Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huis bouwen in marokko??

Zin_An_Mami_Ino
12-05-2008, 15:03

Wat ik mij nou afvroeg is hoeveel het kost om een huis te bouwen in marokko?:D Ik dacht zelf in de omgeving van nador of aroui? Heeft iemand ervaring, tips ofzo??? grts :goedzo: Zin_An_Mami_Ino

Tangaouia_sanae
12-05-2008, 17:35
Ik weet niet hoe het in Nador en omgeving is, maar in Tanger ben je tegenwoordig tussen 40.000 en 90.000 euries kwijt ;)

amazigh27
13-05-2008, 00:33
Ik weet niet hoe het in Nador en omgeving is, maar in Tanger ben je tegenwoordig tussen 40.000 en 90.000 euries kwijt ;) IK weet niet waar je deze info vandaan hebt.. Mocht je al grond hebben in Tanger dan kost het gemiddeld per etage bij ongeveer 100m2 al snel 35 a 40 duizend eurotjes en dan doe je het nog netjes"zuinig". Alles is enorm duur geworden afgelopen 2 jaar. Maar het ergste van alles zijn de grondprijzen,daar moet je tegenwoordig in een beetje wijk als je al wat vind rond de 80.000 euro neerleggen. In de nieuwe buitenwijken zoals houama ligt dat rond de 50.000. Heb wel vernomen dat de prijzen gemiddeld in Nador wat schappelijker zijn.

nadorboy75
13-05-2008, 09:52
Voor omgeving nador arouit kun je beter een huis kopen voor een huis bouwen ben je zeker veel geld kwijt boven de 100.000 euro

TransMaroc
13-05-2008, 10:12

salaam in aroui zijn de prijzen van grond goedkoper dan in nador. je moet eerst kijken hoeveel vierkante grond je wilt.en hoeveel het kost per mtr. die grond moet wel een mohafada hebben des tebeter voor jou dat betekent dat die stuk grond van jou is en niet dat de regering vandaag of morgen tegen je zegt meid daar komt een straat door die stukje grond. en of je een verdieping wilt of twee. maar wat veel geld in beslag neemt is toch het huis van binnen. kozijnen,ramen,deuren,marmer voor de trappen,tegels,enz ik denk zelf ongeveer 70000 euro voor een huis van 110 vierkante meter mits er een familielid aanwezig is bij de bouw van het huis.het liefst je vader want ze kunnen je zo flashen bij het bouwen.door meer zand dan cement tegebruiken. in plaats van dikke ronde staal voor de bouw kopen ze dunne ronde staal.en ga zo maar door. ik wens je veel succes meid wa salaam

Zin_An_Mami_Ino
13-05-2008, 10:59
Thanks voor de info!!!

Tangaouia_sanae
13-05-2008, 20:42
IK weet niet waar je deze info vandaan hebt.. Mocht je al grond hebben in Tanger dan kost het gemiddeld per etage bij ongeveer 100m2 al snel 35 a 40 duizend eurotjes en dan doe je het nog netjes"zuinig". Alles is enorm duur geworden afgelopen 2 jaar. Maar het ergste van alles zijn de grondprijzen,daar moet je tegenwoordig in een beetje wijk als je al wat vind rond de 80.000 euro neerleggen. In de nieuwe buitenwijken zoals houama ligt dat rond de 50.000. Heb wel vernomen dat de prijzen gemiddeld in Nador wat schappelijker zijn. Oeps, ik heb alleen de prijzen van het huis zelf benoemd. Grondprijzen ben ik vergeten erbij op te tellen :o M'n excuses :) ps: van de grondprijzen weet ik niets af ;)

amazigh27
13-05-2008, 22:27
Oeps, ik heb alleen de prijzen van het huis zelf benoemd. Grondprijzen ben ik vergeten erbij op te tellen :o M'n excuses :) ps: van de grondprijzen weet ik niets af ;) Excuses lijken mij niet nodig in deze..;)

Tangaouia_sanae
15-05-2008, 11:43
Excuses lijken mij niet nodig in deze..;) Jawel, ik bied altijd mijn excuses bij vergissingen :) :o