Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse discotheken..........

Pagina's : [1] 2

MoDeMan
25-12-2003, 13:50

Wie weet shi Marokkaanse tent? Ik weet dat er eentje in Hilversum is, maar ik weet alleen het adres niet. Wie weet dat wel?

MiSsOuJDiA
25-12-2003, 18:22
Neeej..s0lly

Bless
25-12-2003, 19:15
In rotterdam heb je er toch ook een..., tegenover holywood...toch ??

MoDeMan
25-12-2003, 19:33
Origineel gepost door Bless In rotterdam heb je er toch ook een..., tegenover holywood...toch ?? ik weet et niet man

younnes
27-12-2003, 17:41

Discotheek Sultan in hilversum , koningingeweg :zwaai:

alhoceima_boy15
27-12-2003, 17:53
Origineel gepost door MoDeMan Wie weet shi Marokkaanse tent? Ik weet dat er eentje in Hilversum is, maar ik weet alleen het adres niet. Wie weet dat wel? in Bergen op Zoom heb je er twee tegenover de vismarkt ;)

guapa
28-12-2003, 19:46
Sooo die van rotterdam moet je echt niet naartoe gaan!Dat is een slechte plaats.Ga maar daar niet naartoe!

Misstantan
28-12-2003, 21:05
jawel Lambiance en Grandcafe ik raad iedereen aan om daar te gaan .....Maar neem een wapen mee.

TurnMeOn
29-12-2003, 19:31
la mode mienier... raibar, lambiance en empire moet je niet naartoe gaan.. hilversum is sultan.. in utrecht heb je er ook een maar dat ik een cabare op de adamsestraatweg.. hmmmmmmmm alcazar is ook zo'n tentje waar alleen marokkanen komen.. maarjah niks voor mij.... ga er ook niet naar toe maar ken die plekjes gewoon..

MoDeMan
29-12-2003, 22:45
Origineel gepost door TurnMeOn la mode mienier... raibar, lambiance en empire moet je niet naartoe gaan.. hilversum is sultan.. in utrecht heb je er ook een maar dat ik een cabare op de adamsestraatweg.. hmmmmmmmm alcazar is ook zo'n tentje waar alleen marokkanen komen.. maarjah niks voor mij.... ga er ook niet naar toe maar ken die plekjes gewoon.. merci

krimmie
01-01-2004, 12:58
Zodra een meisje zo een topic plaatst wordt er door zowel meisjes als jongens hypocriet/schijnheilig/dom gereageerd maar zodra een jongen hier zo een topic of topics over sex/roken/drank/uitgaan opent reageert iedereen heel relax....zowel meisjes als jongens hebben dan opeens wel allemaal leuke ideeen.......... SCHEINHEILIGE MOCRO'S

Maghrabia18
02-01-2004, 20:23
Krimmie, je hebt helemaal gelijk!!!! Groetjes

pizzie_maroc
03-01-2004, 09:57
;) Asalaam aleikum wm wb wt ;) Wat ik wil zeggen is dat discotheken en dat soort shit HARAM is. Ik wil jullie namelijk alleen maar helpen. Je kunt je beter houden aan de Islam dan aan de Kafirs. Maar blijkbaar begrijpen sommigen hier onder ons dat niet. Jullie kunnen er beter over nadenken. En denk niet alleen aan nu, maar ook aan wat er later gaat gebeuren. Je weet nooit wanneer je dood gaat. En ik wil alleen maar het beste voor jullie, en alle Moslims. Denk er A.U.B. goed overna, het is je eigen bestwil. Waeileikum asalaam wm wb wt :zwaai:

chuckie
05-01-2004, 02:15
Ik weet wel een paar tenten waar veel marokkanen komen :) the challenge in hoofddorp op vrijdag Dino's in eindhoven CLub u in zaandam

Pagina's : [1] 2