Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rapje of gedichie

Pagina's : [1] 2

LZN
14-09-2002, 19:03

belangrijk in het leven is een kwestie van nemen en geven live and let live laten beleven altijd een gegven dat respect moet laten herleven een kwestie is van ondernemen liefde geven is liefde geven en liefde claimen onderken de daden uit het verleden vergeven en vergeten geen schaamte om schaamte te beleven met elkaar delen elkaars leven te helen niet met twee maten te meten anders ben je gebeten blaffende honden bijten niet zijn we dat vergeten??    het doet me veel verdriet alleen doen we er niks mee en we onkennen het niet dat we moeten onderkennen aan een samenleving te wennen die nieuw is voor zowel nde islamiet en de zwarte hollandse piet was nooit een goed initiatief leert men de hadith dan nog kent men de islam niet is niet denken in het negatief maar iets positiefs uitdragen aan de recreatief doet iets moois wat een ieder belief the truth and nothing but the truth is not brutal truth terug naar allah is wat nu echt moet we putten toch altijd nog moed uit de islam, voorgeschreven door allah de verhevene als ik zeggen mag de mensen liefde geven met een lieve lag.........   een lach of een lag, een lag is een lach dus goed lachs is een lag die er wezen mach:D      :zwaai:.

prinses18
14-09-2002, 20:27
zooooooo mooi geschreven

SweetRose
15-09-2002, 11:44
mag ik er ook een kleintje opschrijven?? xxx

immetawen
15-09-2002, 11:48
He achmed heb je dat zelf geschreven, echt klasse man . ik was even stil toen ik het las dat je zoiets gewoon op papier kan zetten mijn complimenten echt voor jou manier van schrijven Ga zo door en maak er iets moois van Heel veel liefs, immetawen

SweetRose
15-09-2002, 11:52

ok ik zet het toch :D Al wat gij ziet >>Oordeel het niet Al wat gij hoort >>Geloof het niet Al wat gij weet >>Zeg het niet Al wat gij moogt >>Doe het niet... vind ik persoonlijk mooi... Take Care! xxx

-Reda-
15-09-2002, 12:08
Origineel gepost door achmad belangrijk in het leven is een kwestie van nemen en geven live and let live laten beleven altijd een gegven dat respect moet laten herleven een kwestie is van ondernemen liefde geven is liefde geven en liefde claimen onderken de daden uit het verleden vergeven en vergeten geen schaamte om schaamte te beleven met elkaar delen elkaars leven te helen niet met twee maten te meten anders ben je gebeten blaffende honden bijten niet zijn we dat vergeten??    het doet me veel verdriet alleen doen we er niks mee en we onkennen het niet dat we moeten onderkennen aan een samenleving te wennen die nieuw is voor zowel nde islamiet en de zwarte hollandse piet was nooit een goed initiatief leert men de hadith dan nog kent men de islam niet is niet denken in het negatief maar iets positiefs uitdragen aan de recreatief doet iets moois wat een ieder belief the truth and nothing but the truth is not brutal truth terug naar allah is wat nu echt moet we putten toch altijd nog moed uit de islam, voorgeschreven door allah de verhevene als ik zeggen mag de mensen liefde geven met een lieve lag.........   een lach of een lag, een lag is een lach dus goed lachs is een lag die er wezen mach:D      :zwaai: aaaaaaay...:goedzo:

-Reda-
15-09-2002, 12:32
kan ik ook eentje plaatsen????:D

Muslimah
15-09-2002, 12:57
Origineel gepost door achmad belangrijk in het leven is een kwestie van nemen en geven live and let live laten beleven altijd een gegven dat respect moet laten herleven een kwestie is van ondernemen liefde geven is liefde geven en liefde claimen onderken de daden uit het verleden vergeven en vergeten geen schaamte om schaamte te beleven met elkaar delen elkaars leven te helen niet met twee maten te meten anders ben je gebeten blaffende honden bijten niet zijn we dat vergeten??    het doet me veel verdriet alleen doen we er niks mee en we onkennen het niet dat we moeten onderkennen aan een samenleving te wennen die nieuw is voor zowel nde islamiet en de zwarte hollandse piet was nooit een goed initiatief leert men de hadith dan nog kent men de islam niet is niet denken in het negatief maar iets positiefs uitdragen aan de recreatief doet iets moois wat een ieder belief the truth and nothing but the truth is not brutal truth terug naar allah is wat nu echt moet we putten toch altijd nog moed uit de islam, voorgeschreven door allah de verhevene als ik zeggen mag de mensen liefde geven met een lieve lag.........   een lach of een lag, een lag is een lach dus goed lachs is een lag die er wezen mach:D      :zwaai: Hey achmad dit is echt mooi geschreven :goedzo: :zwaai:

Muslimah
15-09-2002, 12:58
Origineel gepost door zin 'n midar ok ik zet het toch :D Al wat gij ziet >>Oordeel het niet Al wat gij hoort >>Geloof het niet Al wat gij weet >>Zeg het niet Al wat gij moogt >>Doe het niet... vind ik persoonlijk mooi... Take Care! xxx Die van jou ook ;)

-Reda-
15-09-2002, 20:30
De ring Ik kende hem van je verhalen Een man van wanten en stavast Die nooit een rekening Gepresenteerd in 't leven Heeft vergeten te betalen Een voorbeeld dat ons allen past Recht vooruit Zoals het spoor Met plichtsbesef nog Degelijk en groot te werk voor vrouw en kinderen voor dagelijks brood laat waardigheid en liefde van herinnering de pijn verzachten in woord en in gedachten voor dierbaren komt smart altijd nog onverwacht het leven sluit zich als een ring die man die kende ik van je verhalen zo blijft hij in herinnering

jimpie
15-09-2002, 21:01
http://hobbe.informatik.gu.se/~a00alex/smilies/wau.gif Dat is wat ik er over kan zeggen...

farah16
15-09-2002, 21:26
echt mooi geschreven achmad, petje af hoor. ga zo door!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2