Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met Spoed Gezocht: Hennavrouwtje, Neggafa, Decoratie Voor De Zaal!

oujdia2004
24-12-2003, 15:42

A salaam oulikoum iedereen. Ik hoop dat jullie me kunnen en willen helpen. ik ben opzoek naar een goeie en niet te dure Nagaffa, hennavrouwtje. Ben op ook zoek naar decoratie voor de zaal en voor de tafels. Inchallah kunnen jullie me helpen. Moge Allah jullie belonen voor jullie tijd dat jullie mij willen helpen. ik hoop wat te horen van jullie.. Beslama :zwaai:

oujdia2004
24-12-2003, 16:01
Soekran meid.. Voor je moeite

oujdia2004
24-12-2003, 16:04
Alleen die link van decoratie doet het niet..:(

Zin_Rabat
24-12-2003, 18:01
Negaffa (Bericht #) Salaam Habiba, Probeer Negaffa Aicha Eens Ze Is Echt Toppie Ze Heeft De Bruiloft van Meerdere Mensen Gedaan Die ik Ken onderandere Van mijn beste vriendin dat was echt toppie en masa allah wat voor een geduld die vrouw heeft z en een rustgevende uitstraling en dat heb je echt nodig die dag en over haar combinatie van make-up ,kapsel en kleding toppie gewoon ze heeft apparte spullen die ik zelf niet bij andere neggafats heb gezien haar dochter doet trouwens henna dat vond ik ook moooi het was heel fijntjes Mohiem Habiba ik Hoop dat ik je hier mee heb kunnen helpen Veel Succes Gr Rbatia Negaffa Aicha: 0118468166 Marjam:0207717038 Je Kan haar op Beide Nummers Bereiken

oujdia2004
24-12-2003, 19:48

Heeeeeeeeeeel erg bedankt, Heeft ze toevallig geen site?

el_moechoe
27-12-2003, 20:36
mail me prive voor een negaffa.

zouhaira_k
27-12-2003, 22:19
he meissie, voor een goedkope negaffa kan ik je fatima uit Den Haag aanraden. het mooie is ze heeft hele mooie sissi jurken in baby en donkerblauw en in het bordeaux rood echt mooi als je wilt zal ik je haar nummer geven om een afspraak met haar te maken maar mail me eerst effe prive oke beslama en succes ow ja mabrouk met je verloving/bruiloft en moge al het geluk en liefde je toekomen insa Allah

hanoa
30-12-2003, 21:27
[i] Oh, er huppelt hier trouwens ook een meid rond met de nickname hanoa die zet ook henna voor bruidjes, misschien moet je haar ff een Pm sturen. Hoop dat je wat aan mijn info hebt gehad! ;) HCL.[/b] [/B] :D haha..ik huppel hier en daar wat rond.. ik zet idd zoals HCL zei, henna voor bruidjes.. mocht je interesse hebben in foto;s stuur me dan een pm met je e mail adres, ook eventueel voor verdere info ;) xx hanoa

Hennaja
31-12-2003, 11:30
Voor een goedkopen Hennaja/nekkascha moet je bij mij zijn. Naima

hanoa
31-12-2003, 11:52
Origineel gepost door Hennaja Voor een goedkopen Hennaja/nekkascha moet je bij mij zijn. Naima hoeveel vraag jij dr voor???