Bekijk originele versie : alkaida....niet doen!!!
assalamo alikom,
in het begin , we weten allemaal dat er heel veel werd en wordt nog steeds gezegd over een ' grote ' aanslag van alkaid die binnenkort heel mogelijk in amerika zal gepleegd worden.
sommige mensen begonnen te 'zweren' dat de aanslag voor of tijdens het offerfeest zal uitgevoerd worden...
ik vraag me af waarom alkaida dat van te voren zou vertellen...
soms hoor je dat alkaida van die 'kofferbommen' zal gebruiken, of van die dirty bombs.
maar wat ik vind is dat osama en zijn broeders veel slimmer zijn dan een aanslag voorspellen die nog niet is uitgevoerd, dat is gewoonte sinds het oprichten van 'alkaida', want anders hadden ze ook '11/9 ' voorgespeld...
ik vind dat zulke info. die men overal hoort, kan leiden tot het uitstellen of helemaal beendigen voor die 'mogelijke' aanslag voordat die plaats vindt.
want alkaida stuurt ons haar cadeautjes op onverwachte momenten en onverwachte plaatsen..
daarom denk ik en " hoop dat ik ongelijk heb" dat er niets gebeurt in amerika in de komende dagen.. ik kan niet ontkennen dat ik niet 'blij' zal zijn met zo'n 'aanslag, zodat onze broeders in palestina,irak en afghanistan ook blij worden... bovendien, amerika heeft nu helemaal geen smoesje, Alarmfase is Oranje, in tegenstelling tot 2001.....
maar mijn verstand en de logica heeft mij geleerd dat er helemaal niets zal plaats vinden...
camiliaa
24-12-2003, 20:44
allah ou 3lam, 9/11 zat er op aan te komen alleen ze wisten niet precies wanneer, ik had juist gehoord dat rond de kerstdagen aanslagen zouden worden gepleegd.
Allah swt ziet alles en weet alles, moge Hij ons behoede van het slechte nsha allah
Origineel gepost door youssef85
assalamo alikom,
in het begin , we weten allemaal dat er heel veel werd en wordt nog steeds gezegd over een ' grote ' aanslag van alkaid die binnenkort heel mogelijk in amerika zal gepleegd worden.
sommige mensen begonnen te 'zweren' dat de aanslag voor of tijdens het offerfeest zal uitgevoerd worden...
ik vraag me af waarom alkaida dat van te voren zou vertellen...
soms hoor je dat alkaida van die 'kofferbommen' zal gebruiken, of van die dirty bombs.
maar wat ik vind is dat osama en zijn broeders veel slimmer zijn dan een aanslag voorspellen die nog niet is uitgevoerd, dat is gewoonte sinds het oprichten van 'alkaida', want anders hadden ze ook '11/9 ' voorgespeld...
ik vind dat zulke info. die men overal hoort, kan leiden tot het uitstellen of helemaal beendigen voor die 'mogelijke' aanslag voordat die plaats vindt.
want alkaida stuurt ons haar cadeautjes op onverwachte momenten en onverwachte plaatsen..
daarom denk ik en " hoop dat ik ongelijk heb" dat er niets gebeurt in amerika in de komende dagen.. ik kan niet ontkennen dat ik niet 'blij' zal zijn met zo'n 'aanslag, zodat onze broeders in palestina,irak en afghanistan ook blij worden... bovendien, amerika heeft nu helemaal geen smoesje, Alarmfase is Oranje, in tegenstelling tot 2001.....
maar mijn verstand en de logica heeft mij geleerd dat er helemaal niets zal plaats vinden..
Als je werkelijk zoveel haat in je hart hebt dat je hoopt dat er binnenkort (of wanneer dan ook) aanslagen worden gepleegd waarbij tientallen, honderden of misschien wel duizenden onschuldige slachtoffers vallen ben je toch wel erg ziek in je hoofd.
Dan moet je je werkelijk eens even na laten kijken want dan ben je rijp voor het gekkenhuis.
SabroenDjamiel
24-12-2003, 22:15
Origineel gepost door Corrie
Wat ik me afvraag he youssef85, zonder je op enige manier tegen je schenen te willen trappen.....
Hoe kan je aan de ene kant huilen om mensen die dood gemaakt worden en het aan de andere kant toejuigen?
Ik heb daar echt heel veel moeite mee om dat te begrijpen.
