Bekijk originele versie : succesverhalen over afvallen
Wat ik heel erg leuk vind en ook motiverend is de verhalen van mensen die zo hard hun best hebben gedaan om af te vallen en die hun doel hebben gehaald. Zet hier je verhalen op hoe je het hebt gedaan en hoelang je erover hebt gedaan enz enz enz.
Ik ben benieuwd.
Weeg 93 met 1.66 en zou graag in ieder geval 10% van me gewicht kwijt willen.
groeten Menoes
lady_hanane
11-05-2008, 21:38
heyyy meidd...
ik ben nu al 11 kg afgevallen met behulp van cambridge dieet,een topdieet voor mij,, en ik voel me echt geweldig .. ik ben 1,60 woog in het begin 78.8 kg en nu 67 kg...:banana: ben erg trots op mezelf en ik voel me beter dan oooooiiittt.... xxxx:D
Culinairesse
11-05-2008, 23:07
heyyy meidd...
ik ben nu al 11 kg afgevallen met behulp van cambridge dieet,een topdieet voor mij,, en ik voel me echt geweldig .. ik ben 1,60 woog in het begin 78.8 kg en nu 67 kg...:banana: ben erg trots op mezelf en ik voel me beter dan oooooiiittt.... xxxx:D
Heeyy
Wat goed van je!!
Ik heb er zelf nooit de geduld ervoor:(
En wil echt 5 a 7 kilo afvallen.
Wat houdt die dieet eigenlijk in?
is het pittig??
Upje voor dit inspirerende topic...
;)
lady_hanane
11-05-2008, 23:19
Heeyy
Wat goed van je!!
Ik heb er zelf nooit de geduld ervoor:(
En wil echt 5 a 7 kilo afvallen.
Wat houdt die dieet eigenlijk in?
is het pittig??
hey meid.. het is zeker een pittig dieet.. whahah je moet echt motivatie hebben. en geduld . het is een dieet dat uit 3 maaltijden bestaat ( shakes/maaltijdrepen/soepen) een dag bestaat uit ongeveer 500 calorien. de eerste paar weken is het best wel lastig.. maar op een gegeven moment wen je er aan.. je kunt een gewichtsverlies van 6,5-10 kg per maand verwachten... Cambrigde dieet kun je alleen bij een consulente volgen..dus niet te koop in winkels.. het dieet kost ongeveer 50 euro per week en inschrijfkosten rond de 17,50 ..mocht je meer informatie willen check dan www.cambridgedieet.nl ...
xxx
Bellefleur
12-05-2008, 00:50
Ik zelf ben net gestopt met Sonja Bakker dieet. Ik heb mijn streefgewicht beaald en ben 7 kg kwijt :) Bij Sonja Bakker eet je caloriearm en weinig, maar je blijft wel gewoon gezond eten. Ik heb geleerd dat ik verantwoord moet eten. Dus in plaats van een reep chocola neem ik een appel. Dat het eten weinig was vond ik niet zo erg. Ik at sowieso niet erg veel, ik at verkeerd.
50 euro per week. Woow man ...
Sanea_Girl
14-05-2008, 12:21
hey dames ben in 3 maanden 35 kilo afgevallen weeg nu 65 kilo .
Mijn steefgewicht is 60 kil dan hou ik ermee op inscha allah .
dus meiden kom op als het mij lukt lukt het jullie ook .
gr. sanae
yamsaharni
14-05-2008, 13:43
gr. sanae
echt goed van je:goedzo: , wat voor dieet heb je gevolgd:D en heb je daarnaast ook gesport . maar het is echt veel 35 kilo in 3 maanden:)
Youssie_poessie
14-05-2008, 14:00
gr. sanae
WOOOOOOWWWW Twarkelah 35 kg in 3 maanden hoe heb jij dat gedaan?
jah heel erg netjes, maar ik denk dat het probleem bij veel meiden is dat ze te snel willen afvallen. Gewicht verliezen heeft tijd nodig. en als ze dan maar een klein beetje resultaat zien terwijl ze zo erg hun best doen dan is de motivatie er al niet meer.
Ik heb respect voor de dames die het lukt en inschAllah vallen de dames ook af die er mee bezig zijn ( inclusief mezelf!! )
Sanea gilr, hoe ben jij zoveel kilo kwijt geraakt??
Liefs,
The_Hijabgirl
14-05-2008, 15:39
uppiee
mooie/goede topic:goedzo:
tetouania17
14-05-2008, 16:22
gr. sanae
TbarqAllah 3aliek!! Zo super goeedd :goedzo:
Vertell! What's your secret :D
En succes nog met de laatste loodjes :)
Misspoes
14-05-2008, 16:27
gr. sanae
ik krijg geeneens 1 kg er af in 3 maanden
hoe heb jij dat gedaan?
misshabiba
14-05-2008, 17:17
dat wil ik ook wel weten??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.