Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees zeer belangrijk!

Pagina's : [1] 2 3

Himieto_zinador
25-12-2003, 03:42

Al deze groep mensen die ik hieronder heb beschreven, ik hoop dat ze zullen branden in de hel insallah! Ik vind jullie persoonlijk miezerig en vies. Zelfs een hond is beter als jij! - Jongens en meiden die een haram reltaie aangaan.haram - jongens die meiden versieren en andersom.haram - Meiden die relaties aangaan met niet moslim negers.haram - Meiden die strakke kleren dragen en meiden die zich schaars aankleden.haram - Vrouwen die getrouwd zijn en toch stiekem achter de computer zitten chatten of msnen met andere mannen.haram - Meiden die voor huwelijk al ontmaagd zijn en hun maagdenvlies weer herstellen.haram Dank u wel, dat u de moeite hebt genomen om dit te lezen. Ik hoop dat u niet valt onder mijn verdoemde groep mensen van sietan.

brandy
25-12-2003, 03:54
Origineel gepost door Himieto_zinador - Meiden die relaties aangaan met niet moslim negers.haram wat ik me afvraag is waarom er mensen zijn die constant zitten te zeiken over negers... een niet moslim kan ook een chinees of een italiaan zijn. waarom schrijf je er nu neger bij? :rolleyes: :jammer:

HawkMoon269
25-12-2003, 05:00
Waarom moet je weer opkomen voor die neger Schijt aan die neger :cool:

Beyonder
25-12-2003, 05:14
Origineel gepost door Himieto_zinador Al deze groep mensen die ik hieronder heb beschreven, ik hoop dat ze zullen branden in de hel insallah! Ik vind jullie persoonlijk miezerig en vies. Zelfs een hond is beter als jij! Ik persoonlijk vind zo'n enge, bekrompen uitlating als de jouwe vies en miezerig! (kijk, zonder je persoon aan te vallen, daar kan je ook nog iets van leren) Ik kan niet begrijpen dat er heden ten dage nog zo wordt nagedacht.

yousssef
25-12-2003, 05:22

Origineel gepost door Himieto_zinador Al deze groep mensen die ik hieronder heb beschreven, ik hoop dat ze zullen branden in de hel insallah! Ik vind jullie persoonlijk miezerig en vies. Zelfs een hond is beter als jij! - Jongens en meiden die een haram reltaie aangaan.haram - jongens die meiden versieren en andersom.haram - Meiden die relaties aangaan met niet moslim negers.haram - Meiden die strakke kleren dragen en meiden die zich schaars aankleden.haram - Vrouwen die getrouwd zijn en toch stiekem achter de computer zitten chatten of msnen met andere mannen.haram - Meiden die voor huwelijk al ontmaagd zijn en hun maagdenvlies weer herstellen.haram Dank u wel, dat u de moeite hebt genomen om dit te lezen. Ik hoop dat u niet valt onder mijn verdoemde groep mensen van sietan. Bin Laden heeft gesproken :schrik2:

sneakynawal
25-12-2003, 11:33
Origineel gepost door yousssef Bin Laden heeft gesproken :schrik2: Ha ha :D... inderdaad ja! Wie denkt ze wel dat ze is om zo over mensen te praten...! Maar goed, ze komt er wel achter :hihi:

tangia21
25-12-2003, 12:24
Origineel gepost door Himieto_zinador Al deze groep mensen die ik hieronder heb beschreven, ik hoop dat ze zullen branden in de hel insallah! Ik vind jullie persoonlijk miezerig en vies. Zelfs een hond is beter als jij! - Jongens en meiden die een haram reltaie aangaan.haram - jongens die meiden versieren en andersom.haram - Meiden die relaties aangaan met niet moslim negers.haram - Meiden die strakke kleren dragen en meiden die zich schaars aankleden.haram - Vrouwen die getrouwd zijn en toch stiekem achter de computer zitten chatten of msnen met andere mannen.haram - Meiden die voor huwelijk al ontmaagd zijn en hun maagdenvlies weer herstellen.haram Dank u wel, dat u de moeite hebt genomen om dit te lezen. Ik hoop dat u niet valt onder mijn verdoemde groep mensen van sietan. ahahahhaha hoe kom jij erachter jongen????als je msnt en chat dan ga je naar de hel?????hahahahahahahahahahahahahaha en andersom nie yek?en jongenz mogen zeker wel ontmaagd zijn voor het huwelijk? :D hihihihihihihihhihihihihihih je hebt je eigen wet gemaakt........jij bent zeker uit Iran of Irak :D

