Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schuilplaats Saddam wordt uitgegraven en naar VS verscheept

Pagina's : [1] 2

LZN
24-12-2003, 06:30

Schuilplaats Saddam wordt uitgegraven en naar VS verscheept Ingenieurs van het Amerikaanse leger zijn naar een manier aan het zoeken om het keldertje uit te graven waar Saddam Hoessein werd gevonden. Daarna wordt het verscheept naar de Verenigde Staten, waar het moet dienen als een toeristische attractie. De schuilplaats gewoon nabouwen volstaat niet voor de Amerikanen: de symbolische waarde van het keldertje is daarvoor te groot. Het zou trouwens de bedoeling zijn om ook het erf en het boerderijtje in de buurt van Tikrit mee te verhuizen. Majoor Gordon Tate, een woordvoerder van het Amerikaans leger in Irak, bevestigde het opzet. Saddams schuilplaats gaat terechtkomen op de militaire basis Fort Hood in Texas, de thuisbasis van de infanteriedivisie die de voormalige Iraakse leider gevangen nam. Er zal toegangsgeld gevraagd worden om de attractie te bezoeken, en de opbrengst daarvan is bestemd voor een fonds dat de families van in Irak gesneuvelde Amerikaanse soldaten helpt. Helaas zal saddam niet te bekijken zijn wegens opgesloten. Maar je kan wel zen put bekijken, gekke Amerikanen. :D.

gaviel
24-12-2003, 10:18
Toch triest dat ze zo hun inval moeten bevestigd zien. Ik dacht dat ze meer redenen hadden gehad!!!! Zo zie je maar hoe onontwikkeld die amerikanen eigenlijk zijn. Fantasieloos( of toch niet?) gesmakloos brrrrr Laten ze maar wat meer doen voor de wederopbouw van Irak!!! :kwaad:

NoisySilence
24-12-2003, 14:19
Origineel gepost door Amazoeloe Onderontwikkeld ? Achterlijk is een beter woord. Net zoals de Kaaskoppen trouwens. Massaal tuimelen in dat toneelstukje dat de VS heeft opgevoerd. http://english.aljazeera.net/NR/exeres/4EE6DA5A-B989-4739-B494-FA3110A9AAA4.htm Dit is oud nieuws. Een Midden-Oosten deskundige heeft dit pak em beet een week na Saddams vangst bij Nova gezegd. Een openlijke rechtzitting van Saddam is geen optie omdat hij te veel geheime info bezit en hiermee Amerika een oor kan aannaaien.

AlHoceima_Leila
24-12-2003, 14:37
ik vind het nergens op slaan zometeen gaan ze m nog in een museum plaatsen

NoisySilence
24-12-2003, 15:09

Origineel gepost door Amazoeloe Oh ja ? En heeft die deskundige ook verteld dat Saddam niet door de Amerikanen is gevangengenomen maar door de Irakezen zelf ? Heeft die Kaaskop ook verteld wat de oorsprong is van de vete tussen Saddam en de leden van die bepaalde stam ? Heeft die deskundige ook verklaard dat de Kaaskoppen massaal in dat toneelstukje zijn getuimeld ? Oud nieuws voor de Arabische Wereld. Of is het ook oud nieuws voor Kaaskoppenland ? Dan is het voor jou geen probleem om op die vragen antwoord te geven. NOVA HALLELUJA. Jij overdrijft wel een beetje in het verzamelen van complottheorieën, Alsof Al-jazeera de waarheid in pacht heeft. Ik moet wel zeggen dat Amerika de ware toedracht niet openlijk toegeeft, logisch, Bush zal gek zijn om de pret te verpesten en Saddam alsnog als winnaar op de elektrische stoel zetten. Ho ho ik zei dat de belastende info waarover Saddan beschikt geen openlijke rechtzitting zal te weeg brengen omdat Amerika daar niet op staat te popelen. Er zijn door de jaren heen zoveel belastende zaken aan het licht gekomen maar dat heeft de positie van Amerika nooit kunnen benadelen.

