Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom elkaar pijn doen?

LZN
24-12-2003, 20:57

hallo mensen, Vaak worden er mensen uitgescholden naar aanleiding van hun geplaatste topic of reactie. Dat moeten jullie niet doen! Bijvoorbeeld; als een meisje zegt van ik hou van negers (zoals Surinamers en antilianen), dan moet je haar niet gaan vernederen of uitschelden, maar je moet haar juist op haar fout wijzen en erbij vertellen dat ze verkeerd bezig is ( misschien weet die meisje niet beter en valt ze gewoon op negers). Kijk zo help je haar beter dan wanneer je haar gaat vernederen ofzo, want je mag niemand vernederen of pijn doen, allah verbiedt ons dat. Zo creeren we een betere wereld!.

samira_el
24-12-2003, 21:00
Er is niks fouts aan dat ze houdt van een Surinaam. Hij is ook een mens :) Maar, ik snap wat je bedoelt, maar deze site is allang niet serieus meer ;) Iedereen dolt hier maar raak :-)

ChebaB
24-12-2003, 21:02
Origineel gepost door Blijf_lachen hallo mensen, Vaak worden er mensen uitgescholden naar aanleiding van hun geplaatste topic of reactie. Dat moeten jullie niet doen! Bijvoorbeeld; als een meisje zegt van ik hou van negers (zoals Surinamers en antilianen), dan moet je haar niet gaan vernederen of uitschelden, maar je moet haar juist op haar fout wijzen en erbij vertellen dat ze verkeerd bezig is ( misschien weet die meisje niet beter en valt ze gewoon op negers). Kijk zo help je haar beter dan wanneer je haar gaat vernederen ofzo, want je mag niemand vernederen of pijn doen, allah verbiedt ons dat. Zo creeren we een betere wereld! Als iedereen hier een voorbeeld aan zou nemen, zou het morgen vrede zijn op aarde... xxx :zwaai:

BentFes
24-12-2003, 21:11
Een vrouw mag met een Surinamer of anders gezegd een niet- Marokkaan trouwen als hij moslim is. Dat is geen fout. Wat betreft een relatie, daar mogen mensen je op je fout wijzen, want dat is haram. :zwaai:

BentFes
24-12-2003, 21:12

ps. :goedzo:

Beyonder
24-12-2003, 21:21
Origineel gepost door Blijf_lachen dan moet je haar niet gaan vernederen of uitschelden, maar je moet haar juist op haar fout wijzen en erbij vertellen dat ze verkeerd bezig is ( misschien weet die meisje niet beter en valt ze gewoon op negers). Kijk zo help je haar beter dan wanneer je haar gaat vernederen ofzo, want je mag niemand vernederen of pijn doen, allah verbiedt ons dat. Uitschelden of vernederen hoeft zeker niet! Maar ik dacht dat Allah je ook verbood om mensen te beoordelen...En dat doe je dan wel! Wederom (en dat heb ik hier al vaak gezegd) is wat voor jou verkeerd is niet noodzakelijk verkeerd voor een ander.

Beyonder
24-12-2003, 21:31
Maar ik vind het wel een stap in de goede richting; een gezonde dialoog zou inderdaad wonderen kunnen doen.

semra
24-12-2003, 21:41
Origineel gepost door Beyonder Uitschelden of vernederen hoeft zeker niet! Maar ik dacht dat Allah je ook verbood om mensen te beoordelen...En dat doe je dan wel! Wederom (en dat heb ik hier al vaak gezegd) is wat voor jou verkeerd is niet noodzakelijk verkeerd voor een ander. He meneertje, Heb je het weer over oordelen! Volgens mij vat jij alles zwaarder op dan dat het bedoelt wordt. Dit meisje heeft gelijk!

Beyonder
24-12-2003, 21:46
Origineel gepost door semra He meneertje, Heb je het weer over oordelen! Ja! Eigenlijk wel he! Maar zoals ik al zei, met een gezonde dialoog kom je al heel ver!

semra
24-12-2003, 21:49
Origineel gepost door Beyonder Ja! Eigenlijk wel he! Maar zoals ik al zei, met een gezonde dialoog kom je al heel ver! Nu ben ik het wel met je eens.........ik durf er vooruit te komen ;)

Beyonder
25-12-2003, 05:20
Origineel gepost door Blijf_lachen ( jullie weten heus wel dat ik het over de negers heb, die marokkaanse meiden gewoon gebruiken,in hun k.o.n.t.j.e.s n.e.u.k.e.n) Ja, dat noem ik beoordelen, ja! En dan nog op basis van wat vooroordelen! De GEZONDE dialoog is hier weer ver zoek! I rest my case, Semra!

Echie
25-12-2003, 14:41
Origineel gepost door samira_el Er is niks fouts aan dat ze houdt van een Surinaam. Hij is ook een mens :) Maar, ik snap wat je bedoelt, maar deze site is allang niet serieus meer ;) Iedereen dolt hier maar raak :-) psies :goedzo: