen
Of druk anders weer 5 keer op shift
Abrikozenjam
19-05-2008, 16:39
Dank jullie wel! Ik maak het zo vaak mee dat ik even aan het nadenken ben wat ik ga typen en dat ik dan onbewust die shift toets ingedrukt houdt.. Nu weet ik het voor de volgende keer haha
:sjans::sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.