Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil afvallen.

Foetsie
10-05-2008, 12:10

[ Hoe moet ik dat doen? Kunnen jullie mij vertellen wat ik per dag moet eten, enzo..?]

gwnchick
10-05-2008, 12:35
[ Hoe moet ik dat doen? Kunnen jullie mij vertellen wat ik per dag moet eten, enzo..?] 1 snoepieee per dag klinktt raaar maar het moet wel als je afwild vallen:p zoizo 1 appel per dag veel waterr drinken als je zin in cocolaa heb neem je gwn een banaan ofzo groetee eten 1 keer per week mac (of hellemaal nie):D als je naar buite gaat neem gwn een fles watter mee en 2 keer per week fitnissen (of je kun gwn elkke avond gaan renne) zo doe ik het bedaaaa:hihi:

Foetsie
10-05-2008, 12:37
1 snoepieee per dag klinktt raaar maar het moet wel als je afwild vallen:p zoizo 1 appel per dag veel waterr drinken als je zin in cocolaa heb neem je gwn een banaan ofzo groetee eten 1 keer per week mac (of hellemaal nie):D als je naar buite gaat neem gwn een fles watter mee en 2 keer per week fitnissen (of je kun gwn elkke avond gaan renne) zo doe ik het bedaaaa:hihi: :haha: En ben je afgevallen? :o

Lia__15
10-05-2008, 14:18
Hier enkele tips hoe ik het heb gedaan:D =Geen chocola, chips end. MAAR één keer per week mag je wel chocolade, handje chips end. =Veeel water drinken (stilt de honger) =Groene thee drinken (lekker en stilt de honger) =Fruit (niet standaard appel, maar banaan, mango, druiven, peer, aardbeien, watermeloen end) =Probeer brood te vervangen door; ontbijtgranen, knackerbrod, beschuit, eierkoeken en krentenbollen =Na 8 uur niks eten =Neem GEEN chocopasta, pindakaas, 48+ kaas, salamiworst =Liever dit; 20+(smeer)kaas, vruchtenhagel, muisjes, appelstroop, honing, light pindakaas, kalkoenfilet&kipfilet, halvarine en light jam =Drink geen frisdrank met suiker, maar liever light en suikervrij =Neem tussendoortjes! (belangrijk)-->Liga Evergreen, eierkoek, fruit, cup-a-soup/opkikker, knackerbrod, kopje koppie end. =Eet het liefst geen marmita, wil je het wel eten dan ZONDER brood. =Eet liefst kipfilet, veel vis(niet gefrituurd), kalkoenfilet.. GEEN lam/kalf =Als je zin hebt in iets zoets/suiker --> suikervrije dropjes, snack-a-jack, light chips, Japanse Mix of één (ongezond) snoepje:maf: Succes:goedzo:

oem_hoedaifah
10-05-2008, 15:12

Volg de atkins dieet:goedzo:........je eet dan veel eiwitten en weinig koolhydraten en dat bouw je dan op:o

gwnchick
10-05-2008, 19:29
:haha: En ben je afgevallen? :o jaaa zekrrr :D het is best moelijk om niet zo veel snoep te eten ho0rrr:maf:

Undercovertj
11-10-2008, 19:43
jaaa zekrrr :D het is best moelijk om niet zo veel snoep te eten ho0rrr:maf: .......:likje: