Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje aan onze zusters die...

Pagina's : [1] 2

oujdiameghrabia
25-12-2003, 21:40

salaam alaikum ik heb een vraagje aan alle zusters onder ons die geen hijab dragen en wel strakke kleding enzo en ook wat meiden die wel een hoofddoek dragen maar geen bijpassende kleding dragen waarom doen jullie dat ?wat willen jullie daar mee bereiken?hoe voelt het? voordat ik aangevallen word ik wil het alleen maar weten verder mag iedereen zelf bepalen hoe die zijn leven leidt wa salaam alikum :zwaai:

praatjes
25-12-2003, 21:44
Die meiden voelen zich dan hemels, want dan krijgen ze aandacht van mijn vanwege het dragen van die strakke kleding.

Lady_moi
25-12-2003, 21:47
Ik weet nie want ik doe zoiets nie! What about you

oujdiameghrabia
25-12-2003, 21:49
he schat hoe gaat het nog met jou,alles goed zuster

Lady_moi
25-12-2003, 21:50

Ja alhamdoulilah thnx zina en me u :)

oujdiameghrabia
25-12-2003, 21:52
ja ook prima elhamdoulilaah

Lady_moi
25-12-2003, 21:57
Zo houden :goedzo: :) :zwaai:

Laila_Jiblia
25-12-2003, 22:23
ik snap niet er nog mensen zijn die hier op in gaan

rachidabella
25-12-2003, 22:26
De profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: "De besten van jullie vrouwen zijn diegenen die hartelijk zijn, diegenen die vaak voorkomend kinderen baren, die ondersteunend en troostend zijn en Taqwa (godvrees) voor Allah hebben. De slechtste van jullie vrouwen zijn diegenen die hun schoonheid tonen en verwaand zijn. Zij zijn huichelaars, alleen zo veel van hen zullen Djennah binnengaan zoals er kraaien met witte onderpoten zijn". (Al-Bayhaqe) - Dit type kraai is zeer zeldzaam, zodat het duidelijk wordt dat het om een zeer beperkt aantal gaat-

Loubna_Tangawia
26-12-2003, 14:28
Het is erg om te zien dat meisjes er zo bij lopen. Mashallah. Het zijn misschien meisjes die niet beter weten. Maar je moet mensen niet beoordelen op hun kleding of hoe ze erbij lopen. Het is belangrijk om met zulke meisjes te praten en ze op het rechte pad wijzen. Allah i hadihom ou hadina!!

Lady_moi
26-12-2003, 14:32
Origineel gepost door Loubna_Tangawia Het is erg om te zien dat meisjes er zo bij lopen. Mashallah. Het zijn misschien meisjes die niet beter weten. Maar je moet mensen niet beoordelen op hun kleding of hoe ze erbij lopen. Het is belangrijk om met zulke meisjes te praten en ze op het rechte pad wijzen. Allah i hadihom ou hadina!! Amien :)

Liloesh
26-12-2003, 14:58
Allah subhana wata3ala weet het beste...................

mocro_souhaila
26-12-2003, 15:13
Ineens is er niemand die strakke kleding draagt...wel een beetje scheinheillig he...ik draag het wel, niet overdreven strak, maar ik moet toegeven dat je wel me figuur ziet enzo..gewoon strakke spijkerbroeken..leuke truitjes...ik wile r verandering in brengen, maar meer dan willen kom ik nooit..insha'allah komt het gauw goed..

oujdiameghrabia
29-12-2003, 23:52
inschalaah souhaila moge allah je helpen

oujdiameghrabia
31-12-2003, 17:11

Origineel gepost door Loubna_Tangawia Het is erg om te zien dat meisjes er zo bij lopen. Mashallah. Het zijn misschien meisjes die niet beter weten. Maar je moet mensen niet beoordelen op hun kleding of hoe ze erbij lopen. Het is belangrijk om met zulke meisjes te praten en ze op het rechte pad wijzen. Allah i hadihom ou hadina!! emin ya rab el alamin

Pagina's : [1] 2