Bekijk originele versie : Rap Voor De Marokaanse Dames!
koezinagirl
25-12-2003, 17:59
ik heb een hele leuke rap voor de marokaanse meiden hij gaat zo:
tussen geluidjes: ewa azin.ereghed ereghed(kom kom) als je tamazigd bent,ezije engoelek als je arabisch bent ik wil je wel leren kennen en mischien ook wel verwennen.
dames mag ik jullie even storen
ik wil jullie namelijk wat laten horen
luister goed en denk goed na
klopt hetgene wat je hier hoort roep dan ja :eek:
wie denken ze wel dat ze niet zijn?
de marokaanse jongens voelen zich fijn.
ze zwerveren hier en daar op enkele plekken
en geven de andere grote bekken
zijn ze eenmaal thuis,dan gedragen ze zich als een muis en hoor je geen enkel geruis.
ze praten scheinheilig over de marokaanse meiden
terwijl ze niet eens denken aan hun eigen tijden.
loopt er een hadj langs dan doen ze scheinheilig
tegenwoordig is er geen enkel plek voor hun veilig
kom op jongen denk eens goed na
is dit geen schande voor je eigen pa en ma!!!!!??????
rijd er 1 langs met een cabrio van de merk bmw
hey psst,pstttt stap in en ga met me mee
doet zich voor als een prins van BELAIR en denkt ik kan alles krijgen want ik ben miljonair
dan denk ik bij mezelf heb je geen leven?
het antwoord daarop is: alsjeblieft heel even
de 1 heeft een sikje en de ander lang haar
bijna zijn ze allemaal even raar
de 1 draagt een goude ketting en de andere een ring
doe m" maar af want je bent en blijft een lelijk ding!
vraag je wat over hun geschiedenis dan raken ze het mis,maar geven ze antwoord op hun verblijvenis in de gevangenis.
zoek een leven en blijf recht lopen want van iets slechts kan je alleen sclechte dingen kopen
ze komen naar je toe en versieren je met een praatjes
zoals je weet vullen ze geen gaatjes
ze willen graag in contacht blijven
en doen dit door te overdrijven
ik wil met je trouwen zeggen ze dan
ik maak je gelukkig en blijf je man
ik neem zoveel suiker met me mee
het enige wat ik wil horen is ja en geen nee
langzamer hand begint hij je te haten
tot dat hij gaat zeggen:lieverd ik ga je verlaten
gelukkig zijn er nog goeie jongens die wel goed zijn
meiden denk aan hun dan voel jej je fijn!
sommige hebben niets te doen in hun vrije tijd en beginnen met slechte dingen op jonge leeftijd
zoek toch een baan en laat je leven niet gaan
wat ik je zeg is niet overdreven
vermijdt de slechte dingen uit je leven
want voordat jij het hebt heb jij geen leven
en begin je tussen de andere te zweven!!!!
nou hoe vinden jullie het????? :D :zwaai:
SaidiaChick
25-12-2003, 18:05
Wallah chil man zekrr goerde rapppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppp
Ik ben ook besig om een cd te make hij isz bijna klaar :D:D:D:D
gewoon je weet efe spacen met me vriendinne,
Lekkr die gozers afbekke.....Een kleine zin wat dit verhaal afmaakt.
En dan die wannebees
Ze dneken dat ze egt wat zijn maar plzz
Ik speel met jullie maak jullie geld op
En als ik klaar ben zeg ik keihard rot op
Dat verdiene Die *******s
missromantica
25-12-2003, 18:15
He dames check deze rap gesprek dits de waarheid
laterzzz
kom niet stoer doen met je diss..naima en ik ..wij schrijven geschiedenis...geen een bitch kan aan ons tippen..laat ze komen ..ik zweer we laten ze trippen..
waarom accepteer je niet dat je ons niet kunt dissen..je weet we blijven komen ..deze verotte wereld kan ons namelijk niet missen...beter blijf je uit onze buurt met je gare groep ..want jullie zijn allemaal een hoopje poep..we slaan toe als hetmoet..en de mic is ons wapen..we maken van je leven een zooi..we hebbe het instinct van een roofdier en jij bent ons prooi
Dit is wat ik zie..een neppe kill die zichzelf ziet als mc
kom niet praten met je valentijn rijmen..het is geen tijd om te slijmen
dit is het echte leven, k zet 1 stap in je fantasie wereld en laat het beven. ye poepverhaal dat had jantje smit nog beter kunnen verzinnen..
wat ga je nou praten over regenboog en dat soort dingen..ik kan me goed herinneren dat K3 daar over zat te zingen..
