Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : OuderS..

Pagina's : [1] 2

leyla15
25-12-2003, 20:29

Je bent getrouwd..je hebt een succesvol leventje...alles gaat gewoon goed... :D Maar je ouders zijn er ook nog...ze worden ouder en na een tijdje kunnen ze niet meer voor zichzelf zorgen... :( Ze hebben dus gewoon hulp nodig... Wat zou jij doen? Komen ze bij jou in huis wonen..en zorg je voor ze, net zoals hun voor jou in al die jaren hebben gezorgd. Of zie jij het bejaardetehuis als enige optie? Ik zelf kies voor t eerste...mijn ouders hebben me opgevoed...en als ik dat bij hun moet doen in verloop van tijd..heb ik daar geen problemen mee...Ik vroeg me alleen af hoe de mensen er hier over denken.... :) Nou Thallllou.. :zwaai:

miss_saliha
25-12-2003, 20:31
zo denk ik er precies ook over....;)

leyla15
25-12-2003, 20:33
Origineel gepost door miss_saliha zo denk ik er precies ook over....;) :) Oke dan!~

babyboy
25-12-2003, 20:34
Origineel gepost door leyla15 Je bent getrouwd..je hebt een succesvol leventje...alles gaat gewoon goed... :D Maar je ouders zijn er ook nog...ze worden ouder en na een tijdje kunnen ze niet meer voor zichzelf zorgen... :( Ze hebben dus gewoon hulp nodig... Wat zou jij doen? Komen ze bij jou in huis wonen..en zorg je voor ze, net zoals hun voor jou in al die jaren hebben gezorgd. Of zie jij het bejaardetehuis als enige optie? Ik zelf kies voor t eerste...mijn ouders hebben me opgevoed...en als ik dat bij hun moet doen in verloop van tijd..heb ik daar geen problemen mee...Ik vroeg me alleen af hoe de mensen er hier over denken.... :) Nou Thallllou.. :zwaai: ik denk net als jou!!!

leyla15
25-12-2003, 20:36

Origineel gepost door babyboy ik denk net als jou!!! Moeilijk!~ :D ;)

babyboy
25-12-2003, 20:38
Origineel gepost door leyla15 Moeilijk!~ :D ;) ;)

sammie18
25-12-2003, 20:39
Origineel gepost door leyla15 Je bent getrouwd..je hebt een succesvol leventje...alles gaat gewoon goed... :D Maar je ouders zijn er ook nog...ze worden ouder en na een tijdje kunnen ze niet meer voor zichzelf zorgen... :( Ze hebben dus gewoon hulp nodig... Wat zou jij doen? Komen ze bij jou in huis wonen..en zorg je voor ze, net zoals hun voor jou in al die jaren hebben gezorgd. Of zie jij het bejaardetehuis als enige optie? Ik zelf kies voor t eerste...mijn ouders hebben me opgevoed...en als ik dat bij hun moet doen in verloop van tijd..heb ik daar geen problemen mee...Ik vroeg me alleen af hoe de mensen er hier over denken.... :) Nou Thallllou.. :zwaai: Ik kies ook voor het eerste :) Ik denk dat de meeste dat wel zullen doen toch :confused: :zwaai:

leyla15
25-12-2003, 20:44
Origineel gepost door sammie18 Ik kies ook voor het eerste :) Ik denk dat de meeste dat wel zullen doen toch :confused: :zwaai: Ja ik denk t eigelijk ook wel..haha maar ja je weet maar nooit he.. :)

maghrebgirl20
25-12-2003, 20:45
zelfde als jou meid :zwaai:

leyla15
25-12-2003, 21:12
Tja..die mensen die daar werken kunnen inderdaad vreemd zijn...geen geduld hebben enz...maar toch...Ik zou het me ouders niet aan kunnen doen... :) Ze hebben er alles aangedaan om mij een goede jeugd te geven...dus ik ben bereid om alles voor ze te doen... :D Hahahaha Ciaoooo :zwaai:

omaymaa
25-12-2003, 21:14
Natuurlijk kies ik ook voor het eerste!!! Ik ga ze niet naar een bejaardenhuis brengen. ZOals zij voor mij gezorgd hebben, zou ik dna ook voor ze zorgen. HEt zal wel moeilijk zijn, maar dat heb ik er voor over. Want mijn tijd komt ook nog en dan wil je ook dat je eigen kinderen voor je gaan zorgen als je niet meer veel zelfstandig kan doen, toch meiden en heren!

omaymaa
25-12-2003, 21:16
Ik bedoel als ze niet zelfstandig voor zichzelf kunnen zorgen ( De vorige zin klopte niet zo)

Lady_moi
25-12-2003, 21:18
De eerste

SAMMYGIRL
25-12-2003, 21:19
Bejaardentehuis! :D

SAMMYGIRL
25-12-2003, 21:21

En ik weet al precies hoe...:hihi:

Pagina's : [1] 2