Bekijk originele versie : En hebben jullie het alleen gevierd?
Hebben jullie kerst alleen gevierd, of gezellig met iemand?
Met een liefde, vriendin, ouders????
rachidabella
25-12-2003, 23:37
samen met me vriend theo en me ouders :D
Origineel gepost door rachidabella
:) Gezellig!!
ChOcOtOfFfF
25-12-2003, 23:39
ik vier geen kerst want ik ben geen christen maar moslim :zwaai:
tatouzient
25-12-2003, 23:39
ikke alleen met karim, was wel gezellig, samen uiteten geweest
bisous xxx
:hihi:
Origineel gepost door Najib26
De Toekomst
Fatima komt na een lange schooldag thuis. Ze is moe en voelt zich een beetje down. Fatima heeft behoefte aan gezelschap. "Pap, mag Ahmed vanavond bij ons komen eten", vraagt ze aan haar vader. "Natuurlijk lieverd, maar vraag hem of hij van die speciale buitenlandse bier meeneemt."
Het is 18.00 uur. De stampot met worst staat op de tafel. Ahmed belt aan. Hij is stipt op tijd. Vader Aziz doet open. En hij krijgt bij het openen van de deur meteen die speciale bier in zijn handen gedrukt van Ahmed. ,,Wat heb je toch een leuke vriend, Fatima. Hij moet eens vaker komen eten", grinnikt Aziz.
"Ik ben blij dat je hem zo mag paps", zegt Fatima. "Alleen mams doet zo raar. Waarom wil ze niet mee naar de disco? Het is toch niet leuk als Ahmed, jij en ik naar de disco gaan. Ik had willen dubbeldaten."
Het gezin schuift aan tafel en neemt het ervan...
Ik vier het ook niet, maar was wel benieuwd wat jullie doen...
Ik ben wel naar mijn hollandse familie geweest.. En mooie kodo's gekregen lekker gegeten meer niet!!
xxMocro_girlyxx
25-12-2003, 23:41
Ik wist eigenlijk niet dat wij kerst vierde, maar jah.. dan weet ik dat ook voor de volgende keer
Ik dacht al waarom hebben we een boom in onze huis..
Ik ben nog ALTIJD een Moslim.
Origineel gepost door Masriya
Ik ben nog ALTIJD een Moslim.
Ik ook....
Origineel gepost door Chyhaan
Ik ook....
Waarom vier je het dan?
Ik heb ook NL familie net als jou door je moeders kant, maar ik vier echt GÉÉN kerst met hun, dan heb ik geen trots meer.
Origineel gepost door Masriya
Waarom vier je het dan?
Ik heb ook NL familie net als jou door je moeders kant, maar ik vier echt GÉÉN kerst met hun, dan heb ik geen trots meer.
Ik vier het niet met ze..
Mama zei tegen me dat ik mee moest, om me gezicht te laten zien!! En me oma ook nog kadootjes gehaald voor mij en mijdochter...
En mama en me stiefpapa wilde dat ik mee ging..
ik heb samen kalkoen gegeten met mijn gezin, alleen mijn stomme broertje heeft een kerstbal van mijn kerstboom laten vallen!
maar verder ging alles oké ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.