Bekijk originele versie : Mordechai Vanunu Held of Verader??
Afgelopen Maandag was op Netwerk een programma over Mordechai Vanunu een Israelische wetenschapper die werkte in een fabriek waar volgens hem Kernwapens geproduceert worden. Hij had allerlei bewijzen dmv foto's laten zien aan de pers. Hij was het land uitgevlucht en is vervolgens door de Mossad opgepakt en voor 18 jaar in de gevangenis gegooit. Waarvan 12 in eenzame opsluiting. April 2004 loopt zijn gevangenisstraf af.
Dat alle arabische landen op kernwapens worden gecontroleerd.
Vanwege de angst voor "islamitisch terreur". Heb ik 1 vraag. Waarom word Israel niet gecontroleerd door de VN? Waarom vinden daar geen controles plaats?? Waarom doet Amerika alsof het niet weet? De bewijzen liggen er dat Israel wel degelijk een kernmacht is. Waarom word er niks aan gedaan?? Als Palestijnen dezelfde positie hadden als de Israeliers had Amerika dan de Palestijnen niet snel tot een controle aangezet? Dan zouden de dreigementen van Amerika allang om hun oren vliegen. Ik vind het mooi dat Vanunu gewoon eerlijk is en Moge Allah hen straffen die hem voor zijn eerlijkheid in de gevangenis hebben gegooit.
Wa salammm
Miss_Loco_Mocro
24-12-2003, 11:28
Het leven is nou eenmaal oneerlijk. daar is niks aan te doen. Ik ben het met je eens, het is goed dat ie eerlijk is geweest en moge Allah die ratten straffen.
jaa man tuurlijk heeft israel kernwapens. dat spul is uitgevonden door ene Jood. je kunt z'n uitvinding eigenlijk ook alleenmaar van een Jood verwachten.
weet je wat ik erger vind? dat de bestaande moslims usa geloven in die onzin van hun. das erg. over ongelovigen maak ik me niet druk want ze zullen het nooit begrijpen. maar je ziet steeds meer moslims zich vermengen met de westerlingen en dat doet pijn...
DUTCHIEXL
24-12-2003, 12:15
Bijna iedereen kan nu an kernwapens komen alleen er zijn maar weinig die ze kunnen gebruiken
hafiberber
29-12-2003, 21:43
ik las ook ergens in de krant dat vanunu een marokkaanse jood is.vanunu heeft zich heldhaftig gedragen vind ik.israeliers beschermen arabische verklikkers dus moeten wij mensen a;ls vanunu ook respecteren vind ik
Dat de Israëlisch één (of meer) kernwapen(s) hebben is publiek geheim. Maar eerlijk gezegd zie in liever een kernwapen in handen van een democratische staat die gedeeltelijk onder curatele staat van de VS dan in handen van een onberekenbare fanatieke moslim dictator (zoals bijvoorbeeld Satan Hoessein) of een randdebiel als Osama Bin Laden.
Het laatste type mens is namelijk gek genoeg om het ding ook nog te gebruiken. En je kunt lullen wat je wilt. Hoe gek Sharon ook mag zijn, een kernwapen zal Israël niet zo gauw inzetten.
hafiberber
30-12-2003, 19:09
eerlijk gezegd heb ik ondanks mijn sterke anti-israel houding , toch liever dat israel ze heeft dan dat algerije of andere arabische landen (OOK MAROKKO TROUWENS).ARABIEREN ZOUDEN ZE EERDER TEGEN ELKAAR GEBRUIKEN DAN TEGEN HUN VIJANDEN.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.