Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Komen deze woorden julllie niet voor!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

salimaforever
26-12-2003, 20:45

ik Hou van jou!!! ik wil mijn leven met je delen, jij wordt mijn vrouw later!! ik wil je niet kwijt!!! :D Laat het dan zien en kom naar het huis waar ik woon!!!!!!!!! :kwaad:

rachidabella
26-12-2003, 20:47
hard aanpakken die handel joh :D

salina83
26-12-2003, 21:02
Origineel gepost door salimaforever ik Hou van jou!!! ik wil mijn leven met je delen, jij wordt mijn vrouw later!! ik wil je niet kwijt!!! :D Laat het dan zien en kom naar het huis waar ik woon!!!!!!!!! :kwaad: verkeerd woorden, jongens die zo beginnen :kwaad: . dumpen die handel :D

salimaforever
26-12-2003, 21:06
Origineel gepost door salina83 verkeerd woorden, jongens die zo beginnen :kwaad: . dumpen die handel :D maar dan zitten we zonder de jongens, want ik ben er zeker van dat elk gast dat wel zegt tegen haar meisje snappie :D

Zolodo
26-12-2003, 21:06

ja grappie van mijn pappie was het en nu is ie gelukkig getrouwd :hihi:

Lady_moi
26-12-2003, 21:07
Origineel gepost door Zolodo ja grappie van mijn pappie was het en nu is ie gelukkig getrouwd :hihi: :hihi:

salina83
26-12-2003, 21:14
Origineel gepost door salimaforever maar dan zitten we zonder de jongens, want ik ben er zeker van dat elk gast dat wel zegt tegen haar meisje snappie :D Dan maar zonder. Een jongen die dat meteen aan het begin van jullie relatie zegt is niet serieus, die denkt dat ieder meisje dat wil horen. Als hij het in een later stadium van jullie relatie zegt, dan ok. Maar inderdaad, daar staat mijn huisje kom maar op met die suiker dan :D

MuzzyAA
26-12-2003, 21:19
Origineel gepost door salimaforever ik Hou van jou!!! ik wil mijn leven met je delen, jij wordt mijn vrouw later!! ik wil je niet kwijt!!! :D Laat het dan zien en kom naar het huis waar ik woon!!!!!!!!! :kwaad: we zeggen toch duidelijk, je word mijn vrouw LATER :hihi:

chebhassan
26-12-2003, 22:21
DIE worden komen me heel bekend voor

rachidabella
26-12-2003, 22:22
Origineel gepost door chebhassan DIE worden komen me heel bekend voor gebruik je ze vaak??

praatjes
26-12-2003, 22:29
Origineel gepost door salimaforever ik Hou van jou!!! ik wil mijn leven met je delen, jij wordt mijn vrouw later!! ik wil je niet kwijt!!! :D Laat het dan zien en kom naar het huis waar ik woon!!!!!!!!! :kwaad: Ik haat die manier van een meisje versieren, zo hoort dat niet te gaan. Zij moet het huwelijk als onmogelijk beschouwen, is iets wat ze moet verdiennen en hard voor moet werken. Zij kan alleen op "een nooit te vergeten tijd rekennen klaar! :cool:

Glimlachje
26-12-2003, 22:36
Origineel gepost door chebhassan DIE worden komen me heel bekend voor Is het jou ook overkomen? :(

Glimlachje
26-12-2003, 22:37
Origineel gepost door MuzzyAA we zeggen toch duidelijk, je word mijn vrouw LATER :hihi: Jah, jullie zeggen zoveel maar het echt DOEN is een ander verhaal :hihi:

fat2
26-12-2003, 22:44
Origineel gepost door salimaforever ik Hou van jou!!! ik wil mijn leven met je delen, jij wordt mijn vrouw later!! ik wil je niet kwijt!!! :D Laat het dan zien en kom naar het huis waar ik woon!!!!!!!!! :kwaad: ik wil je niet kwijt!!! hoor k iedere dag van mn ex!! de rest gelukkig nie hahaha

sneakynawal
26-12-2003, 22:46

Die woorden komen mij helemaal NIET bekend voor... :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4