Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mannen opgelet!!!! wat zouden jullie doen???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

miss_saliha
24-12-2003, 21:46

wat ik meestal hoor is dat mannen bijv, altijd een vrouw uit het buitenland willen...vanwege hun ouders ten eerste omdat ze vrouwtjes uit nederland niet willen hebben...want zoals jullie weten roddelen ze vaak over marokkaanse meiden,maar stel je bent verliefd op een meisje en je kan haar echt niet laten gaan...maar je ouders willen haar absoluut niet omdat ze haar niet kunnen vertrouwen..de reden is omdat ze haar ooit in strakke kleding hebben gezien.Wat zouden jullie mannen doen??? groetjes saliha :zwaai:

semra
24-12-2003, 21:52
Origineel gepost door miss_saliha wat ik meestal hoor is dat mannen bijv, altijd een vrouw uit het buitenland willen...vanwege hun ouders ten eerste omdat ze vrouwtjes uit nederland niet willen hebben...want zoals jullie weten roddelen ze vaak over marokkaanse meiden,maar stel je bent verliefd op een meisje en je kan haar echt niet laten gaan...maar je ouders willen haar absoluut niet omdat ze haar niet kunnen vertrouwen..de reden is omdat ze haar ooit in strakke kleding hebben gezien.Wat zouden jullie mannen doen??? groetjes saliha :zwaai: Ik kan niet wachten op een reactie van een jongen :D

Najib26
24-12-2003, 21:55
Origineel gepost door miss_saliha wat ik meestal hoor is dat mannen bijv, altijd een vrouw uit het buitenland willen...vanwege hun ouders ten eerste omdat ze vrouwtjes uit nederland niet willen hebben...want zoals jullie weten roddelen ze vaak over marokkaanse meiden,maar stel je bent verliefd op een meisje en je kan haar echt niet laten gaan...maar je ouders willen haar absoluut niet omdat ze haar niet kunnen vertrouwen..de reden is omdat ze haar ooit in strakke kleding hebben gezien.Wat zouden jullie mannen doen??? groetjes saliha :zwaai: Het is begrijpelijk dat ze haar niet vertrouwen als ze strakke kleding droeg. Maar als ze nu wijde kleding draagt, spijt heeft van haar zondige kleren, dan moet de jongen dat aan zijn ouders duidelijk maken. Als hij tenminste zeker weet dat ze nu te vertrouwen is en op het rechte pad is. Allah is vergevingsgezind. Voor ons is het moeilijker om te vergeven, maar we moeten het wel proberen.

semra
24-12-2003, 22:00
Origineel gepost door Najib26 Het is begrijpelijk dat ze haar niet vertrouwen als ze strakke kleding droeg. Maar als ze nu wijde kleding draagt, spijt heeft van haar zondige kleren, dan moet de jongen dat aan zijn ouders duidelijk maken. Als hij tenminste zeker weet dat ze nu te vertrouwen is en op het rechte pad is. Allah is vergevingsgezind. Voor ons is het moeilijker om te vergeven, maar we moeten het wel proberen. Ja, maar die kleren hebben haar aantrekkelijker gemaakt om op haar af te stappen en nu is dat een probleem voor later. :rolleyes: Jullie moeten samen een tussenweg vinden en niet vragen of ze op jou weg komt! ;) Als ik voor iemand ga dan ga ik er voor en als het uiteindelijk niets wordt dan is het elmakteb! Is niet persoonlijk bedoeld! ;)

BentFes
24-12-2003, 22:04

Je hoeft niet aantrekkkelijk te zijn door strakke kleding te dragen. Ik vind dat meer cheap dan aantrekkelijk. Ma3a Salama :zwaai:

BentFes
24-12-2003, 22:08
Origineel gepost door missbrabander k vindt het dus ehct nergens op slaan als ze wordt afgewezen omdat ze wijde of strakken kleren draagt . tegenwoordig is dit het normaalste zaak .je moet mensen die beoordelen hoe ze eruit zien maar hoe kun innerlijk is Ik ben het hier niet met je eens. Als het innerlijk een moslima is dan hoort het uiterlijk ook een moslima te zijn. Ma3a Salama :zwaai:

semra
24-12-2003, 22:10
Origineel gepost door BentFes Je hoeft niet aantrekkkelijk te zijn door strakke kleding te dragen. Ik vind dat meer cheap dan aantrekkelijk. Ma3a Salama :zwaai: Het hoeft niet, maar dat is als voorbeeld genoemd. Dus ga ik daar vanuit! Er zullen wel andere dingen zijn waarop je afgewezen kan worden. :zwaai:

MuzzyAA
24-12-2003, 22:12
Je ouders trekken wel bij, toech?

sneakynawal
24-12-2003, 22:12
Origineel gepost door miss_saliha wat ik meestal hoor is dat mannen bijv, altijd een vrouw uit het buitenland willen...vanwege hun ouders ten eerste omdat ze vrouwtjes uit nederland niet willen hebben...want zoals jullie weten roddelen ze vaak over marokkaanse meiden,maar stel je bent verliefd op een meisje en je kan haar echt niet laten gaan...maar je ouders willen haar absoluut niet omdat ze haar niet kunnen vertrouwen..de reden is omdat ze haar ooit in strakke kleding hebben gezien.Wat zouden jullie mannen doen??? groetjes saliha :zwaai: Huh? Alleen al om de kleding niet geaccepteerd worden... :confused:

MuzzyAA
24-12-2003, 22:16
Origineel gepost door sneakynawal Huh? Alleen al om de kleding niet geaccepteerd worden... :confused: zou je met iemand kunnen trouwen die opeens strakke leren broeken gaat dragen? en kleine zwembroekjes waar je ouders bij zijn>?

sneakynawal
24-12-2003, 22:21
Origineel gepost door MuzzyAA zou je met iemand kunnen trouwen die opeens strakke leren broeken gaat dragen? en kleine zwembroekjes waar je ouders bij zijn>? Ha! Een man met strakke leren broeken... die komt er bij mij nie eens in!!! Maar ik had het over vrouwen!

sousiagirl21
24-12-2003, 22:23
Origineel gepost door MuzzyAA zou je met iemand kunnen trouwen die opeens strakke leren broeken gaat dragen? en kleine zwembroekjes waar je ouders bij zijn>? ik zal er niet eens op vallen,gelijk dumpen die handel,laat staan aan me ouders laten zien terwijl ik hem niet eens zo wil zien

MuzzyAA
24-12-2003, 22:24
hoezo ;) zodoende ook een vrouw met strakke kleren ;)

sneakynawal
24-12-2003, 22:25
Origineel gepost door MuzzyAA hoezo ;) zodoende ook een vrouw met strakke kleren ;) Een man en een leren broek... dat staat nie, gekkie :rolleyes:

BentFes
24-12-2003, 22:31

Origineel gepost door missbrabander tjah das jou mening ,maar da hoort ook maar het komt niet vaak voor meer en een moslima hoeft niet perse die met een jilaba loopt want k ken genoeg jonge meisjes die er modern uit zien en tog een moslima zijn en die bijna aan de 5 regels voldoet . Dat was geen mening, maar een feit. Een vrouw hoort zich te bedekken. Ik zeg niet dat de vrouwen met een jelaba moeten lopen. Moslima zijn betekent helemaal niet dat je er niet netjes bij mag lopen. Natuurlijk kunnen ze er modern uitzien, zolang ze bedekt zijn is het toch goed? Of zie je liever een ''moslima'' met een strakke broek en een kort truitje? Ik denk het niet he. Dit is niet aanvallend bedoelt hoor :) Ma3a Salama :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8