over bergen en dalen bullshit boy's luister goed en kom niet met je shit want ik en hakima wij zijn het verleden en het heden we komen te ruff., duss doe niet toff
DIts voor die sletjes die denken we zijn het helemaal sorry sgatje ze zien je niet staan je bent en blijft het hoertje in town
blijft het hoertje in town. je hoort ze naar je fluiten,,maar alleen omdat ze je willen oehhhh..zowell van binnen als van buiten. ik weet je mag ons niet, omdat we worden gerespecteerd zoals je ziet. we staan hoog aan de top...
ik hoor je praten over ons smoezen, lachen ik zeg je STOP, we komen te hard, ik zeg je..ik breek je..maar ik hoor je al zeggen..Neeh naima doe niet..Ik smeek je..
eens deze dagen krijg je die scot en zit je met je mond vol tanden niemand ziet je dan nog staan ze zullen de straat met je vegen a vieze bezem
eyzz sgatje ....tss ga spelen je denkt ik ben de **** ,maar je laat je zelf in de waan je ziet een fatamorgana kom niet stoer doen en zeggen ik ben de man , want dat ben je niet zal je ook nooit worden men je hebt geen respect zelfs voor je zelf niet, je gooit jezelf gelijk
in de strijd, maar je overschat jezelf en aan het einde van het spel zie je hoe hard je lijdt
je valt in herhaling wanneer ik je weer hoor zeiken over hetzelfde ding
ze zijn allemaal hetzelfde die marokkaanse meiden, zulke jongens net als jou probeer ik al mn hele leven te vermijden. wat weet jij over mij, ik ben wie ik ben ..en 1tje zoals mij,,daarvan is er geen. je vergeet te denken aan de dingen die je doet, meisjes dingen beloven en hun eer afnemen, ooit komt die dag dat je boet. voor de dingen die je hebt gedaan en gedacht dan is er geen weg andere wegg, dan de ene die je dan bewandelt, de vuur onder je voeten iets wat je nooit had verwachtdan spookt de gedachte ,,had ik togg maar anders gehandelt en die meiden met respect behandelt
SaidiaChick
25-12-2003, 18:20
ooooooooooooooooooooooow
Misz romanticaa Boxzz wijffie...
ok isk zet ook eff eeen skill van mij dr op :D
maroc_chica
25-12-2003, 18:27
wajooooooooooooooooow jullie hebbeen echt dope teksten koezinagirl welke rapgroep rapt dit ik wil graag die nummer downloaden.
ennuh miss zijn die teksten niet van intersection?
Casaw0men
25-12-2003, 18:30
wallah Gataaaaaaaaar gewoon jou rap is masterlijk !!!
en je hebt helemaal gelijk hoor !! :D
SaidiaChick
25-12-2003, 18:33
Wij de twee leipe chicks uit leide
houden niet van dat soort wannebees
het liefst zouden we jullie vermeide
Dusz rot op met die grote praat
Begrijp je dan niet dat het ons nietsz aan gaat
Je Denkt dat je mij ken disse
Nou je moet je niet vergisse
Ik zeg je een ding
hadre woorden van mij zodat ik goed doordring
in die botte hersens van jou
ga gouw want je bent egt niet wqouw
Die vieze wannebees Players
Ze dnkene dat ze met mij kenne playe
whuahuahu ik lag jullie uit
Ik speel het hard en roep ut luid
ik speel met jou voordat je met mij begint
Kijk je lief aan zodat je in mijn "liefe"ogen verdrinkt
Dan maak ik al je geld op
En zeg hard ROT OP
JJa ja wie isz hier nou de Baasz
Je bent dr achter gekome je zat dr naast
Kom hier niet hoog doen in zuid west
We make je af en dat weet je best
En dan heb ik het nog niet eens over die s.letjes
Ja ja G.. ik heb het over jou en hou het niet netjes
A **** je bent een sgande voor de marocmeide
En probeer nou niet met mij te strijde
Want je weet ik breek elke bot in je lichaam
Martel je zo hard tot je op houd met roepe van sgijt aan
Daarna krijg je wat iedereen jou bvelooft
en lekkre pipa tegen je hoofd
Ja ja wat d8 je dan
En oja.. Uit de buurt van me broer
Hij haat je dusz doe niet stoer
Nasst die domme vriendinne van je
Ze lache je gewoon uit snap je
Dus zik waarschuw je
En je weet dat ik hier geen grappen maak met je..
En Jij M... Jij denkt dat je het beter als mij kan
Maar een ding T.RUT OOOOOOOO JE BAKT DR NIX VAN
Je dacht dat je aan mij kon tippe
tot mij niveau behoorde.
