Bekijk originele versie : Ik ben maagd, maar mijn vriendin niet.
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
LelykEnBehaard
04-06-2006, 15:56
Is ze Marokkaans? :o
waarom zou ze aan jou berouw moeten tonen. Volgens mij moet ze dat bij haar schepper doen en niet bij jou.
En als je omwille van die reden niet met haar wilt trouwen, dan doe je dat niet. Ik begrijp niet, dat je raad vraagt aan mensen op marokko.nl, die en jou en je vriendin niet kennen. Daarom zet ik mijn vraagtekens bij jou verhaal.
Tip: als jou iets dwars zit, moet je een dagboek kopen, daar kan je heel erg veel in kwijt.
MissCasaouia_
05-06-2006, 00:16
Sallam eilekom allemaal,
Ik heb jullie raad nodig. Al een 1 jaar heb ik met een meisje waar ik absoluut gek op ben. Ik wil niets liever dan met haar mijn leven delen, alleen zit mij een iets dwars. En dat is dat zij geen maagd meer is terwijl ik als jongen dat wel ben. Bewust heb ik ervoor gekozen omdat ik mijn maagdelijkheid wil verliezen alleen aan de vrouw waar ik van hou en met wie ik mijn leven ga delen. Alleen ben ik er achter gekomen dat zij allang geen maagd meer is. Dit heb ik zelf uit haar kunnen krijgen. En het ergste waar ik mee zit is dat zij het me niet heeft verteld en dat ik het uit haar moest krijgen en mij helemaal niet laat blijken dat ze er spijt van heeft en tegenover mij verantwoording moet gaan leggen. Van haar weet ik dat ze ook heel erg van me houdt, maar ik ben bang dat ik als zij binnenkort me niet laat zien dat ze er spijt van heeft en/of me geen verantwoording aflegd, dat ik het uit zal maken. Ondanks ik haar hand van haar ouders heb gekregen en ik me niet zal weerhouden om haar ouders ,indien ik het uit maak, de waarheid zal vertellen. Ik weet niet of dit juiste keuze is die ik moet maken en vraag daarom jullie mening of advies hierover...
Rafick
Weet je, dit behoor je zelf te beslissen, jij bent immers degen die met haar gaat trouwen(als allah het wil) Hierbij kunne wij je niet helpen..Ik wens je veel succes, en als jullie voor elkaar bestemd zijn..dan komt alles goed..Praat er met haar over..misschien dat het je helpt bij het beslissen..
X
Sallam eilekom allemaal,
Ik heb jullie raad nodig. Al een 1 jaar heb ik met een meisje waar ik absoluut gek op ben. Ik wil niets liever dan met haar mijn leven delen, alleen zit mij een iets dwars. En dat is dat zij geen maagd meer is terwijl ik als jongen dat wel ben. Bewust heb ik ervoor gekozen omdat ik mijn maagdelijkheid wil verliezen alleen aan de vrouw waar ik van hou en met wie ik mijn leven ga delen. Alleen ben ik er achter gekomen dat zij allang geen maagd meer is. Dit heb ik zelf uit haar kunnen krijgen. En het ergste waar ik mee zit is dat zij het me niet heeft verteld en dat ik het uit haar moest krijgen en mij helemaal niet laat blijken dat ze er spijt van heeft en tegenover mij verantwoording moet gaan leggen. Van haar weet ik dat ze ook heel erg van me houdt, maar ik ben bang dat ik als zij binnenkort me niet laat zien dat ze er spijt van heeft en/of me geen verantwoording aflegd, dat ik het uit zal maken. Ondanks ik haar hand van haar ouders heb gekregen en ik me niet zal weerhouden om haar ouders ,indien ik het uit maak, de waarheid zal vertellen. Ik weet niet of dit juiste keuze is die ik moet maken en vraag daarom jullie mening of advies hierover...
Rafick
Bij dr Phil is er nog een plekkie over voor jouw probleem. Misschien dat hij jou kan helpen.
p.s.: ken ook nog wel een leuk crisiscentrum voor jou in Belgie, mss dat ze je daar kunnen helpen:D.
