Bekijk originele versie : Help..
Hallo allemaal,
Ik zou graag advies willen hebben..
Ik wil namelijk heel graag solliciteren bij de politie, als agente..maaaaar..
je weet toch..wij marokkaanse meiden moeten ook rekening houden met "Later" als je gaat trouwen...
Ik weet dat het veel nadelen heeft zoals: onregelmatige werktijden, en het is gevaarlijk zeggen mijn ouders dan.
Maar ik wil het zo graag! :(
Wat zouden jullie doen als een van jullie dit zo graag wilt?
MiSsOuJDiA
26-12-2003, 16:31
GeWoOn Er VOor GaAn ;)
Gewoon doen meid, Insch'allah komt het wel goed en kom je een man tegen die niets tegen je beroep heeft (misschien zelf iemand die politie agent is...)
Als je het niet doet zou je je hele leven spijt van hebben dat je het niet gedaan hebt, geloof mij maar.
Bovendien zijn de tijden veranderd, er zijn genoeg mannen die een goed opgeleide echtgenote willen hebben.
onregelmatige werktijden heb je bijv. als verpleegkundige, stewardess etc. ook.
En waarom gevaarlijk?! Je wordt er toch voor opgeleid!
Veel succes bij je keuze! ;)
Lady_moi
26-12-2003, 18:01
Gewoon doen eh want tis toch ma een werk
Nou Nou Nou, kom op wijfie als je zeker van jezelf weet dat je dit beroep graag wilt, en lichamelijk en mentaal aan zou kunnen dan zou ik zeggen ga ervoor.
geloof me onze ouders zijn overal wel bang voor, als jij ze laat zien dat je je werk goed uitoefent en je er blij mee bent dan is er gauw niks meer aan de hand.
Volg je hart, jouw gevoel!
Niet dat van anderen, waarom moeten mij wij Marokkaanse damesw altijd anderen hun gevoelens boven dat van ons zelf plaatsen?
Worden we daar gelukkiger van?
Er zijn zat Marokkaanse dames bij de politie, en als je trouwt dan zie je het dan wel weer.
Meestal gaan ze daar mee akkoord de kerels.
Omdat je werk is.
Doen! Een hartstikke goed en nuttig beroep!
Laat je niet weerhouden door nadelen die misschien en eventueel nadelen zijn. Met de gevaren leer je omgaan en onregelmatige werktijden kunnen ook een voordeel zijn: voor rare uren krijg je extra betaald en je hebt daardoor ook nog eens vrij op zomaar een doordeweekse dag. Kan ook leuk zijn.
salaam
niets voor een meisje.
kijk wat allah zegt
oemHafsa
27-12-2003, 23:50
Ik zou zeggen meid, denk aan je godsdienst, de Islam.
Dat is het enige wat in deze wereld telt en waar je in het hiernamaals
de vruchten van zult plukken.
Alle aantrekkelijke dingen in deze wereld zijn maar voor korte duur.
En dus ook datgene waarvoor je wilt kiezen.
Dit gaat namelijk tegen de Islam in.
Maar ja, jij bent veraantwoordelijk voor je eigen daden dus dit was
just a nasee7a.
Carcamel
29-12-2003, 21:10
Origineel gepost door Qsandra
Hallo allemaal,
Ik zou graag advies willen hebben..
Ik wil namelijk heel graag solliciteren bij de politie, als agente..maaaaar..
je weet toch..wij marokkaanse meiden moeten ook rekening houden met "Later" als je gaat trouwen...
Ik weet dat het veel nadelen heeft zoals: onregelmatige werktijden, en het is gevaarlijk zeggen mijn ouders dan.
Maar ik wil het zo graag! :(
Wat zouden jullie doen als een van jullie dit zo graag wilt?
Ik zeggen ervoor gaan. Als dat is wat jij graag wilt waarom niet. ;) Ik snap ook dat je ouders het gevaarlijk vinden. Je werkt ook veel snachts moet ik je zeggen. Maar als jij het in je hebt om die politie agente te worden doen zou ik zeggen. Ik zit zelf ook bij de politie en ben agent. Ik ken marokkaanse meiden die het ook doen en hun ouders zijn trots op ze. Ze zijn ook nog gelukkig getrouwd. He en voor de mieden die zeggen denk aan je islam denk aan jezelf jah. Wil je de vrouw in de keuekn hebben ofzo een oervrouw van maken. Komop zeg als zij dat graag wilt laat haar . Wie zijn jullie om te zeggen dat ze geen goede moslim zou zijn.
Respect en thalla
Noureddine!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.