Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meest Beschamende ooit...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Analfabeet
14-09-2002, 18:13

Eeeuh ik kan er wel een Stuk of Duizend wegzetten maar het geheel zich vorige week afspeelde blijft maar door me hoofd spoken.. Mijn moeder kwam op me afgelopen met de mededeling dat ze wat in mn jas gevonden had...Mijn hersens draaide meteen overuren , Tfoeee ik heb die Fles wodka toch uit me jas gehaald ...Ik heb toch geen Weed in mn jas gelegd he...En zo ging ik even alle mogelijkheden af...Toen mijn moeder Plotseling een Condoom tevoorschijn toverde... Mams : Wat is dit ? ( Booskijkend ) Analfabeet : Eeeuh dat is Bghel shi Ballon Mams : A ga ga wat ballon denk je dat ik dom ben Analfabeet : Ah Laaaaaaa het is niet wat je denkt dat het is , we waren buiten ballonnen aan het Blazen met die dingen ( Zwaar Stotterend ) Mams : Eh wah a Emshoen, Zeker Ballonen blazen met dat meisje die je Constant aan de lijn hebt !! Analfabeet : Eeeuh Eeeeuh Eeeeuh...Oops...Betrapt

Dida
14-09-2002, 18:15
Origineel gepost door Analfabeet Eeeuh ik kan er wel een Stuk of Duizend wegzetten maar het geheel zich vorige week afspeelde blijft maar door me hoofd spoken.. Mijn moeder kwam op me afgelopen met de mededeling dat ze wat in mn jas gevonden had...Mijn hersens draaide meteen overuren , Tfoeee ik heb die Fles wodka toch uit me jas gehaald ...Ik heb toch geen Weed in mn jas gelegd he...En zo ging ik even alle mogelijkheden af...Toen mijn moeder Plotseling een Condoom tevoorschijn toverde... Mams : Wat is dit ? ( Booskijkend ) Analfabeet : Eeeuh dat is Bghel shi Ballon Mams : A ga ga wat ballon denk je dat ik dom ben Analfabeet : Ah Laaaaaaa het is niet wat je denkt dat het is , we waren buiten ballonnen aan het Blazen met die dingen ( Zwaar Stotterend ) Mams : Eh wah a Emshoen, Zeker Ballonen blazen met dat meisje die je Constant aan de lijn hebt !! Analfabeet : Eeeuh Eeeeuh Eeeeuh...Oops...Betrapt hahha wel erg.. dat is echt een vreselijke situatie waar jij in zat.. :giechel: CiaoBaby ;)

Analfabeet
14-09-2002, 18:17
Origineel gepost door Crazy_Baby hahha wel erg.. dat is echt een vreselijke situatie waar jij in zat.. :giechel: CiaoBaby ;) Waar blijft jou Moment ? Of ben je Heilig...

Dida
14-09-2002, 18:19
Origineel gepost door Analfabeet Waar blijft jou Moment ? Of ben je Heilig... Nee ik ben niet heilig, maar ik denk niet dat ik ooit zoiets ergs heb meegemaakt ofso.. laat me denken.. nope.. volgens mij moet het nog komen ofso.. CiaoBAby ;)

Missrapster
14-09-2002, 18:22

haha....mn mama had een keer mn dagboek gelezen...ik had het met mn domme hoofd open laten staan......

al_hamka
14-09-2002, 18:24
:D waaaa 3la fdi7aaaa enuhh ik heb 1x zoiets doms beleefd.... Behalve dat er een keer een telefoonrekening thuis kwam met steeds hetzelfde mobiel nummer (gespecificeerde rekening) Kwam me pa naar me en hij moest per se weten van wie dat nummer was.... Toen hij het uiteindelijk wist.. ging hij ALLES vragen - hoe oud is hij - waar woont hij Nederland en Maroc - wat studeert hij - wat voor werk doet zijn vader Williii ik werd echt gek die dag :D

Missrapster
14-09-2002, 18:27
haha...jou pa vraagt het nog...mn pa...zou meteen met alle voorwerpen naar mn hoofd gooien

prinses18
14-09-2002, 18:28
dat is lastig dat je moeder je met een condoom betrapt gelukkig weet mijn moeder niet eens wat die dingen zijn

