Bekijk originele versie : bestanden gewist van f schijf(usb stick)
en ze zijn niet naar prullebak gegaan?:confused:
waar kan ik ze terughalen.
Bagi1234
12-05-2008, 13:40
waar kan ik ze terughalen
Je kunt ze niet terughalen !!
Wanneer?
Met het programma "Get Data Back for NTFS v1.04" is het mogelijk om gedelete data terug te zetten.
Voorwaarde is dat er geen nieuwe data op het medium geplaatst werd.
ILI_Amazigh
13-05-2008, 20:28
Met het programma "Get Data Back for NTFS v1.04" is het mogelijk om gedelete data terug te zetten.
Voorwaarde is dat er geen nieuwe data op het medium geplaatst werd.
Volgens my heetf het gewoon te maken met cache geheugen van je PC of laptop. Meestal bewaart je pc enkele bestanden altijd nog ff in een soort buffer. Maar als je iets van flash geheugen afdondert is het ook echt weg!
Let dus altijd op met usb sticks, digitale camera's, SD kaarten en andere flash geheugenmodules.
Op elke opslag medium heb je een hidden ruimte waar delete bestand worden voor eventje opgeslagen. Hoe langer je wacht hoe moeilijk het wordt de bestanden terug te krijgen.
ILI_Amazigh
14-05-2008, 15:59
Op elke opslag medium heb je een hidden ruimte waar delete bestand worden voor eventje opgeslagen. Hoe langer je wacht hoe moeilijk het wordt de bestanden terug te krijgen.
Hmm in dat geval lijkt het me dat die bestanden er dus meteen afgaan zodra en nieuwe data op komt.
WitteWijk
14-05-2008, 16:04
Hallo,
ik heb het vaak met deze programma gedaan en het werkt perfect.
PC INSPECTOR File Recovery
http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=46#
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.