Bekijk originele versie : De Jongens Uit Nl
lellaAnissa
25-12-2003, 15:26
De jongens in NL halen toch meiden van het platteland omdat ze DENKEN dat ze beter zijn.
Maar helaas jongens daar zijn ze erger,en als ze dan zwanger zijn vliegen ze van de berg.
Anissamoslimagl
25-12-2003, 15:28
Hahahahaha dat is waar.
maghrebgirl20
25-12-2003, 15:30
overal zitten goede en slechte meiden.
mn neef is ook met een meisje uit de "bergen"getrouwd, en ze is echt een schat. en mn andere neef is met een meisje uit tilburg getrouwd en zij is net zo lief.
sneakynawal
25-12-2003, 15:31
Origineel gepost door lellaAnissa
De jongens in NL halen toch meiden van het platteland omdat ze DENKEN dat ze beter zijn.
Maar helaas jongens daar zijn ze erger,en als ze dan zwanger zijn vliegen ze van de berg.
Ha ha ha... vliegen ze dan van de berg?
Waar kom jij dan vandaan? Heb je het wel eens gezien a gestoorde :maf:
Meiden uit de bergen zijn helemaal niet dom, misschien minder geschoold maar ze zijn wel goed opgevoed en natuurlijk heb je ook slechte meiden tussen zitten maar dom zeggen is een beetje overdrijvend vind ik.
maghrebgirl20
25-12-2003, 15:52
Origineel gepost door Lampjuh
Meiden uit de bergen zijn helemaal niet dom, misschien minder geschoold maar ze zijn wel goed opgevoed en natuurlijk heb je ook slechte meiden tussen zitten maar dom zeggen is een beetje overdrijvend vind ik.
precies, tuurlijk weten ze niet hoe een staafmixer werkt omdat ze hem nooit hebben gebruikt, maar dat leren ze wel.
ik heb genoeg nichtjes in marokko, zijn echt wel goede meisjes en ze zijn zeker niet dom
Wat een jaloezie :rolleyes:
Vreemd dat de Marokkaanse mannen in het algemeen positief zijn over de vrouwen in Marokko. En dat juist veel Marokkaanse vrouwen in Nederland de vrouwen in Marokko als slecht bestempelen. Laat de vrouwen in Nederland maar eerst in de spiegel kijken met hun strakke kleren, vriendjes, uitgaan, roken. (ze zijn alhemdoelilah niet allemaal zo, maar een groot deel wel)
Origineel gepost door Najib26
Vreemd dat de Marokkaanse mannen in het algemeen positief zijn over de vrouwen in Marokko. En dat juist veel Marokkaanse vrouwen in Nederland de vrouwen in Marokko als slecht bestempelen. Laat de vrouwen in Nederland maar eerst in de spiegel kijken met hun strakke kleren, vriendjes, uitgaan, roken. (ze zijn alhemdoelilah niet allemaal zo, maar een groot deel wel)
lk ben helemaal niet jaloers, ik vind het raar dat jongens van tegenwoordig zo evil paten over Marokkaanse meisjes in Nederland...
En de meiden in Marokko zo worden opgehemeld!!!
Zowel in Nederland als Marokko heb je ''slechte'' meisjes... Alleen die meisjes in Marokko willen graag naar Nederland dus die doen zich voor als de beste, onder tussen spreken ze een spreuk uit zodat je met haar gaat trouwen!!!
Origineel gepost door guppie
lk ben helemaal niet jaloers, ik vind het raar dat jongens van tegenwoordig zo evil paten over Marokkaanse meisjes in Nederland...
Zowel in Nederland als Marokko heb je ''slechte'' meisjes... Alleen die meisjes in Marokko willen graag naar Nederland dus die doen zich voor als de beste, onder tussen spreken ze een spreuk uit zodat je met haar gaat trouwen!!!
Ach wat zitten we ons druk te maken om niets, zal ik je een ding zeggen wat ik eerder niet kon zeggen... Ik denk er eerlijk gezegd ook soms over om met iemand uit Marokko te trouwen iemand uit mijn familie bv die ik vertrouw want als ik naar de jongens kijk die hier rondlopen en wat ze doen met andere meiden :jammer: Ik wil een man die niet de helft van de vrouwen heeft gehad en ze met vieze blikken bekijkt, ik wil een man met een afstandelijke hart en met respect iemand die respect heeft voor mij als vrouw en als toekomstige moeder van zijn kinderen. Nou dan kan ik nu ook aangevallen worden door de mannen die allemaal roepen scheer niet iedereen over een kam.
