Bekijk originele versie : zoekt soort zijn eigen soort
voorbeeld: je komt 2 meisjes tegen, 1 is er turk en de ander is marokkaans. wie zal je keizen en WAAROM. ! ( ze zijn even knap !!)
ik weet niet of jullie het hebben, maar zal altijd toch voor de marokkaanse keizen. waarom weet ik niet. gek he.
mo_ali_tetouan
25-12-2003, 23:01
salaam, ik zou ook de marokkaanse kiezen. zoals je zegt, soort met soort, om problemen te voorkomen. maar ook met soort met soort kunnen problemen ontstaan: berber met djeblia. hmmmmmmmmmmm, niet echt! dus daarom ook: marokaanse soort met marokkaanse soort!
MiSsOuJDiA
25-12-2003, 23:10
SoOrt zoekt meeestal zijn eigen soort
Ik vind Soort hoort bij Soort.
Origineel gepost door mo_ali_tetouan
salaam, ik zou ook de marokkaanse kiezen. zoals je zegt, soort met soort, om problemen te voorkomen. maar ook met soort met soort kunnen problemen ontstaan: berber met djeblia. hmmmmmmmmmmm, niet echt! dus daarom ook: marokaanse soort met marokkaanse soort!
Marokkaan is een Marokkaan, kleding is smaak
mo_ali_tetouan
26-12-2003, 22:42
Origineel gepost door zinaromaissa
DAS WEL HET BESTE SOORT BIJ SOORT MAAR MO ALI TETOUAN SLAAT NERGENS OP WAT JE ZEGT OVER DJEBLIA..............
heb je het dan wel eens begrepen wat ik heb geschreven??? Ik d8 het niet anders had je wel wat beter gereageerd.
Niet alleen marokkaan moet met een marokkaan trouwen maar ook uit zijn of haar streek. er zijn marokkaanse relaties die botsen doordat de partner uit een andere windhoek uit marokko komt!
riffia_zi_nador
26-12-2003, 22:51
ik denk toch voor de marokkaanse gaan want die turkse meisjes zijn meestal heel behaard(no hard feelings) maar het is gewoon een feit daarom dragen ze altijd een hoofdoek en lange kleren terwijl ze gewoon een sigaret roken dus jongens die hoofdoek is niet voor hun geloof maar om hun behaaring te verbergen
salaam
het is ergens wel waar wat jullie beweren
je kunt veel dingen besparen door eigen soort
maar ik vind liefde heeft geen grenzen en overwint gewoontes en tradities
bij ons is iedereen bijna met iemand van een ander streek getrouwt en hmdl gaat het goed
maar daar moet je zelf voor kiezen of je dat wilt dingen weg laten
en turk of marokkaan ze zijn allebei moslim dat is belangrijk
groetjes
SabroenDjamiel
27-12-2003, 20:39
Origineel gepost door riffia_zi_nador
ik denk toch voor de marokkaanse gaan want die turkse meisjes zijn meestal heel behaard(no hard feelings) maar het is gewoon een feit daarom dragen ze altijd een hoofdoek en lange kleren terwijl ze gewoon een sigaret roken dus jongens die hoofdoek is niet voor hun geloof maar om hun behaaring te verbergen
Ze3ma :rolleyes:..."De pot verwijt de ketel dat deze zwart is" :rolleyes:....Ga s.v.p. geen onzin uitkramen door te zeggen, dat Turkse meiden hijaab dragen om wat jij noemt hun "overbeharing" te verhullen.....
Tarkiztia
30-12-2003, 20:18
Hey allen,
ik ben het helemaal met rachid eens je trouwt als het goed is uit liefde en of hij/zij nou uit een andere streek komt bomt me niet zolang hij/zij maar marokkaans moslim is dan is het goed,
maar dat is mijn mening
dat verschild hoor. teminste bij mij wel aangezien ik van indonesische afkomst ben. ik heb eerlijk gezegt liever een marokkaanse man dan een indonesische.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.