Maar zo als je van Loesje de paashaas al hoorde
Praatjes vullen geen gaatjes dusz breng die blabla maar naar je maatjes
En rot op naar jou zielige straatjes
Iedereen weet zuid west isz de best
Je wil dusz met mij de strijd in gaan
Sjow heb ik dat goed verstaan
Nou als je dat doet ben je een egte wijf
Nog een ding B.itch
GET A LIFE
SaidiaChick
25-12-2003, 18:35
EN?!?!?!
SaidiaChick
25-12-2003, 18:46
Die van mij isz regelrechte freestyleeeee
en van e andere ook volgens mij :D:D:D
Isz makkelijk walah
je moet de goede woede hebbe
en een beetje kenne rijme:D
probeer maar wallah als je begint klaar
MoUnIa_MiSs_Me
25-12-2003, 19:05
eey saidachick
die jouwne is toch van thc??????????
heb em al eens gehoord
dusja...........................:rolleyes:
alhoceimachaima
25-12-2003, 19:10
walilah ben het met jullie eens ze denk ze kunne on sflachen dacht het niet
:hihi: mijn gang en ik zijn gewoon slimmer dan die players:D:hihi::stout:
MiSsOuJDiA
25-12-2003, 19:10
YoU Go GiRl
SaidiaChick
25-12-2003, 19:14
Origineel gepost door MoUnIa_MiSs_Me
eey saidachick
die jouwne is toch van thc??????????
heb em al eens gehoord
dusja...........................:rolleyes:
MoUnIa_MiSs_Me :ergleuk:
Ok ik geef toe.. Maar alleen die van oo je bakt dr nix van.....
jij ook altijd
stalk je me oulla :huil:
sehila4ever
25-12-2003, 19:35
Hey meiden jullie kunnen ****ing goed rappe, maar weet je wat andere meiden zegge als ze al die scheldwooden zien, tazzz dat kan ik ook tussen al me teksten kanker en sletje en hoertje in zette dus ik heb een tkst geschreven waar in geen niet veel in gescholden word en daarmee heb ik dat mens laten zien dat ik het ook zonder sgeldwoorde kon dus hiier komt mijn tekst:
Dit land vol haat en racisten, vrouwen worden door hun eigen volk genoemd als feministen,
In hun ogen zijn integratie en emancipatie niet van pas, ze vonden het beter toen dat er niet was,
Waarom worden wij vrouwen altijd naar beneden gehaald, terwijl de mannen zelf niet inzien dat hun niveau daalt,
We worden gewoon behandeld als slaven, en worden geconfronteerd met meiden die hun trots weg gaven,
Jullie weten echt wel dat jullie dalen, daarom willen jullie de vrouwen naar beneden halen,
Maar wij vrouwen zijn slim genoeg om daar niet op in te gaan, want wie zijn degene die streeft naar een baan, en een naar een beter bestaan, tja wie hebben het hier over normen en waarden, daar dachten jullie zeker nog niet aan toen je die Bitch klaarde, en toen ze per ongeluk jou kind baarde,
Een regel van de Nederlandse overheid accepteer je makkelijk, maar een regel van de Islam vind je belachelijk,
Jullie kunnen wel roepen dat jullie om de palestijnen geven, om alle aandacht te krijgen waar jullie naar streven, maar of je er ook iets aan doet om de joden te stoppen, in plaats van met scheldwoorden te droppen, gooi wat geld in de moskee zodat die voor de palestijnen van pas kunnen komen, in plaats van alleen de snackbars, autozaken en hoerenstraten in te stromen, dat je dan nog over ons vrouwen onzin kunt uitroeien, wie zijn degene die voor jullie stoeien, wij beschermen jullie altijd, maar daarvan krijgen we steeds meer spijt, loop gewoon weg als die kaaskop je verleid, laat het gevoel gaan als je hormonen de taak van je hersens leidt, jullie beginnen over de Marokkaanse meisjes die jij toen had gebruikt, maar jij wist toch wel beter want jij bent toch degene die met niemand in bed duikt,
Jullie moesten eens weten hoe erg jullie je eigen volk verwaarlozen, omdat 1 Bitch jullie niet kozen, ik kan begrijpen waarom, want jongens van jullie soort denken ze zijn de bom,
In plaats van dat jullie gaan bidden voor waar jullie in geloven, gaan jullie die oude vrouwtjes beroven, ik zou blij zijn als ik jullie was, want als er zondes moeten worden vergeven dan komt de Islam goed van pas, en ik weet zeker dat alle meiden het met me eens zijn, want jullie jongens nemen het op als een gein, ik weet zeker dat je glimlach nu van je gezicht verdwijnt, en er een kwade blik verschijnt, maar jullie weten wel dat ik gelijk heb, dus geef het nu maar toe, en probeer niet te dissen houd je klep, want ik ga nu loesoe!
sehila4ever
25-12-2003, 19:38
zeg ff wat jullie ervan vinden dan laat ik me andere tekste ook lezen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.