Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand Missen..Laat Je Gevoelens Spreken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

camjo
14-09-2002, 22:25

Salaam Allemaal.. Wie mis je.. Laat hier een boodschap achter voor diegene die je mist..een vriendin/vriend, familie, kennis, klasgenoot, Yasminalid, de vriendschap, de tijd van vroeger of zomaar iemand die je eventjes zag.. Ik mis mijn ouders (Allah Yarhamhoum)..de tijd van vroeger en de mensen en vrienden van vroeger.. :verdriet: Wij lachen, dollen, maken grappen..maar eens wij op een bepaald moment alleen zijn..komen soms deze gevoelens naar boven.. Wij hebben allemaal gevoelens..respecteer ze..en onderdruk ze niet.. Gevoelens zijn zeer menselijk en wenselijk.

soussiasaida
14-09-2002, 22:28
Ik mis mijn oom en tante die nu net een jaar zijn overleden, veels te jong uit ons leven verdwenen. :huil: allahjrehemoem

BENTGHATAR
14-09-2002, 22:28
ik mis mijn moeder echt onwijs

yedjis_ennador
14-09-2002, 22:29
Ik mis Mijn Beste vriend... :huil: Ik heb nu bijna meer dan een half jaar niets van hem gehoord.. een mailtje gestuurd maar geen reacTie damnZzz LEEF JE NOGG????? Lahcennnnnnnnnnnnn Waar ben jeeeeeeee???????? :traan1:

tangia19
14-09-2002, 22:30

ik mis mijn oma die in marokko woont en mijn twee tantes in spanje die ik 2 jaar niet heb gezien en ik zie ze pas over 4 of 5 jaar en ik mis mijn schatje die ik een week niet heb gezien

camjo
14-09-2002, 22:32
http://free.bluemountain.com/img/f/flow1cp.jpg Thinking of you with warmth and concern

jimpie
14-09-2002, 22:34
Ik mis mijn jeugd jaren...en jeugd vriendinnen... Verder mis ik mijn kleine nichtjes in Spanje.... Verder mis ik mijn Beste vriendin..... En ik mis nog iemand.........

camjo
14-09-2002, 22:38
To You Just Because.... You're Very Special to Me I want this message to put a smile on your face. I want it to remind you that you have been on my mind. I want it to tell you that I think you're wonderful. I want it to be a beautiful part of this day. And I want it to help you remember -every time you remember it in the days yet to be - that this message was sent to you... just because you're very special to me. by Collin McCarty Thinking about you

BENTGHATAR
14-09-2002, 22:38
je bent nooit alleen ze waken altijd over je. http://www.lostchild.net/Angels.gif

BENTGHATAR
14-09-2002, 22:41
daar lag je dan Hoe dat ook kan Je was ziek. En had daardoor veel verdriet,verdriet om je kinderen die je achterliet. Het was niet jouw eigen keuze dat je ons verliet,maar je was nog zo jong. De laatste maanden deden ons pijn. We wilden altijd bij je zijn. Daar lag je dan,je wist dat je niet lang te leven had,maar ja je was op het goede pad, maar toch je was het leven nog niet zat. Mam ik mis je,ik vond het altijd fijn om bij je te zijn en daarom heb ik nou ook zoveel pijn. Waarom moest je ons verlaten. Ja ik weet het ligt in alah zijn handen,wij zullen er ook landen. Mischien morgen,overmorgen je weet het maar nooit. De dagen die we met je doorgebracht hebben zullen we nooit vergeten. Dat moet je weten. Ik schrijf deze tekst om min hart te luchten daar zie ik weer iedereen zuchten. Mijn tranen branden op jouw,maar dat is omdat ik nog steeds rouw. Ik vind mijn troost aan de gedachte dat je een goed mens was. Voor iedereen voor elke ras. Daarom weet ik dat je insaalah in de hemel bent. Waar iedereen jou kent.

jimpie
14-09-2002, 22:44
Origineel gepost door BENTGHATAR daar lag je dan Hoe dat ook kan Je was ziek. En had daardoor veel verdriet,verdriet om je kinderen die je achterliet. Het was niet jouw eigen keuze dat je ons verliet,maar je was nog zo jong. De laatste maanden deden ons pijn. We wilden altijd bij je zijn. Daar lag je dan,je wist dat je niet lang te leven had,maar ja je was op het goede pad, maar toch je was het leven nog niet zat. Mam ik mis je,ik vond het altijd fijn om bij je te zijn en daarom heb ik nou ook zoveel pijn. Waarom moest je ons verlaten. Ja ik weet het ligt in alah zijn handen,wij zullen er ook landen. Mischien morgen,overmorgen je weet het maar nooit. De dagen die we met je doorgebracht hebben zullen we nooit vergeten. Dat moet je weten. Ik schrijf deze tekst om min hart te luchten daar zie ik weer iedereen zuchten. Mijn tranen branden op jouw,maar dat is omdat ik nog steeds rouw. Ik vind mijn troost aan de gedachte dat je een goed mens was. Voor iedereen voor elke ras. Daarom weet ik dat je insaalah in de hemel bent. Waar iedereen jou kent. Allah jerhma ha... Ben hier emotioneel van geworden...

BENTGHATAR
14-09-2002, 22:48
Origineel gepost door jimpie Allah jerhma ha... Ben hier emotioneel van geworden... sorry was niet mijn bedoeling

camjo
14-09-2002, 22:49
Origineel gepost door BENTGHATAR daar lag je dan Hoe dat ook kan Je was ziek. En had daardoor veel verdriet,verdriet om je kinderen die je achterliet. Het was niet jouw eigen keuze dat je ons verliet,maar je was nog zo jong. De laatste maanden deden ons pijn. We wilden altijd bij je zijn. Daar lag je dan,je wist dat je niet lang te leven had,maar ja je was op het goede pad, maar toch je was het leven nog niet zat. Mam ik mis je,ik vond het altijd fijn om bij je te zijn en daarom heb ik nou ook zoveel pijn. Waarom moest je ons verlaten. Ja ik weet het ligt in alah zijn handen,wij zullen er ook landen. Mischien morgen,overmorgen je weet het maar nooit. De dagen die we met je doorgebracht hebben zullen we nooit vergeten. Dat moet je weten. Ik schrijf deze tekst om min hart te luchten daar zie ik weer iedereen zuchten. Mijn tranen branden op jouw,maar dat is omdat ik nog steeds rouw. Ik vind mijn troost aan de gedachte dat je een goed mens was. Voor iedereen voor elke ras. Daarom weet ik dat je insaalah in de hemel bent. Waar iedereen jou kent. Heel mooi geschreven.. Ik wens jou en je familie veel sterkte..

BENTGHATAR
14-09-2002, 22:51
Origineel gepost door Mohammed Justice Heel mooi geschreven.. Ik wens jou en je familie veel sterkte.. thanks mo ik wens jouw ook sterkte toe.jij hebt allebei je ouders verloren

camjo
14-09-2002, 22:51

http://greetings.indiainfo.com/newgreetings_html/img/5mom.jpg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6