Bekijk originele versie : wie heeft ook een probleem met met zijn vriendin
ik heb twee jaar gleden een meisje gekent het meisje is mooi en had groen ogen echt een tweeling ze was ook twee ling ze was uit huis gegaan en ze was half marok en half Nl.
het meisje moest luisteren naar zijn vader en moest trouwen met de persoon die zijn vader had uitgekozen.
maar zij wou niet en ging uit huis en daar na heb ik haar gekent en nu wil ze weer terug naar huis maar ik heb met haar al twee jaar in die twee jaar heb ik haar nooit gekwest alleen heb ik van gehouden ik heb voor haar een huis gekocht en vroeg aan haar wil je met me trouwen
het aantwoordt is nee ik wil terug naar mijn vader
help me om hir uit te komen wat moet ik doen
geef mij een tip om uit deze stiuatie te komen
want ze zegt dat ik haar moet loslaten en wachten tot zij mij weer belt
wat denken jullie hier van
WonderWoman
26-12-2003, 12:42
je vraagt een meisje te kiezen tussen jou en de ouders. dat is fout want de meeste zullen toch kiezen voor de ouders, die hebben voor haar gezorgd en die hebben haar groot gebracht. geef het meisje tijd en je ze zal je snel genoeg zeggen wat ze wil. ze is misschien een beetje in de war door alles wat er is gebeurd. je moet haar even laten
je hebt gelijk want ik snap niet want zij is ook gekwest door haar ouders
en niet door mij en ik ben nu in de waar wat ze zal doen want ze woont nu bij zijn oom en daar is ze ook niet gelukig en kan niet naar mij en niets doen
WonderWoman
26-12-2003, 12:46
gewoon evenm wachten en alles komt goed. ze laat heus wat van zich horen.
en de realtie is niet kapot maar zij zegt zelf ik ben in de waar en wacht tot dat ik je bel en het is ook nog ander tunesieje die haar ook belt en ik heb die jonge ook gesproken en ze zegt ook dat zze ons het succes wenst maar ik ben toch in moeilijke stiuatie
WonderWoman
26-12-2003, 12:51
ja dat snap ik maar je moet toch wachten tot zij belt. zij zit ook in moeilijke situatie
ze moet alles aan de vader vertellen enzo waar ze was 2 jaar lang dat is ook moeilijk dus geef haar die tijd
Lady_moi
26-12-2003, 12:51
Je moet haar begrijpen al heb je haar nooit gekwetsd..ze heeft even tijd nodig om het proberen goed te maken met haar ouders..Haar ouders hebben haar opgevoed hebben voor haar gezorgd..Je moet haar efkes loslaten en als het hopelijk inshallah goed komt met haar ouders..Dat ze dan weer iets van haar zal laten horen..Ik denk dat ze gewoon tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten beslemaa
laillahe illalah muhammeden resulullah
ik zal gaan bidden en ik zal haar wachten ik heb ook eigen bedrijf en ga hard werken alleen een ding ik heb een huis gekocht die heel duur is het huis is leeg want maakte mijn trouw plannen wat moet ik nu doen
WonderWoman
26-12-2003, 12:56
ga hard werken en denk aan dat het goed komt.
als het niet verder gaat tussen jullie dan kan je altijd je huis nog verkopen dus dat is nie tzo een ramp
:zwaai: succes
hoe lang moet ik dan van mij niet laten horen en hoelang moet ik wachten
WonderWoman
26-12-2003, 13:01
tot het moment dat ze jou belt en je vertelt hoe het gaat
moet ik haar vragen hoe het gaat of wat bedoel je eigenlijk
Sabah123
26-12-2003, 13:04
Geef dat huis maar aan mij en je bent van alle gezijk af :D
sneakynawal
26-12-2003, 13:06
Je moet je niet opdringen, laat haar naar haar ouders terug gaan... als de tijd rijp is, kan jij samen met je ouders op bezoek gaan, en dan om haar hand vragen... als een ouled-a-ness! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.