Bekijk originele versie : Meiden wat ergert jullie aan marokkaanse jongens!!!!!!!
en serieuze antwoorden graag!
en moderator, ik begrijp dat je je sosms verveelt, maar deze topic heeft met MAROKKAANSE JONGEREN te maken, en kan hier dus blijven!!!!
lala_fatima
24-12-2003, 12:30
wat me irriteert aan sommige jongens is dat ze zoveel roddelen en elk meisje die ze zien met een jongen Hoe r tje noemen :rolleyes:
Ik weet er wel een paar!!
1) Ik erger me dood aan jongens die je gelijk om tel.nr vragen. Na een zin gechat te hebben vragen ze erom...als je iedere knul je tel.nr geeft kan je wel een datingbureau beginnen :)
2) Of vragen hoe je eruitziet !!!??? Hoe kan je nou vanzelf vertellen hoe je eruit ziet?? Misschien ben je wel mooi maar niet zijn smaak???!!
3) jongens die denken dat iedere meid liegt.....omdat ze zelf ook liegen.
4) Arrogantie...die er vaak is. Je mag wel trots zijn opzelf voor wat je bereikt hebt...maar bescheidenheid siert een mens vind ik .
Zo kan ik nog wel even doorgaan.....
Laten we wel duidelijk zijn dat niet alle marokkaanse jongens zo zijn..er zitten ook hele lieve schatten bij! maar die krijgen mijn nummer ook niet hihihi.
Thalla mensjes.
M.
nora_tetouania
24-12-2003, 12:48
wat mij erg irriteert is , dat ze gelijk om je nummer vragen !
Stupiditeit....Vaak zijn Marokkaanse heren echt niet snugger!
Ze denken het wel :hihi:
Origineel gepost door nora_tetouania
wat mij erg irriteert is , dat ze gelijk om je nummer vragen !
mag ik je nummer :stout:
joke ;)
lovely_mariam
24-12-2003, 13:11
dat ze denken dat zij de mannen zijn en de vrouwen niets kunnen en niets mogen en als ze wat doen zijn het h.o.e.r.e.n
alles goed babyboy? :)
Origineel gepost door lovely_mariam
dat ze denken dat zij de mannen zijn en de vrouwen niets kunnen en niets mogen en als ze wat doen zijn het h.o.e.r.e.n
alles goed babyboy? :)
aha, maar met mij gaat het goed, en met jou ;)
zayneb836
24-12-2003, 13:22
pooierig doen nikes dragen en gouden tanden en ringen uuuhhhh om te kotsen!!!
chaimagirl
24-12-2003, 13:25
Jongens hebben meestal een hoge dunk over hun zelf en denken dat ze het zijn.Maar niet bij elke jongen is dat hetzelfde..
lovely_mariam
24-12-2003, 13:30
Origineel gepost door babyboy
aha, maar met mij gaat het goed, en met jou ;)
hamdoelah maar heb ik gelijk of niet?:)
tsjah...wat kun je eraan doen??
misstomaatje
24-12-2003, 14:49
Origineel gepost door babyboy
en serieuze antwoorden graag!
en moderator, ik begrijp dat je je sosms verveelt, maar deze topic heeft met MAROKKAANSE JONGEREN te maken, en kan hier dus blijven!!!!
wat mij iriteerd aan sommige marokaanse jongens is hun stomme versiertruks, die nergens op slaan
Origineel gepost door Maiami
Ik weet er wel een paar!!
1) Ik erger me dood aan jongens die je gelijk om tel.nr vragen. Na een zin gechat te hebben vragen ze erom...als je iedere knul je tel.nr geeft kan je wel een datingbureau beginnen :)
2) Of vragen hoe je eruitziet !!!??? Hoe kan je nou vanzelf vertellen hoe je eruit ziet?? Misschien ben je wel mooi maar niet zijn smaak???!!
3) jongens die denken dat iedere meid liegt.....omdat ze zelf ook liegen.
4) Arrogantie...die er vaak is. Je mag wel trots zijn opzelf voor wat je bereikt hebt...maar bescheidenheid siert een mens vind ik .
Zo kan ik nog wel even doorgaan.....
Laten we wel duidelijk zijn dat niet alle marokkaanse jongens zo zijn..er zitten ook hele lieve schatten bij! maar die krijgen mijn nummer ook niet hihihi.
Thalla mensjes.
M.
Wow !
Bulleseye !
Ik vind je berichtje echt top!
Bij marokkaanse jongens heb ik ook vaak het gevoel dat je geen hoogte van ze krijgt.
Wellicht omdat wij maroc meiden een verblindende reaktie veroorzaken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.