Bekijk originele versie : Wiee wil me helpeeeeeeeeee
XxibtissamxX
08-05-2008, 21:02
Ik moet een dillemaa voor school beschrijven en dan een aantal mensen vragen wat te doe nin zo'n geval:o dus als je wilt helpee:likje:
Stel je eens voor:
Je fietst gezellig met je vrouw en dochtertje van 5 langs de bergen. Dan fietsen jullie langs een vallei en je vrouw heeft een verkeerde beweging gemaakt en dondert naar beneden. Je rent er snel achteraan en hebt net op tijd haar hand weten vast te pakken. Ze is heel zwaar en haar hand kan ieder moment uit de jouwe glijden. Je dochtertje die nog bovenaan staat schrikt en valt ook naar beneden. Het lot van je vrouw en je kind ligt dus in jouw handen. Je weet dat t onmogelijk is om en je vrouw en je kind te redden. Het is dus of je redt je vrouw of je dochtertje.
Wat zou jij doen in zo’n geval? En waarom?
ps schrijf er bij off je getrouwd en een kind hebt dan kan ik t vergelijken en de mening van andere zonder kinderee:o
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Zonnebloem26
08-05-2008, 23:26
Ik wil toch even reageren op je toppic
Wel moeilijk moet ik zeggen want je 2 dierbaarste personen zien de dood voor ogen en jij moet een keuze maken...hmmm moeilijk. Als ik het was zou ik met ze 3 sterven want hoe kun je verder leven met het feit dat je vb je vrouw hebt laten vallen omdat je anders je kind niet kon redden of omgekeerd. De keuze die je dan hebt gemaakt zal de rest van je leven achtervolgen...echt moeilijk en vreselijk om in dergelijke situatie's te belanden, lijkt me
XxibtissamxX
09-05-2008, 11:36
Jaa inderdaad dankj vooor je reactie :sjans:
je krijgt groen poentj:o
misshabiba
09-05-2008, 12:42
Erg moeilijk!! Ik zou als man mijn vrouw redden. (denk ik).
Kan het kind niet de moeder vasthouden en dat ik ze dan samen omhoog trek?? (hahah)
Hoe dan ook moeilijke keuze en iets wat een mens nooit zou moeten meemaken.
ps. Ik ben niet getrouwd en heb geen kinderen
sweetlina
09-05-2008, 12:50
Ik zou samen met ze naar beneden rollen. dan maar samen, alleen verder leven zal heel pijnlijk zijn :P
niet getrouwd en geen kinderen.
saidaa11
09-05-2008, 13:08
ik zou mijn vrouw redden hoe moeilijk het ook is.
Sushitime
09-05-2008, 13:12
ik zou voor mn dochter gaan
ik ben niet getrouwd en ook geen kids maar stel het moest echt ik denk dat als mijn vrouw zou moeten kiezen tussen haar dochter en man dat ze ook de dochter zou kiezen, omdat het toch om een kind gaat kijk zo'n kind is de enige link met jou en je vrouw/man, dna kun je nog altijd een soort van herinering hebben. En kindren gaan zoiezo altijd voor toch??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.