Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie durft eigenlijk nog?

Pagina's : [1] 2 3

Haatje
26-12-2003, 15:42

Wie durft zichzelf nog moslim te noemen?

miss_saliha
26-12-2003, 15:46
ikke.....:D

mocro_souhaila
26-12-2003, 15:47
IK..:D

Haatje
26-12-2003, 15:48
Wat maakt jou moslim dan?

miss_saliha
26-12-2003, 15:49

Origineel gepost door Haatje Wat maakt jou moslim dan? alles...ik bid...draag me hoofddoek ik hou me gewoon aan de basis van de islam....en daar ben ik trots op!!!

cj_tetuani
26-12-2003, 15:49
Als een pronkstuk versieren ze mij Ze bewaren mij en soms kussen ze mij In hun vieringen reciteren ze mij In hun discussies zweren ze bij mij Op hun boeken planken houden ze mij Tot een andere viering of discussie wanneer ze mij nodig hebben Ja, ze lezen mij en onthouden mij Toch ben ik slechts een ornament Mijn boodschap ligt er verwaarloosd bij Mijn schatten onberoerd Het veld ligt braak ware glorie heeft gebloeidVerkeerd is de behandeling, die ik ontvang Zoveel heb ik te geven terwijl niemand ernaar verlangt Stuur door als je om de Qor'aan geeft

Haatje
26-12-2003, 15:53
Origineel gepost door miss_saliha alles...ik bid...draag me hoofddoek ik hou me gewoon aan de basis van de islam....en daar ben ik trots op!!! Heb je weles de Quran uitgelezen en begrepen? Of ben je moslim, omdat je toevallig met islamitische ouders ben opgegroeid en onderweg in t proces de islam hebt opgepikt?

miss_saliha
26-12-2003, 15:56
Origineel gepost door Haatje Heb je weles de Quran uitgelezen en begrepen? Of ben je moslim, omdat je toevallig met islamitische ouders ben opgegroeid en onderweg in t proces de islam hebt opgepikt? hoe weeet jij nou of ik wel lees of niet???? en durf jij eigenlijk wel je zelf moslim te noemen??? je kan hier zoveel zeggen en zoveel critiek op andere hebben maar wat is daar de nut voor?? oordeeel niet te vroeg....en ten tweede laat allah (swt) beslissen!!!

Haatje
En ow ja, er is een verschil tussen gelovig zijn en moslim zijn.

extremiste_4eva
hmm... nou ik hoef niet e quran helemaal uittelezen om te weten dat je moslim bent niet dat ik zeg dat dat niet moet maar ik weet nie je voelt gewoon dat je moslim bent en dat baseer ik dan op de 5 zuilen!!!!!

A_K_A
26-12-2003, 15:58
Origineel gepost door Haatje Heb je weles de Quran uitgelezen en begrepen? Of ben je moslim, omdat je toevallig met islamitische ouders ben opgegroeid en onderweg in t proces de islam hebt opgepikt? Haatje, een moslim is niet per definitie perfect hoor... Ik snap wat je bedoelt, maar zelfs een moslim die in de minste vorm praktiseert mag je niet op neerkijken... Ik snap eerlijk gezegd niet wat je met dit topic probeert te zeggen... Ik zou zeggen als je iets in gedachten hebt of wilt zeggen, doe dit dan duidelijk en in concrete vorm...

Haatje
26-12-2003, 15:59
Origineel gepost door miss_saliha hoe weeet jij nou of ik wel lees of niet???? en durf jij eigenlijk wel je zelf moslim te noemen??? je kan hier zoveel zeggen en zoveel critiek op andere hebben maar wat is daar de nut voor?? oordeeel niet te vroeg....en ten tweede laat allah (swt) beslissen!!! Als je iets niet begrijpt, ga dan geen brand schreeuwen. In groep 6 leren ze al wat n vraagteken is, jij hebt t blijkbaar nog niet begrepen. De Quran komt van Allah swt, jij gelooft in Allah swt, daarvoor moet je toch eerst geloven wat van Allah swt komt en dus de Quran begrijpen eer je jezelf moslim kunt noemen?

Haatje
26-12-2003, 16:02
Origineel gepost door A_K_A Haatje, een moslim is niet per definitie perfect hoor... Ik snap wat je bedoelt, maar zelfs een moslim die in de minste vorm praktiseert mag je niet op neerkijken... Ik snap eerlijk gezegd niet wat je met dit topic probeert te zeggen... Ik zou zeggen als je iets in gedachten hebt of wilt zeggen, doe dit dan duidelijk en in concrete vorm... Tjeezus, ik probeer mensen nie in hokjes te stoppen hoor. Was gewoon n simpele vraag, die zelfs te ingewikkeld blijkt. Ik vroeg wie is er moslim, niet wie er perfect was. Als de Quran uitlezen in jouw ogen tot perfectie hoort, dan heb je nog n lange weg te gaan. Ik probeer niks te zeggen, ik vraag alleen wat, ik vertel mensen nie dat ze geen of wel moslim zijn.

miss_saliha
26-12-2003, 16:03
Origineel gepost door Haatje Als je iets niet begrijpt, ga dan geen brand schreeuwen. In groep 6 leren ze al wat n vraagteken is, jij hebt t blijkbaar nog niet begrepen. De Quran komt van Allah swt, jij gelooft in Allah swt, daarvoor moet je toch eerst geloven wat van Allah swt komt en dus de Quran begrijpen eer je jezelf moslim kunt noemen? wat probeer jij nou met deze topic eigenlijk te bereiken... ten eerste hoe je reageerd is echt abnormaaal voor deze topic... als jij chagerijnig bent en het op deze topic wilt afreageren moet je een andere titel gaan nemen....ik zou zeggen gedraag je normaal en reageer als een volwassene......want vriendelijkheid bezit jij niet!!!

mocromagic
26-12-2003, 16:04

je kunt beter vragen wie een al moe3min is(practiserende moslim) i.p.v moslim...als moslim word je geboren. blijkbaar weet je er zelf ook niet al te veel over, maar je oordeelt wel snel :jammer:

Pagina's : [1] 2 3