Het gaat om het algemeen beeld die mensen creeeren wat je op straat ziet en je ziet het zo vaak, zoveel bij vrouwen als bij mannen en ook , daarom raak je het vertrouwen kwijt en kies je voor iemand die je beter kent iemand uit marokko dus
Origineel gepost door guppie
Jaja ook jij haalt dus de Marokkaanse meiden in Marokko neer. Zeggen dat ze een spreuk opzeggen. Jij ziet ze dus als heksen. De vrouwen in Marokko praktiseren over het algemeen twee keer zo beter als de vrouwen hier! Wordt het straatbeeld daar gevormd met meiden in strakke kleding? ZIjn ze daar luidruchtig? Nou hier in Nederland zijn de meeste meiden dat wel!
ik vind dat je hier en daar wel goeie meisjes hebt als er 1 daar een slechte meisje is betekent het niet dat ze allemaal zo zijn en dat geldt ook voor hier...En wat ik wel erg vind is dat veel jongens die ik ken hier in nl los gaan elke meisje .... doen en dan daar heen gaan om met een meisje te trouwen ik vind dat die jongens ook op hun kop moeten krijgen maar ja zulke jongens worden ooit wel gestraft...
Maar te denken dat die meisjes dommer zijn dan ons nou dan zit er echt iets niet goed in je hoofd zit zeker een steekje los ofzo..
Origineel gepost door no_more
ik vind dat je hier en daar wel goeie meisjes hebt als er 1 daar een slechte meisje is betekent het niet dat ze allemaal zo zijn en dat geldt ook voor hier...En wat ik wel erg vind is dat veel jongens die ik ken hier in nl los gaan elke meisje .... doen en dan daar heen gaan om met een meisje te trouwen ik vind dat die jongens ook op hun kop moeten krijgen maar ja zulke jongens worden ooit wel gestraft...
Maar te denken dat die meisjes dommer zijn dan ons nou dan zit er echt iets niet goed in je hoofd zit zeker een steekje los ofzo..
ja die jongens die meisjes playen, moet eigenlijk geen vrouw uit Marokko halen, en gewoon trouwen met de meiden waarmee ze zijn omgegaan.
Lady_moi
25-12-2003, 17:00
wie is ZE?? je nicht? je tante?
ik ken er althans geen ERGERE meiden dan die wijve van hier
door jullie soort moeten de goede moslimas hier hun dubbel bewijzen zodat we nie bij de slettekes horen van hier
en sorry da ik het zeg ma meiskes me zulke praat zijn meestal diegene die kapot jaloers zijn op meiskes die beter zijn dan hun
ze zijn misschien wel van het platteland, ze zijn misschien wel wat 'ouderwets' of misschien analfabeet
ma hun respect ligt meestal hoger dan jullie soort
OK OK nie allemaal ma rotte appels vind ge overal
nu scheer jij iedereen over 1 kam thats the point
Dat denken wij niet, dat is gewoon zo.
Vliegen? Was je weer dronken toen je zag vliegen?
* In ieder geval kunnen de meiden uit de bergen goed koken.
* Niemand die ze kent in de stad waar je woont.
* Die hebben respect voor hun schoonouders.
* Het huis zal altijd schoon zijn niet luie
* Niet materialistisch
* enz enz
miss_saliha
25-12-2003, 19:39
Origineel gepost door Najib26
jaloers??????
ach jonge hou toch op...het enige wat jullie kunnen doen is roddelen over marokaanse meiden...het is altijd meiden uit nederland dit en dat en blablabla...telekens nieuwe topics over meiden wesh hebben jullie niets te doen??als ik een topic over marokaanse jongens open dan ben ik volgend jaar nog niet klaar!!zehmek ze zijn allemaal slecht omdat ze bijv, strakke kleding dragen....bull shit.. wil je nou echt zeggen dat julllie jongens het liefst een meisje met wijde kleding willen??nou denk het niet...jullie kunnen zoveel zeggen maar schein bedriegt!!!
Ik weet 100% dat alle jongens die hier wat zitten te roddelen over marokaanse meiden.. dat ze hun liever toch wel willen...en jij kan nooit zeggen dat je een meisje met wijde kleding liever hebt dan met strakke kleding...ik durf te wedden dat jullie ze toch graag zo willen hebben...Ik scheer niet iedereen over 1 kam..maaaaar de meeste hier zijn echt zo!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.