Bekijk originele versie : Dat had ik anders kunnen doen!
tetouaniazina
11-05-2008, 12:00
Soms heb ik van die momenten waarop ik denk van 'Dat had ik beter niet moeten doen of dit had ik beter moeten zeggen en waarom heb ik dat niet gedaan' Als ik er dan later op terugkijk dan had ik het anders gedaan willen hebben en je wilt dan de tijd terug draaien maar je weet gewoon..gebeurd is gebeurd
Wie heeft dat ook zo vaak:(
tetouaniazina
11-05-2008, 12:18
Kom op zogenaamd niemand
Saifediene
11-05-2008, 12:49
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Heb dat niet vaak, maar soms heb ik die gevoelens wel.
boter.ham
11-05-2008, 12:50
altijd! :hihi:
alhoceima_queen
11-05-2008, 13:21
Je zou me eens moeten vragen: Wanneer heb je dat nou NIET!!!
nour_el_houda!
11-05-2008, 14:04
Had t vroeger zooo vaak, dat ik dingen niet zei en later dacht van dat had k nou echt moeten zeggen! Nu is t alhamdoulilah niet meer zo, vooral omdat heel veel dingen en 'mensen' me niet zo veel kunnen schelen :)
tetouaniazina
11-05-2008, 15:31
Had t vroeger zooo vaak, dat ik dingen niet zei en later dacht van dat had k nou echt moeten zeggen! Nu is t alhamdoulilah niet meer zo, vooral omdat heel veel dingen en 'mensen' me niet zo veel kunnen schelen :)
Maar ik ben weer iemand die echt op mensen let en graag indruk op ze wil maken(sommige dan) maar aan de andere kant denk ik gewoon heb schijt aan de wereld en lach erom..dan verschijnt er een kleine glimlachje op me gezicht:)
Zonnebloem26
13-05-2008, 16:36
Misschien ben je te impulsief? Je handeld te snel zonder na te denken?
Zolang je het maar niet al te vaak hebt kan het geen kwaad. Kun je zelf uit leren maar als je het bij alle handelingen doet dan dnek ik dat je een "probleem" hebt..omdat je dan altijd met dat slecht gevoel zit. Misschien voorzichtiger zijn in woorden & daden??
tetouaniazina
13-05-2008, 23:56
Misschien ben je te impulsief? Je handeld te snel zonder na te denken?
Zolang je het maar niet al te vaak hebt kan het geen kwaad. Kun je zelf uit leren maar als je het bij alle handelingen doet dan dnek ik dat je een "probleem" hebt..omdat je dan altijd met dat slecht gevoel zit. Misschien voorzichtiger zijn in woorden & daden??
Hmm zoooo vaak heb ik t nou ook alweer niet..later denk ik gwoon van tazz dat ik me daarom druk heb gemaakt..t is meestal precies daarna dat ik zo denk maar ik ga proberen meer te letten op me woorden :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.