Ik heb het niet over militaire doelen, maar over burgerdoelen.
Mijn hart verkrampte als ik de bommenmatten in irak zag, maar mijn hart verkrampte ook als ik naar het wtc keek.
Wat maakt het verschil tussen het ene mens en het andere mens?
Kan je proberen dat me uit te leggen
Het verschil tussen de oorlog in Irak en de aanslagen op 't WTC?....Wel de oorlog in Irak is een oorlog geweest puur in 't belang van de Israel en Amerika, een oorlog die onnodig duizenden slachtoffers heeft voortgebracht....Amerika is een gehaat land, en dan met name door de Arabische wereld....Iedereen was door 't dolle heen toen men hoorde van de aanslagen in Amerika....Men was niet blij omdat er onschuldige mensen zijn omgekomen, neen men was blij dat het OOOO zo machtige Amerika precies in het hart is geraakt, en daarmee ook kwetsbaar werd....Vandaar de blijdschap in de Arabische wereld, men vond dat Amerika dr zelf om heeft gevraagd door haar pro-Israelische houding....
Ik geef 't eerlijk toe, was blij toen ik hoorde van de aanslagen op het WTC, omdat ik dacht yesss eindelijk Amerika is in 't hart geraakt....Maar tegelijkertijd was ik verdrietig, dacht ik chipss dr zijn ook vaders en moeders omgekomen die gewoon naar een werk gingen en nu zijn hun kids alleen achter gebleven, jeetje dat deed me pijn.....Maar dat gevoel verdween weer snel als ik dacht aan de Palestijnse kinderen die worden afgeslacht door de Joden onder het toezient oog van hun ouders.....Dacht aan de bloedbaden die de Joden steeds aanrichten in de bezette gebieden....Dacht aan Vietnam-oorlog, waarbij Amerika chemische wapens heeft gebuikt, dacht aan de kernbom op Hyroshima met duizenden doden als gevolg, dus wat was het verschil met de aanslagen op 't WTC, niks eigenlijk he?....What comes around goes around, dat is toen wat ik dacht!.....
Rebel666
24-12-2003, 22:26
Origineel gepost door Multikul
En dat heeft 'I am for justice' in zijn portretje staan. Dus jij vind het allemaal wel leuk dat duizenden mensen zijn gestorven voor iets waar ze helemaal geen ene reet mee te maken hebben. Dat er iets zeer fout is en het midden-oosten heeft helemaal NIKS te maken met de mensen die die dag gestorven zijn. Het was een compleet nutteloze actie.
Nutteloos was het niet, want het heeft de Amerikaanse economie wel degelijk geschaad, en dat was vooraf de bedoeling van Al-qaeda, dus je kan wel spreken van een succesvolle missie, en onschuldigen mensen vallen bij elkaar oorlog, waar ook ter wereld!
SabroenDjamiel
24-12-2003, 22:32
En dat heeft 'I am for justice' in zijn portretje staan. Dus jij vind het allemaal wel leuk dat duizenden mensen zijn gestorven voor iets waar ze helemaal geen ene reet mee te maken hebben. Dat er iets zeer fout is en het midden-oosten heeft helemaal NIKS te maken met de mensen die die dag gestorven zijn. Het was een compleet nutteloze actie.
Aha, heb je ergens kunnen lezen dat ik het leuk vind dat er onschuldige mensen zijn gevallen? :rolleyes: ....In mn voorgaande posting heb ik uitgelegd waarom ik vond dat Amerika die aanslag heeft verdiend....Ik betreur de onschuldige slachtoffers, maar het probleem is 'm juist dat uiteindelijk de weerloze burger 't slachtoffer wordt....Net zoals in Palestina, Afghanistan, Irak etc...Of zijn dat geen mensen in jouw ogen? :rolleyes: ....
Rebel666
24-12-2003, 22:42
Dat is wel heel erg naief. Bin Laden heeft de amerikanen geholpen, niet dat hij dat wou natuurlijk. Waarom denk je dat er nu amerikanen ik Irak zijn? Zouden die er geweest zijn zonder een 11 september? Met iedere aanslag maak je ze sterker.
Dat ze er sterker van worden moet nog blijken, sinds de oorlog in Irak hebben ze alleen geld verloren, terrorisme waar ook ter wereld kan je niet bestrijden, het is een eindeloze oorlog!