Analfabeet
14-09-2002, 18:29
Hahaha Een dag Boek lezen ? Mijn moeder kan gelukkig niet goed Nl lezen anders zou ik nooit mn bankafschriftjes op de tafel laten liggen...Dat is vragen om Ermuth... Ewilie wat zei je vader nadat ie wist dat het om een jongen ging ?..Uithuwelijksingpraktijken oella ;)... Hahaha waar ik nu aandenk...neeh ik hou dit moment voor me..te erg...dan Gaat de Moderator zeuren :)

Analfabeet
14-09-2002, 18:29
Origineel gepost door prinses18 dat is lastig dat je moeder je met een condoom betrapt gelukkig weet mijn moeder niet eens wat die dingen zijn Dat dacht ik nou ook ;)...die Ouders van ons weten meer dan wij zo 1 2 3 denken

Dida
14-09-2002, 18:31
oh ja.. nu weet ik het alweer..wat me beschaamde moment was..maar ik was nog heel erg jong.. ik moest wat zoeken van me moeder in de kastje van me vader..hij had altijd zo een doos met spulletjes..duzz ik erin zoeken..wat ik moest zoeken..en me moeder zat erbij.. en voor ik het wist had ik gewoon een pakje condooms in me handen..en er stond in het klein condooms..en ik dacht SHITTTTT..GATVERRRRR en me moeder die geen nl kan lezen..vraagt aan mij..wat is dat???? Ik niks niks niks..gelijk die pakje teruggegooid..en ben gelijk met een rode kop de kamer uitgelopen..en heb sinds die dag volgens mij wel een paar weken trauma opgelopen.. CiaoBAby ;)

Missrapster
14-09-2002, 18:33
haha...dwas echt errug want mn mama begon gelijk met vragen .....waarom...wie?...hoezo?...wanneer?....gelukkig troostte ze me nog....echt lief van haar!!......maar analfabeet kheb geen bezwaar tegen jou verhaal dus kom maar op

Analfabeet
14-09-2002, 18:38
Origineel gepost door Crazy_Baby oh ja.. nu weet ik het alweer..wat me beschaamde moment was..maar ik was nog heel erg jong.. ik moest wat zoeken van me moeder in de kastje van me vader..hij had altijd zo een doos met spulletjes..duzz ik erin zoeken..wat ik moest zoeken..en me moeder zat erbij.. en voor ik het wist had ik gewoon een pakje condooms in me handen..en er stond in het klein condooms..en ik dacht SHITTTTT..GATVERRRRR en me moeder die geen nl kan lezen..vraagt aan mij..wat is dat???? Ik niks niks niks..gelijk die pakje teruggegooid..en ben gelijk met een rode kop de kamer uitgelopen..en heb sinds die dag volgens mij wel een paar weken trauma opgelopen.. CiaoBAby ;) Hahaha Ghatar...Ik heb mijn Ouders vroeger ook een keer Betrapt tijdens de Bezigheid...E3la Voorschutting..Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen... Op aanraden van Missrapster...Ik moest werken dus me moeder had me gewekt en ik liep dus in mn Boxershort half slaperig naar beneden om naar het Toilet te gaan , maar ik had niet door dat ik een Ochtend Puntje Puntje had , dus daar liep ik ...Hahaha...Mijn Moeder zo eh Esmhun aaaaaaa ga een broek aandoen ...Ik keek zo naar beneden en ik zag wat er aan de hand was...Ikke snel naar boven..Jeh Voorschutting

ZiLaaL
14-09-2002, 18:43
HHAHAHAAHAHAHAHAHA :D HAHAHAHAHAAH :D HAHAHAHAHAHA VOORSCHUT DIE PAAL VOOR JE MAMS! :D HAHAHAHA

Dida
14-09-2002, 18:44

Origineel gepost door Analfabeet Hahaha Ghatar...Ik heb mijn Ouders vroeger ook een keer Betrapt tijdens de Bezigheid...E3la Voorschutting..Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen... Op aanraden van Missrapster...Ik moest werken dus me moeder had me gewekt en ik liep dus in mn Boxershort half slaperig naar beneden om naar het Toilet te gaan , maar ik had niet door dat ik een Ochtend Puntje Puntje had , dus daar liep ik ...Hahaha...Mijn Moeder zo eh Esmhun aaaaaaa ga een broek aandoen ...Ik keek zo naar beneden en ik zag wat er aan de hand was...Ikke snel naar boven..Jeh Voorschutting sow hmmmm wat voor dingen jij allemaal meemaakt vind ik echt erg.. jeetje.. ik vind het wel grappig dat iedere situatie die jij omschrijft je moeder zo cool doet.. :cool: Alsof ze het al van je gewend is.. :p CiaoBaby ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5