Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens ontmaagd voor het huwelijk...
Anissamoslimagl
24-12-2003, 15:21
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Ik heb onlangs gelezen dat veel marokkaanse jongens ontmaagd zijn voor dat ze getrouwd zijn. Ik wil weten of jullie dit normaal vinden, ik bedoel we zijn toch islamitische mensen en ontmaagd worden voor het huwelijk is zwaar haraaaaaaaaaaaaaaammm!!!!!!
Origineel gepost door Anissamoslimagl
Ik heb onlangs gelezen dat veel marokkaanse jongens ontmaagd zijn voor dat ze getrouwd zijn. Ik wil weten of jullie dit normaal vinden, ik bedoel we zijn toch islamitische mensen en ontmaagd worden voor het huwelijk is zwaar haraaaaaaaaaaaaaaammm!!!!!!
is dat nieuws?
AlHoceima_Leila
24-12-2003, 15:26
t mag niet neeh
maar de meeste hebben dus kennelijk scheit !
Anissamoslimagl
24-12-2003, 15:33
Mensen ik wil graag reactie horen en vooral van die jongens.....
Jongens die voor het huwelijk met een meisje naar bed gaan zijn meestal al niet een praktiserende moslims.
Mensen ik wil graag reactie horen en vooral van die jongens.....
ja die durven niet en die 0.00000000000000000000001% die nog wel maagd is voelt zich niet aangesproken :D
Lady_moi
24-12-2003, 15:37
oh weet ge da pas nu maar :rolleyes: welcome to the world :) wat ze doen kan me nie veel schele das tussen hen en allah :zwaai:
lella_najlae
24-12-2003, 15:42
HELEMAAL GELIJK ZAL ALLAH HUN STRAFFEN :rolleyes:
lella_najlae
24-12-2003, 15:43
[QUOTE]Origineel gepost door laila6
Jongens die voor het huwelijk met een meisje naar bed gaan zijn meestal al niet een praktiserende moslims. [/QU
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!
Duhhh! Ye nieuws van het jaar..:rolleyes:
Lady_moi
24-12-2003, 15:47
ezels zoeken ezels :)
Origineel gepost door tjsalout
Ik ben nog maagd zowel vanachter als van voor.
Maar in marokko kon ik de verleiding van een ezel niet weerstaan, ben ik dan nog maagd of niet?
laat je maar nakijken bij een arts, die kan het beoordelen
Origineel gepost door Lady_moi
ezels zoeken ezels :)
die is goed :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giec
lara_nr1
24-12-2003, 15:58
hallo
die jongen zijn ook maar mensen een hebben ook gevoel dus ja!!!!!
Lady_moi
24-12-2003, 16:00
Origineel gepost door amiira
die is goed :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giec
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.