Rebel666
24-12-2003, 23:06
Ik ben gewoon ontzettend bang voor het moment dat de amerikaanse regering haar fluwelen handschoenen uittrekt en echt woedend word.....
Je kan het je bijna niet voorstellen, maar wat er nu in irak gebeurt is werken met fluwelen handschoenen aan, wat als ze echt los gaan?
De wapens die ze hebben zijn afschuwelijk en als het er wat hun betrefd op aankomt zullen ze niets schuwen, de geschiedenis verteld dat al, alleen de toekomst kan uitwijzen wat dat betekend met de moderne wapens....
Amerika heeft ze wapens, en moslims hebben Allah!
Rebel666
24-12-2003, 23:35
Wat gaat allah dan doen, een grote parasol boven het hele midden-oosten hangen ofzo zodat bommen het midden oosten niet kunnen raken??????
Steun zoeken bij allah, geloven in allah, de islam volgen, prachtig allemaal, maar reken er maar echt niet op dat de woedde van de amerikanen afgewend word door allah.
Reken er maar niet op dat allah even met zijn vingers knipt en alle problemen ineens verdwenen zijn.
Het zijn de problemen van mensen, die mogen mensen zelf oplossen.
Leuk hoor het idee dat volgens de islam uiteindelijk de moslims zullen overwinnen, wat hebben al die gestorven mensen daaraan?
Begrijp je wel helemaal goed waar we over praten?
We hebben het niet over de tijd van de profeet mohammed, toen er gevochten werd met zwaarden e.d.
We hebben het over atoomwapens, chemische wapens, onvoorstelbaar krachtige bommen die een land gewoonweg in as leggen en waar de overgebleven overlevende misschien wel dood beter af waren geweest.
Er is geen glorie in oorlog, geen glorieuse overwinning mogelijk, het enige wat over zal blijven is met een beetje geluk wat mensen die verward en verwond achterblijven.
Dit is waar we met z'n allen naar toe gaan zoals we bezig zijn...
Leuk en bombastsich allemaal, maar tegen wie wou Amerika die atoomwapens gebruiken dan?
Sberdila
24-12-2003, 23:46
precies zoals de slachtoffers die de Amerikanen al jaren maken en waar geen bal aan wordt gedaan door de Amerikaanse kiezer.
Sberdila
25-12-2003, 00:14
Is dat zo????
Al die demonstratie zijn zeker verzonnen, de vele site's van amerikanen tegen het amerikaanse geweld zijn zeker ook verzonnen?
Al die meningen tegen het amerikaanse geweld zijn zeker ook verzonnen?
Al die tv programma's in amerika over dit soort onderwerpen zijn zeker ook verzonnen???
Nonses dat de amerikaanse burgen in het algemeen genomen geen donder om de slachtoffers geeft en er niets aan probeert te doen...
Wat doe JIJ aan het leed dat direct of indirect door nederland veroorzaakt word, het land waar jij woont en deel van bent?
Amerikaanse burger in het algemeen wil niks weten van zijn buitenlands beleid zolang er geld binnen stroomt. en natuurlijk heb je er wel genoeg die dat wel willen weten maar dat is een minderheid.
als kiezer heb je in de vs een stem en die hebben ze in al die jaren niet gebruikt tegen het beleid van hun leiders. de doden die hun regering veroorzaakte waren blijkbaar niet ernstig genoeg om ze te dwingen tot ernstige demonstraties en stemwijzigingen. telkens als een president oorlog voerde werd hij herkozen op bush na. dat zegt toch wel wat over hun mentaliteit in het algemeen.
als er genoeg druk komt vanuit het volk in de vs dan zal de koers veranderen omdat de machthebbers hun positie anders in gevaar brengen .
en nee ik vond het geen leuk gezicht dat er zo veel mensen de dood in werden gejaagd maar het was hard nodig om de vs de smaak van oorlog en de bitterheid ervan zelf mee te laten maken zodat ze in het vervolg op hun oorlogsmachine zouden letten en de miljoenen slachtoffers die ze daarmee veroorzaken wereldwijd.
Rebel666
25-12-2003, 01:27
Dat moet je aan amerika vragen, niet aan mij....
Maar de dreigng ligt er al, er is al gezegd dat als het erop aan komt dat er geen enkel middel geschuwt word(inc. kernwapens), je weet nu al hoe de amerikaanse regering denkt over burgerslachtoffers en dat terwijl ze ze nu nog proberen te vermijden omdat anders de rest van de wereld overstuur raakt.
