Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie via het internet

tha_lady
15-09-2002, 10:47

zou jij een relatie kunnen/willen beginnen met iemand die je via het internet heb ontmoet?? laterZ :blauwkus:

SweetRose
15-09-2002, 10:49
hangt er van af..Nou eigenlijk zou ik nooit een relatie beginnen..maar als ik hem echt graag zie en wel een toekomst zie zitten..tja dan weet ik het ook ni eerlijk...:rolleyes: xxx

Soumayaa
15-09-2002, 11:02
ik vind het eigenlijk maar raar daten via het internet:p, maar ja moet toch wel toegeven voor sommigen lukt het perfect!:D thalla

SweetRose
15-09-2002, 11:04
Origineel gepost door Soumayaa ik vind het eigenlijk maar raar daten via het internet:p, maar ja moet toch wel toegeven voor sommigen lukt het perfect!:D thalla haha als je chance hebt ja...:D xxx

Nounousa
15-09-2002, 11:54

Heb het zelf nooit meegemaakt, maar het zou zeker wel kunnen denk ik als je elkaar tenminste ooit heb gezien en baby_cake je heb gelijk de compu gaatdan NIET meer aan M3ha salama Hind :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

soussiasaida
15-09-2002, 13:23
Ik heb hier wel veeeeeeeel mensen pesroonlijk leren kennen maar om daar nu een relatie mee te gaan beginnen............... :confused: die kans is echt wel minimaaaaaaaaaal!

tha_lady
15-09-2002, 16:10
Origineel gepost door soussiasaida Ik heb hier wel veeeeeeeel mensen pesroonlijk leren kennen maar om daar nu een relatie mee te gaan beginnen............... :confused: die kans is echt wel minimaaaaaaaaaal! precies ik zou denk ik nooit een relatie kunnen hebben met iemand die ik via het internet heb ontmoet laterZ :blauwkus:

missleila2002
16-09-2002, 14:37
Ik vind het maar raar. Dat doe je niet je weet nooit wie er achter de computer zit!!!!!!!!!!! en die kan alles en nog wat verzinnen over zich zelf.

nl-girl
16-09-2002, 14:43
I did it, en het is na een jaar nog steeds dikke mik.... Maar ik heb hem niet op een chatbox ontmoet, gewoon via een penvrienden site en we ontmoetten elkaar gewoon als vrienden. Ik denk dat ik ook niet verliefd zou kunnen worden zonder life met diegene te kunnen praten etc. Maar je hoort ook wel hele enge verhalen, dus ik weet niet of ik het weer zou doen, maar als alles goed gaat, insha allah, hoeft dat ook noooooooooooooooooooooooit meer!

Safa21
16-09-2002, 15:17
Ik heb mijn verloofde :Iluvu: ook leren kennen via het net, dit was niet tijdens het chatten, zoals vele denken bij het horen: leren kennen via internet, ik was toendertijd (4 jaar geleden) bezig met een onderzoek naar de Islam, zowel voor school als voor mezelf. aangezien ik weinig wist, deed ik een oproep op het net en Hij reageerde daar op en mailde mij alle informatie die ik nodig had, daar hield een een 10 voor mijn project en een hele lieve vriend aan over die ik ging beschouwen als grote broer. al gauw besloten we elkaar te gaan bellen en het klikte heel goed tussen ons....we waren allebei wel nieuwschierig BLIJKT ACHTERAf,maar uit respect hebben we nooit gevraagd om elkaar te zien, ik vond het maar eng om met iemand af te spreken die je nooit eerder gezien hebt, hje weet maar nooit dacht ik altijd... dus ik bleef een bepaalde afstand houden en hij ook... maar diep in mijn hart widt ik gewoon dat hij HET was, vraag me niet hoe ik het wist, ik wist het gewoon. pas twee jaar later was ik in zijn woonplaats en zag ik een jongen die ik herkende(van foto) ik sprak hem aan en ja hoor hij reageerde meteen met het zeggen van mijn naam. De VONK sloeg over! later die avond belde hij me en vertelde me wat ie van me vond, ik was gevleid maar probeerde er toch nuchter onder te blijven: weer die woorden..... je weet maar nooit gingen door mijn hoofd. Als God het wil dat komt het goed. we bleven contact houden en we hadden het al heel gauw over onze toekomst samen...we waren vanaf het allereerste moment serieus met elkaar, Ik ben God eeuwig dankbaar dat hij mij geduld heeft gegeven en ook nooit vervelende situaties met jongens heb moeten meemaken..Ook ben ik dankbaar voor het gevoel dat ik voor het eerst had bij deze jongen en daarom ook nooit contact heb gezocht met andere jongens. ik ken hem nu 4 jaar waarvan ik bijna twee jaar een serieuze relatie heb gehad, momenteel zijn we verloofd en over een maande INCHA ALLAH treden we in het huwelijk Ik ben supergelukkig en heb gewoon de liefste en lekkerste man die ik me maar wensen kan. Ik wens dit iedereen toe. Zo horen man en vrouw met elkaar om te gaan... Respect en vertrouwen! maar het allerbelangrijkste is: Vertrouw op God! Alleen hij weet wie jouw ware is. Zo zie je maar dat het wel mogelijk is om een serieus iemand op het net te vinden, zolang je zelf ook maar serieus en eerlijk bent Liefs Safa :zwaai: