Bekijk originele versie : Wie weet nog niet dat een relatie haram is??
rachidabella
24-12-2003, 19:28
En als je het wel weet en je hebt een relatie...stop je er mee of denk je van maak niks uit we trouwen toch??
Iedereen weet het....
Maar een leuke smoes maakt alles weer goed, hopen we...
rachidabella
24-12-2003, 19:34
Origineel gepost door Chyhaan
Iedereen weet het....
wallah illa daarom beter niet aan beginnen
misSanae
24-12-2003, 19:35
Iedereen weet het....
Denk ook inderdaad dat iedereen het weet, maar ja veel mensen komen denk ik in de verleiding..
Sarah_Sweety
24-12-2003, 19:37
Ik heb nu een relatie met een jongen en weet dat het haram is, maar je moet toch ooit trouwen hoe willen jullie dat dan doen?
Origineel gepost door rachidabella
wallah illa daarom beter niet aan beginnen
Precies, ik ben me aan t bedwingen van al het moois om me heen.. Ik ben 1 week clean ;)
rachidabella
24-12-2003, 19:41
Precies, ik ben me aan t bedwingen van al het moois om me heen.. Ik ben 1 week clean ;)
houden zo he.....je kunt best iemand leren kennen voor dat je met hem gaat trouwen daar hoef je niet speciaal een relatie voor te hebben
rachidabella
24-12-2003, 19:42
Origineel gepost door misSanae
Denk ook inderdaad dat iedereen het weet, maar ja veel mensen komen denk ik in de verleiding..
verleiding is denk zeker te groot, maar ik hoop dat onze imaan wat sterker is om zulke dingen te kunnen weer staan.
praatjes
24-12-2003, 19:48
En als je het wel weet en je hebt een relatie...stop je er mee of denk je van maak niks uit we trouwen toch??
haha nu zeg jij dat het haram is, maar straks als jij mijn daar op straat tegenkomt dan wil je niet anders dan een relatie met mijn! :)
misSanae
24-12-2003, 19:48
Origineel gepost door Sarah_Sweety
Ik heb nu een relatie met een jongen en weet dat het haram is, maar je moet toch ooit trouwen hoe willen jullie dat dan doen?
Tuurlijk wil je ooit trouwen, maar het is niet zo dat IK een relatie afkeur, het is je geloof die dat afkeurt, dus je hoeft je niet te verantwoorden door een vraag te stellen hoe we dan willen trouwen, want mij maakt het niet uit, ik weet nog niet hoe dat met mij zal gaan als ik ga trouwen, maar uiteindelijk moeten we ons allemaal verantwoorden bij Allah(swt) En ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is, want tegenwoordig heeft iedereen een vriendje, het lijkt wel de normaalste zaak geworden, je ziet zelf meisjes van 14 al met een vriendje, en de meeste gaan daar echt niet mee trouwen...
Origineel gepost door praatjes
haha nu zeg jij dat het haram is, maar straks als jij mijn daar op straat tegenkomt dan wil je niet anders dan een relatie met mijn! :)
Hahahah praatjes vullen geen gaatjes :(
rachidabella
24-12-2003, 19:52
ow dan wil ik je niet tegen komen :)
Sarah_Sweety
24-12-2003, 19:57
Origineel gepost door misSanae
Tuurlijk wil je ooit trouwen, maar het is niet zo dat IK een relatie afkeur, het is je geloof die dat afkeurt, dus je hoeft je niet te verantwoorden door een vraag te stellen hoe we dan willen trouwen, want mij maakt het niet uit, ik weet nog niet hoe dat met mij zal gaan als ik ga trouwen, maar uiteindelijk moeten we ons allemaal verantwoorden bij Allah(swt) En ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is, want tegenwoordig heeft iedereen een vriendje, het lijkt wel de normaalste zaak geworden, je ziet zelf meisjes van 14 al met een vriendje, en de meeste gaan daar echt niet mee trouwen...
Ik verantwoord mijzelf ook niet maar het is net alsof jullie van plan zijn te gaan trouwen met iemand die jullie niet kennen want op elke topic zegt elk meisje dat ze nooit een vriend hebben gehad en dat ook niet van plan zijn te hebben, dan denk ik bij mezelf: Hoe wil je de ware dan ontmoeten?
Denken jullie dan echt dat hij bij je vader langskomt?
praatjes
24-12-2003, 19:59
ow dan wil ik je niet tegen komen :)
Ik wil jou wel tegenkomen, ik wil eens zien hoeveel er nodig is om een relatie met jou aan te gaan :)
rachidabella
24-12-2003, 20:01
Ik wil jou wel tegenkomen, ik wil eens zien hoeveel er nodig is om een relatie met jou aan te gaan :)
Ik heb er nooit een gehad en ik zal er ook niet aan beginnen dus lukt toch niet!!
Ook al ben je nog zo mooi :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.