Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : seksualiteit in de familie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Playboy82
05-05-2008, 13:48

Hoe gek of raar het ook klinkt maar mijn eerste ervaring met seksualiteit was met een nichtje van mij. We waren allebei jong en nieuwsgierig en we gingen af en toe aan elkaar zitten. Nou bergijp ik dat voor veel van jullie dit raar overkomt maar het is gebeurd en het is wat het is. Zijn er meerdere mensen met dit soort ervaringen, bij ons kwm het van kanten , maar mischien dat er mensen gedwongen betast zijn geweest???

Bashirah
05-05-2008, 13:49
hoe oud was je als ik vragen mag?

Playboy82
05-05-2008, 13:50
hoe oud was je als ik vragen mag? ik was 8 en zij 9 / 10 :o

MOSLIMA_KURDO
05-05-2008, 13:51
Dat is nog vrij jong. En nee, ik heb het nog nooit meegemaakt.

Playboy82
05-05-2008, 13:54

Dat is nog vrij jong. En nee, ik heb het nog nooit meegemaakt. Het was ook echt alleen voelen want wij sliepen in 1 kamer in marokko en ik weet niet hoe het begon mar was puur uit nieuwsgierigheid

Bashirah
05-05-2008, 13:55
IK heb het persoonlijk ook nooit meegemaakt, maar op die leeftijd heeft het te maken met het ontdekken van het ander geslacht. IK denk dat het gewoon onschuldig was, ik denk niet dat je er meer moet achter zoeken, tenzij zij er hinder van heeft. Misschien voelt zij er heel slecht bij.

MOSLIMA_KURDO
05-05-2008, 13:58
Het was ook echt alleen voelen want wij sliepen in 1 kamer in marokko en ik weet niet hoe het begon mar was puur uit nieuwsgierigheid Ik begrijp het , broeder. Iedereen is wel 'ns nieuwschierig. Het had mij ook kunnen overkomen ^^.

Playboy82
05-05-2008, 14:00
IK heb het persoonlijk ook nooit meegemaakt, maar op die leeftijd heeft het te maken met het ontdekken van het ander geslacht. IK denk dat het gewoon onschuldig was, ik denk niet dat je er meer moet achter zoeken, tenzij zij er hinder van heeft. Misschien voelt zij er heel slecht bij. nee juist niet we kunnen het echt goed met elkaar vinden zij is inmiddels ook getrouwd en zo en we zijn allebei goed ermee omgegaan en idd het was meer ontdekken van het ander geslacht best raar als ik er nu zo aan terug denk, maar ben ik de enige hierzo ( mischien ben ik wel extreem ) die ooit wat met familie heeft gedaan????

tarifecht
05-05-2008, 14:20
ik was 8 en zij 9 / 10 :o je account naam past wel perfect bij je :maf:

Playboy82
05-05-2008, 14:25
je account naam past wel perfect bij je :maf: hoezo dat dan ????:confused:

tarifecht
05-05-2008, 14:31
hoezo dat dan ????:confused: je bent op een jonge leeftijd met je playboy trucs begonnen:hihi: :hihi: :hihi: en hoe bevordert het nu:D

Playboy82
05-05-2008, 14:34
je bent op een jonge leeftijd met je playboy trucs begonnen:hihi: :hihi: :hihi: en hoe bevordert het nu:D oooooow hahha op die manier:likje: :hihi: :hihi: ik was idd vrij jong maar dat vraag ik mijdus af ben ik de enige die zo jong is gaan ontdekken??? en nu niks te klagen mevrouwtje:likje: :stout: :goedzo:

tarifecht
05-05-2008, 14:36
oooooow hahha op die manier:likje: :hihi: :hihi: ik was idd vrij jong maar dat vraag ik mijdus af ben ik de enige die zo jong is gaan ontdekken??? en nu niks te klagen mevrouwtje:likje: :stout: :goedzo: ik vraag me af waar je ouders zaten in die tijd:maf: moest mijn kind niet zijn zal ik hem 10jaar in de kelder opsluiten, zal nooit meer zin hebben in sex:hihi: :hihi:

Playboy82
05-05-2008, 14:39
ik vraag me af waar je ouders zaten in die tijd:maf: moest mijn kind niet zijn zal ik hem 10jaar in de kelder opsluiten, zal nooit meer zin hebben in sex:hihi: :hihi: Hahahaha nou ten eerste die sliepen in de kamer ernaast haar ouders ook weer andere kamer. en het kwam van beide kanten dus ja dan allebei opsluiten hahaha en niet alleen ik. Maar jij bv heb je weleens vriend gehad???

tarifecht
05-05-2008, 14:41

Hahahaha nou ten eerste die sliepen in de kamer ernaast haar ouders ook weer andere kamer. en het kwam van beide kanten dus ja dan allebei opsluiten hahaha en niet alleen ik. Maar jij bv heb je weleens vriend gehad??? ach zo werd het gedaan:hihi: (yajnon kinderen):hihi: ik?? neen hoor ik ben super braaf te braaf mss:nerd: dus aan my hoef je geen uitleg te vragen :maf2:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11