Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ewa dames wat vinden jullie nou

Pagina's : [1] 2

praatjes
24-12-2003, 22:49

Zo verschrikkelijk aan mijn, waarom krijgt iedereen liefde en ik krijg al het haat naar me toegeschoven :)

sneakynawal
24-12-2003, 22:51
Origineel gepost door praatjes Zo verschrikkelijk aan mijn, waarom krijgt iedereen liefde en ik krijg al het haat naar me toegeschoven :) Neeh joh... stiekum krijg je het wel ;) Van haat komt liefde, toch?

SweetLady
24-12-2003, 22:53
Ik zou het echt niet weten :confused:

sneakynawal
Maar haal je maar NIETS in je hoofd... want van mijn kant komt het NIET!!!! :D

praatjes

Origineel gepost door sneakynawal Neeh joh... stiekum krijg je het wel ;) Van haat komt liefde, toch? Dus wij twee hebben stiekem een verhouding met elkaar :D

SweetLady
24-12-2003, 22:54
Origineel gepost door sneakynawal Maar haal je maar NIETS in je hoofd... want van mijn kant komt het NIET!!!! :D :hihi:

sneakynawal
24-12-2003, 22:55
Origineel gepost door praatjes Dus wij twee hebben stiekem een verhouding met elkaar :D Nee, jammer :rolleyes:

praatjes
24-12-2003, 22:55
Origineel gepost door lailaelhanti Ik zou het echt niet weten :confused: Daar heb ik niets aan, als je me iets van jezelf geeft wel. Een beetje liefde of iets wat op sex lijkt. :D

_MiSs_MaRYaM_
24-12-2003, 22:56
hahahaha praatjes je hebt egt te veel praatjes :D !!!! je hebt de perfecte naam uitgekozen! Mijn complimenten. En oh ja, haat en liefde liggen dichter bij elkaar dan je denkt! Niet iedereen haat je! :verdomme: tenminste dat hoop ik voor je :zwaai:

praatjes
24-12-2003, 22:57
Origineel gepost door sneakynawal Nee, jammer :rolleyes: Zo zie ik het wel, ik vind jij hoort bij mijn, ik heb jou tot mijn bezit gemaakt, als iemand aan jou komt, dan komt hij aan mijn bezit!

praatjes
24-12-2003, 22:58
Origineel gepost door _MiSs_MaRYaM_ hahahaha praatjes je hebt egt te veel praatjes :D !!!! je hebt de perfecte naam uitgekozen! Mijn complimenten. En oh ja, haat en liefde liggen dichter bij elkaar dan je denkt! Niet iedereen haat je! :verdomme: tenminste dat hoop ik voor je :zwaai: Maar echt ik ben blij dat ik het meest gehaat ben. Ik wil veel vajanden scoren :D

SweetLady
24-12-2003, 23:00
Origineel gepost door praatjes Daar heb ik niets aan, als je me iets van jezelf geeft wel. Een beetje liefde of iets wat op sex lijkt. :D Had niet meer verwacht, dan zo'n reactie met alleen gepraat over "Bulshit" :jammer:

sneakynawal
24-12-2003, 23:01
Origineel gepost door praatjes Zo zie ik het wel, ik vind jij hoort bij mijn, ik heb jou tot mijn bezit gemaakt, als iemand aan jou komt, dan komt hij aan mijn bezit! Ha ha ha!!! U wish... gister schreef je nog, dat je me ging negeren... en nu beweer je dat ik van jou ben...! Oh please.. :rolleyes:

praatjes
24-12-2003, 23:01
Origineel gepost door lailaelhanti Had niet meer verwacht, dan zo'n reactie met alleen gepraat over "Bulshit" :jammer: hey! hey! heb wel respect voor mijn woorden anders neem ik jou niet serieus als vrouw!

praatjes
24-12-2003, 23:02

Origineel gepost door sneakynawal Ha ha ha!!! U wish... gister schreef je nog, dat je me ging negeren... en nu beweer je dat ik van jou ben...! Oh please.. :rolleyes: Als ik A zeg dan zeg ik niet altijd B

Pagina's : [1] 2