Mrs_WiiBRA
05-06-2006, 15:05
:lol::lol::lol:
mensen, mensen toch dit is van 4 jaar geleden :o:o:o:o
dolfijn1977
05-06-2006, 18:47
hi rafick ik wel effe dit kwijt
als je een echte man bent moet je haar weg doen als een vuilniszak
gewoon op straat zetten die handel ze is niks waard kom op man jij bent een arabier en met trots
dat meisje is met ik weet niet hoeveel jongens het bed ingedoken en dan kom jij
omdat ze weet dat ze niemand anders kan krijgen het is hard ik weet het
maar daar heeft zei voor gezorgt
ze wist dat ze maagd moest blijven
en maagd zijn dat is een kado wat je moet krijgen nee broeder dat meisje is vuil
Tjonge jong ..:moe: :moe:
babyface03
05-06-2006, 19:30
ben deze topic vandaag toevallig tegengekomen
en voel me er wel echt ontroerd door
begrijp hem wel aan de ene kant
dat hij het niet vergeten kan
maar het kan zijn dat het maar eenmalig was en dat ze er echt spijt van heeft
en denk wel dat hij ook weet dat het geen meisje was die met iedereen slaapt anders zou ze het ook met hem gedaan hebben
ze heeft het pas na een jaar verteld
normaal
als het niet serieus is en je vertelt het aan ieder jongen met wie je omgaat
en op een duur iedereen komt het te weten
we kennen ook niet de omstandigheden hoe dit allemaal gebeurt
kan zijn dat die jongen met wie ze geslapen hr zodanig onder druk gezet heeft emotioneel
en ja het kan bij iedereen gebeuren
nooit nooit zeggen
bij mij gebeurt het zeker niet
sommige die het eenmaal gedaan hebben
en zodanig spijt hebben
gewoon niet meer beseffen
hoe dit allemaal kon gebeuren
vind ht wel stom dt hij ht uitgemaakt heeft om die reden
een jaar is niets
en toch al weet hoe ze als persoon is
kan toch niet meer veranderen aan het feit of je maag of niet maagd
gewoon belachelijk voor woorden
feit als je ht echt niet kan accepteren
beter gedaan maken
want als je toch verder gaat en als er ruzie is en dt iedere keer als verwijt gebruiken
verdient dit meisje ook niet
maar toch vind ik het belachelijk dt je het dan aan de ouders verteld
dat gaat hr ouders niet aan
ze heeft dit in vertrouwen aan u vertelt ze dacht dt ze u kon vertrouwen en nu ga je ook hr vertrouwen beschamen
en gaat de relatie tussen hr en hr ouders ook veranderen
en ik zit hier ook mee in
veel jongens trouwen nu met een belgische of nederlandse die meisjes hebben soms van alles uitgestoken
met iedereen geslapen meer dan een keer
en die jongens zien ze nog liever en accepteren hoe ze zijn
en ht betekent ook niet
als je geen maagd meer bent dat je tijdens je huwelijk ontrouw zult zijn
ben nu wel benieuwd hoe alles nu afgelopen is tussen die jongen en zijn vriendin
ik hoop echt dt alles uigepraat is of anders dat hij gewoon niets aan hr ouders verteld heeft
want niemand verdiendt zoiets
echt een mes in de rug
babyface03
05-06-2006, 19:41
en ja door mijn interessen nr deze topic
heb ik een persoonlijke mail gestuurd naar raffic om te weten
ook als is het vijf jaar geleden zoals jullie zeggen
was ik toch nieuwsgierig hoe nu alles afgelopen is
en of hij ht nu wel of niet aan haar ouders verteld heeft
inderdaad rachida,
weer zo'n topic hoor......
of ze nou maagd is of niet waar draait het om he tegenwoordig.........
salam
dus je bent ook niet meer maagd
salam
Mijn jongen ( letsgo), IK BEN MOSLIM!!!!!
Dat moet in principe al genoeg zeggen, maar kennelijk boetseren de meeste hun eigen Islam. En who the F**** are you om mij zo'n onbeschaamde vraag te stellen?
IK vindt, voor de zoveelste keer, dat een meisje evenals een jongen maagd moeten zijn tot Allah hun met mektab bijeenbrengt!!!
En JA, ik ben maagd!!
salam
als je moslima bent dat wil niet zeggen dat je maagd bent
hou even heel veel marokkaanse meiden hebben hun eer verloren
salam
Mrs_WiiBRA
05-06-2006, 22:47
::lol:
dit is lachen, mensen reageren op een topic van 4jaar geleden :o
Beste mensen,
Ik heb lang zitten na te denken over wat ik zou moeten gaan doen. En met behulp van jullie reacties is mij het een en het ander duidelijk geworden. En heb ik een keuze gemaakt en die ik ook per direct haar duidelijk gemaakt. Ik heb haar gezegd dat ik niet meer met haar verder wil en dus al helemaal niet meer met haar wil trouwen. Het was erg moeilijk voor mij om die keuze te maken omdat ik heel erg veel van haar hou. Zij zelf heeft drie dagen non stop om mij zitten huilen. Ze is er nu nog buitengewoon kapot van. Maar bij mezelf denk ik dat ze nu gevolgen kan zien van iemand die zich ontmaagd heeft voor het huwelijk. Het ergste vind ik dat ze het geheim heeft gehouden totdat ik haar vertel heb dat ik van haar hou en ik om haar hand heb gevraagd. En op die manier misbruik te maken van mijn kwetsbaarheid en misschien dat ik dan mezelf zo gek kan krijgen om met haar alsnog door te gaan. Zo zijn er nog meer meisjes die in zo'n situatie zitten en op deze manier een jongen voor het leven willen strikken. Nou bij mij dus mooi niet!!! En wat haar vader betreft.....die heeft mij gebeld en wilde uitleg hebben waarom ik niet met haar wilde trouwen....maar sorry mensen hoe erg jullie het ook vinden...er is een ding dat ik niet kan doen en dat is een hashji recht in zijn ogen liegen.....
MVG Rafick
Nou dames en heren zo is het afgelopen ;)
Dramatisch als je het mij vraagt want vergeven hoort ook bij het islam en om zoiets te vertellen tegen iemand van wie je veel houdt is niet makkelijk...
Maar ja het si bijna 5 jaar geleden en voor hetzelfde geld is ie toch met haar getrouwd..
babyface03
07-06-2006, 10:44
ja incha'allah waarom niet
_wachtwoord_
07-06-2006, 20:38
Het is al 2006
hij bestaat al zo'n 5 jaar pfff
latifa_soussia
07-06-2006, 20:39
Nou dames en heren zo is het afgelopen ;)
Dramatisch als je het mij vraagt want vergeven hoort ook bij het islam en om zoiets te vertellen tegen iemand van wie je veel houdt is niet makkelijk...
Maar ja het si bijna 5 jaar geleden en voor hetzelfde geld is ie toch met haar getrouwd..
Ben jij de topicstarter? :o
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.