Bekijk originele versie : wat vinden jongens van hoofddoeken????
lella_najlae
24-12-2003, 15:47
Ik wil graag weten wat jongens zich snel aantrekken hoofddoeken of geen hoofddoeken , wat denken jullie ;)
xx lella najlae :zwaai:
Lady_moi
24-12-2003, 15:50
CONGRATILATION!! u hebt net de 45646546546546 topic geopend over deze onderwerp gelieve morgen u prijs af te halen aan de bali van ons bureau :)
tatouzient
24-12-2003, 15:51
Origineel gepost door Lady_moi
CONGRATILATION!! u hebt net de 45646546546546 topic geopend over deze onderwerp gelieve morgen u prijs af te halen aan de bali van ons bureau :)
:haha:
btw, als je wa verder kijkt, dan is er nog mr pas een topic over geopend ;)
bisous xxx
je bent wel bezig vandaag he
SAMMYGIRL
24-12-2003, 15:55
´Geen hoofddoeken?` Of moet het zijn:´Meisjes zonder hoofddoek?`
´Hoofddoeken?` Of moet het zijn: ´Meisjes met hoofddoek?`
Je plaatst het namelijk als een voorwerp.
lella_najlae
24-12-2003, 15:56
zijn er ook normale reacties???????
Lady_moi
24-12-2003, 15:58
Origineel gepost door amiira
je bent wel bezig vandaag he
kifech :)
Origineel gepost door lella_najlae
Ik wil graag weten wat jongens zich snel aantrekken hoofddoeken of geen hoofddoeken , wat denken jullie ;)
xx lella najlae :zwaai:
Hoezo ? Draag je een hoofddoek en voel je je niet aantrekkelijk ? Of krijgen meiden met hoofddoek in jou omgeving meer aandacht als jou ? :rolleyes:
A3ala topic's hier!
salimaforever
24-12-2003, 17:22
het zijn ook alleen de meisjes die reageren! :D
sneakynawal
24-12-2003, 17:30
... de jongens hoeven er toch niets van te vinden...?
je doet het toch voor jezelf :rolleyes:
berbertje00
24-12-2003, 17:44
waarvoor heb je die info nodig...
Kingofmaroc
24-12-2003, 17:45
Origineel gepost door sneakynawal
... de jongens hoeven er toch niets van te vinden...?
je doet het toch voor jezelf :rolleyes:
That's Right! ;)
Lady_moi
24-12-2003, 17:56
en voor allah toch :)
zinalady
24-12-2003, 18:20
Ten eerste wil ff vermelden dat ik eigelijk vind dat sommige echt overdreven reageren...Ja het is al duizend keer besproken en dan?? Lekker boeiend als je dat gaat checken wat er allemaal wel al niet besproken is dan kan je net zo goed niet meer terug komen bij Marokko.nl want alles wat hier zowat besproken wordt is vaak al herkauwd..uitgekotst...en weer van begin af aan..Doessss waarom zulke reacties elke keer? :rolleyes:
And by the way er komen dagelijks nieuwe forumleden dus die hebben dat niet gelezen en om nou alle oude topics eerst te gaan zoeken en lezen lijkt me beetje saai he!
Ten tweede ik vind het helemaal niet zo een rare topic hoor.Want hoevaak merk je dat marokkaanse meisjes die hoofddoek dragen vaak door marokkaanse jongens worden beledigd. OF ze worden sneaky genoemd. Ik heb zelfs in mijn omgeving dat mijn klasgenootje laatst met een marokkaans meisje in discussie was.
Zij draagt een hoofddoek en hij zei haar letterlijk dat het er niet uitzag en dat ze zo nooit aan een man zou komen :eek:
Ik vond het echt zo schandalig om te horen...Juist onze marokkaanse boys die zouden voor de goede moslima's moeten opkomen want ze worden al vaak genoeg gediscrimineerd door de maatschappij.
En ze zouden zoveel respect voor iemand moeten hebben die een hoofddoek draagt...
Maar goed alhamdoulilah zijn er ook nog marokkaanse jongeren die dat zeker hebben!!
Maha Salaam :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.