sneakynawal
25-12-2003, 12:29
Origineel gepost door sneakynawal Ha ha :D... inderdaad ja! Wie denkt hij wel dat hij is om zo over mensen te praten...! Maar goed, hij komt er nog wel achter :hihi:

sneakynawal
25-12-2003, 12:30
Ik dacht dat het een meisje was... vandaar het 'herplaatsen' :D Foutje... menselijk... we zijn NIET perfect (hint hint hint)

sneakynawal
25-12-2003, 12:44
Origineel gepost door Lamode Dat dik gedrukte snap ik niet ... Waarom moet daar meteen weer een neger staan :confused: Een niet-moslim kan ook gewoon een Nederlanderd, Surinamer, Chinees, Spaanse, Italiaanse etc. zijn ... Niet alleen maar negers ;) Vind ik ook!!! Heel zijn reactie slaat nergens op....!

sneakynawal
25-12-2003, 12:59
Origineel gepost door Lamode Niets van aantrekken ! ... Zolang jezelf maar weet waar je mee bezig bent dan is het goed ;) Hij wou gewoon een paar reacties hebben op zijn naam ... Vandaar deze GARE TOPIC :kwaad: Ha ha ha... doe ik ook niet!!

Fabolous
25-12-2003, 13:16
die negers gedeelte kan je beter weghalen.......maar voor de rest is alles waar, maar als jij meer de 3 dagen haatgevoelens tegenover een ander hebt dan ben je ook brandstof voor hel.....en zo te zien is er veel haaT bij jou.........doe lekker roesjtig en ga film kijken ofzo

DOUKALIA18
25-12-2003, 13:20
WAAROM GAAT HET ALLEEN OVER DE MEISJES JONGENS MOGEN DIE WEL SEKS HEBBEN VOOR JET HUWELIJK... NEE MOGEN DIE WEL STRAKKE BROEKJES OM DIE MINI KONTJES VAN HUN TE SHOWEN .....NEE MOGEN DIE WEL MET BLONDJES NEMEN NEE.... ALTIJD MEISJES DIT MEISJES DAT GA TOCH EEN LEVEN ZOEKEN

BUURTVADER
25-12-2003, 13:39
Origineel gepost door Himieto_zinador Al deze groep mensen die ik hieronder heb beschreven, ik hoop dat ze zullen branden in de hel insallah! Ik vind jullie persoonlijk miezerig en vies. Zelfs een hond is beter als jij! - Jongens en meiden die een haram reltaie aangaan.haram - jongens die meiden versieren en andersom.haram - Meiden die relaties aangaan met niet moslim negers.haram - Meiden die strakke kleren dragen en meiden die zich schaars aankleden.haram - Vrouwen die getrouwd zijn en toch stiekem achter de computer zitten chatten of msnen met andere mannen.haram - Meiden die voor huwelijk al ontmaagd zijn en hun maagdenvlies weer herstellen.haram Dank u wel, dat u de moeite hebt genomen om dit te lezen. Ik hoop dat u niet valt onder mijn verdoemde groep mensen van sietan. wie ben jij om over deze mensen te oordelen

Echie
25-12-2003, 14:37

msnnen met andere mannen terwijl je getrouwd bent? ligt er natuurlijk wel aan waar ze het over hebben! ik bedoel cybersex is haram, denk ik, maar gewoon msnnen tog niet? of ben ik nou gek?

Pagina's : [1] 2 3