Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is jouw seksuele fantasie

MeneerG
08-05-2008, 16:23

Iedereen heeft er wel uiteraard, als je wil kan je hem hier kwijt :) Als ik onder de zonnebank ga fantaseer ik meestal dat de kiplekkere bediende tijdens de begeleiding naar de kamer plots mee binnengaat, de deur op slot doet en mij bespringt :likje:

MR_gezelligheid
08-05-2008, 16:28
Iedereen heeft er wel uiteraard, als je wil kan je hem hier kwijt :) Als ik onder de zonnebank ga fantaseer ik meestal dat de kiplekkere bediende tijdens de begeleiding naar de kamer plots mee binnengaat, de deur op slot doet en mij bespringt :likje: onder de zonnebank? voor of na het epileren? fuck it joh wat ga je onder de zonnebank! blijf gewoon jezelf ipv al dat gekleur zooi! later ga je spijt krijgen dat je op jonge leeftijd een gerimpelde lichaam hebt! fuck die shit en ga lekker wachte op de zon van marokko (of een andere land) zonnebank kleur is goed ipv bruin!

sihaam_
08-05-2008, 19:42
onder de zonnebank? voor of na het epileren? fuck it joh wat ga je onder de zonnebank! blijf gewoon jezelf ipv al dat gekleur zooi! later ga je spijt krijgen dat je op jonge leeftijd een gerimpelde lichaam hebt! fuck die shit en ga lekker wachte op de zon van marokko (of een andere land) zonnebank kleur is goed ipv bruin! Ewa jaa niet iedereen spuit zichzelf bruin met verf zoals jij!

ISSSARAH
08-05-2008, 21:23
tegenwoordig doen alle mannen het. ik zeg: at 30 you'll be 60.