Je weet dat er atoomwapens ontwikkeld worden die diep de grond penetreren om zo bunkers en grotten e.d. te kunnen vernietigen...
Ze hebben het in japan gedaan, ze zullen het hier ook weer doen als ze zichzelf in een hoek gedreven voelen.
Als alkaida doet wat ze beloofd heeft dan word er keihard teruggeslagen, hoe afschuwelijk ik dat ook vind dat is gewoon een feit.
Een 3de wereld oorlog staat dan om de hoek te gluren, als het dan daardoor al niet een feit word....
Er gaan minimaal duizende mensen sterven, is dat het echt waard?
Als dat het geval zou zijn, dan zou dat het voedigsbodem zijn voor nog meer verzetorganisaties zoals Al-Qaeda!
Maddog-Maroc
25-12-2003, 23:36
Original posted by Corrie
Antwoord dit eens....
Wat doe JIJ aan het leed dat direct en indirect door nederland word veroorzaakt in de wereld?
Wie ben jij om mensen schuldig te achten?
Wat zegt de islam over het doden van onschuldigen?
Is de dood van een schuldige de dood van vele onschuldigen waard?
En:
Wat doe JIJ aan het leed dat direct of indirect door nederland veroorzaakt word, het land waar jij woont en deel van bent?
Ik vind dat je wel steeds met een beschuldigende vinger naar een ander zit te wijzen, het gaat er niet om wat ik, jij of wie dan ook er iets aan kan doen, als inwoner van NL heb je je aan hun wetten en regels te houden hoe beperkt die ook zijn in het ondernemen van (legale)actie..Het onderwerp van discussie hier is volgens mij nog steeds AL Qaeda..
Original posted by Corrie
Wat gaat allah dan doen, een grote parasol boven het hele midden-oosten hangen ofzo zodat bommen het midden oosten niet kunnen raken??????
Steun zoeken bij allah, geloven in allah, de islam volgen, prachtig allemaal, maar reken er maar echt niet op dat de woedde van de amerikanen afgewend word door allah.
Reken er maar niet op dat allah even met zijn vingers knipt en alle problemen ineens verdwenen zijn.
Het zijn de problemen van mensen, die mogen mensen zelf oplossen.
Leuk hoor het idee dat volgens de islam uiteindelijk de moslims zullen overwinnen, wat hebben al die gestorven mensen daaraan?
Begrijp je wel helemaal goed waar we over praten?
We hebben het niet over de tijd van de profeet mohammed, toen er gevochten werd met zwaarden e.d.
We hebben het over atoomwapens, chemische wapens, onvoorstelbaar krachtige bommen die een land gewoonweg in as leggen en waar de overgebleven overlevende misschien wel dood beter af waren geweest.
Er is geen glorie in oorlog, geen glorieuse overwinning mogelijk, het enige wat over zal blijven is met een beetje geluk wat mensen die verward en verwond achterblijven.
Dit is waar we met z'n allen naar toe gaan zoals we bezig zijn...
Typisch voor een ongelovige om zulke uitspraken te doen, temeer om te weten dat je weinig tot niks van de Islam afweet...Allah(swt) is machtiger dan welk land dan ook, er zijn genoeg openbaringen en verzen in de koran te vinden die bevestigen dat het onmogelijke toch mogelijk werd met hulp en wil van Allah (swt)Dus maak je geen illusies als de Amerikanen in een vlaag van woede wat dan ook zullen gaan doen..en stel er breekt een 3de W.O uit..dan is dat de wil Van Allah (swt) kortom alles is te verklaren op de Dag des Oordeels inclusief jou ongelovig karakter...
God Bless Osama Bin Laden
hafiberber
02-01-2004, 21:24
ik wil niet dat al kaida tegen marokko en andere moslimlanden aanslagen pleegd. maar tegen de zionisten en imperialisten moeten ze onverminderd doorgaan. vooral israel moet worden getroffen zoals elf sept. 2001
IFRIQUIA
07-01-2004, 21:34
corrie 11 sept is gebeurd namens een volk die onderdrukt wordt door prof legers RUSLAND ISRAEL AMERIKA ENGLAND ETC ETC HEB JIJ WELEENS GEHOORD VAN EEN ISLAM LAND DIE DIT DOET.....?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.