helen123
09-05-2008, 22:52
beste lieve dames, even een opmerking. Tegenwoordig is het modern om van die kleine schoudertasjes te dragen. Je weet wel een tasje met zo,n kort riempje. Zo kort dat je als je de tas om je schouder doet, je tasje bijna onder je oksel zit. Ik persoonlijk vind het niet mooi, maar ach dat moet ieder zelf weten. Het probleem is alleen dat als je dus zo'n tasje draagt die tas ontzettend uitsteekt naar achter toe. Zie nu het volgende voor je: Drukke tram of markt of ergens anders waar het druk is. Je loopt met je tas en zit een plekke waar je tussen de mensen door heen kan. Kan best want je bent niet dik. Maar je vergeet dat je met die tas een heel stuk breder bent. Met als gevolg dat je ongewild, zowat iedereen die je voorbij loop een klap geeft.Één van die mensen ben ik. Je wilt niet weten hoevaak ik al niet een klap heb gekregen van zo'n tas terwijl ik bijvoorbeeld in een drukke tram stond. Ik weet dat de dames dit niet express doen en het is ook niet zo dat ik gelijk een blauwe plek heb, maar als het iedere keer gebeurt, ik ben het nu een beetje zat. Dus lieve dames, als het ergens druk is en je wilt ergens doorheenlopen, vergeet dat niet om even je tasje in je hand of zo te houden. Dat spaart mensen weer een paar klappen. ;)