Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft goede kennis van Frans en kan mij helpen?



26-12-2003, 13:12

Citaat door power_flower:
Hallo Allemaal!

Ik heb even een vraagje:

Wie heeft frans gestudeerd en deze taal dus vloeiend kan spreken en schrijven.. Ik heb namelijk iemand nodig die mij kan helpen met een brief schrijven in het frans naar een persoon (dus persoonlijk). Dus je moet wel enig ervaring hebben met franse brieven schrijven.

Ik hoor hopelijk van je.
En dan hoor je van mij via pm.

Au revoir!!
.

26-12-2003, 15:38


uuuuuuuuuu ik heb het nog niet echt afgestudeerd maarre heb het wel al 4 jaar achter de rug en heb er net een tentamen ovr gehad...(persoonlijke brief)

26-12-2003, 15:55
ik heb het ook 4 jaar gehad,ben er ook goed in .maar hoe persoonlijk is die brief.moet het echt vloeiend goed zijn.

30-12-2003, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door power_flower
Hallo Allemaal!

Ik heb even een vraagje:

Wie heeft frans gestudeerd en deze taal dus vloeiend kan spreken en schrijven.. Ik heb namelijk iemand nodig die mij kan helpen met een brief schrijven in het frans naar een persoon (dus persoonlijk). Dus je moet wel enig ervaring hebben met franse brieven schrijven.

Ik hoor hopelijk van je.
En dan hoor je van mij via pm.

Au revoir!!
+

nou meid zeg het eens wat moet je schrijven????
ik heb het op school gehad en heb e vaak en veel er mee te maken gehad en ik schrijf niet verkeerd dus kom maar op zou ik me zeggen....
schrijf anders prive....

je mag ook maillen als je het nodig vindt: lady20_thanks@hotmail.com

31-12-2003, 00:22


mijn zwager is leraar frans misschien dat hij jou kan helpen?