KING_ZITA
24-12-2003, 22:10
Origineel gepost door Corrie Hier sluit ik me bij aan, erg ziekelijk dit.... Niet om de reden dat ik meeloper ben en zonder een waardeoordeel te hechten aan alle andere postings hier.... Ik sluit me aan bij Amazoeloe.... His writings kick ass all over the place... Amazoeloe rules! Iemand enig idee waar zijn ondertekening is gebleven..? Wat mij betreft leert Ama zijn volk nog altijd vechten. Of wacht... het is Kerstmis... er heerst vrede op aarde... Die Ama toch :). Zita

KING_ZITA
25-12-2003, 01:02
Origineel gepost door wolfowitz Ik had verwacht, dat jullie je druk zouden maken, over de kuilen die Saddam heeft laten graven, en waarin duizenden irakeze "medebroeders" zijn weggebulldozerd, tijdens zijn bewind. Die bijziendheid deelt niemand met je lijkt het. Zou het kunnen dat Saddam door iemand aan de macht is geholpen en dat hij fungeerde als pion? Nee, het is geen theorie.... De Amerikanen maken er geen geheim van. Is het niet redelijk diezelfde Amerikanen dan mede-verantwoordelijk te stellen voor de kuilen waar je het over had? Diezelfde Amerikanen hebben Saddam trouwens ook de ingredienten voor de chemische wapens waarvan ze hem beschuldigden ze te bezitten geleverd. Het was prima dat hij ze gebruikte tegen Iran en eigen volk.... Althans, toen het de Amerikanen uitkwam. Erg redelijk dat ze 15 jaar later zeuren over wat hij toen gedaan heeft? My ass! Wie is de echte beul eigenlijk in dit verhaal? En wie verdient het meest van de verachting die je hier post (jezelf niet meetellen). Blijf vooral zeuren... Zita.

KING_ZITA
25-12-2003, 01:53
o ja, natuurlijk, de arabiertjes hebben nooit iets gedaan, zijn marionetten, en robots zonder een eigen willetje te hebben, altijd is het de schuld van een smerige jood, of een amerikaan die opd e achtergrond, in het oor van de betrokken arabier zegt wat er moet gedaan worden, en dan DOET IE HET OOK, zelfs als het betekent dat je je eigen burgers vergast! [/B][/QUOTE] Het ging hier over Saddam... staat hij nu voor "de arabiertjes"? Veel tekst, weinig boodschap. Het spelletje wordt wat slimmer gespeeld dan jij in je little bird brains kunt omvatten. Het gaat niet zoals je zegt: "hier, vergas je volk". Het gaat veel slimmer. Je zorgt er voor dat twee landen met elkaar in oorlog komen en dan verkoop je het ene land achter de rug van het andere om je beste wapens... en vice versa. ah.......zo heb ik het nog nooit bekeken, nu begrijp ik opeens dat het lijkt of jullie altijd de schuld afschuiven, ik ging ervan uit dat jullie zelfbewuste mensen waren, die zelfstandig konden handelen, maar dat is niet zo, jullie zijn gewend om bevelen en kommandoos op te volgen, zoiets als de duitsers hadden, Fuhrer, ihr befehlt, wir folgen dir. Slim, dan kun je later altijd zeggen, dat het jouw schuld niet was! bedankt sita, ik wist dit niet! Okay... ik speel het spelletje mee... Het waren natuurlijk de Arabieren die 6 miljoen joden hebben vergast en die vreselijke bommen op Japan hebben gegooid... Het waren altijd de Arabieren die zich bezighielde met slavenhandel en daarvoor de bijbel gebruikten als motivatie van hun superioriteit over andere volkeren... Het waren de Arabieren die andere volkeren onderdrukten en belemerden in hun ontwikkeling gedurende een koloniale bezetting... Die verdomde Arabieren. maar nog begrijp ik iets niet, jullie WISTEN toch dat Saddam zo een beul was, tegen zijn en jullie medemoslims? waarom deden jullie dan niks, of bin laden, of de europese arabieren, zoals hier bijvoorbeeld, leg uit. Jullie... Jullie ook... Maar Jullie hielpen hem zijn macht te behouden door hem in ruil voor geld te voorzien van een militaire apparaat. Waarom deden Jullie dat? Leg uit. Kijk, dat Hafaz al Saad van Syrie een religieus getinte fundamentalisties opstand wegbombardeerde, door een HELE Syrische stad op te blazen, waarbij duizenden moslims werden gedood, en waar hij sinds die tijd geen last meer heb van, 1982, och, toen waren JULLIE nog niet geboren! En met Zwarte September, toen Koning Hoessein de Palestijnse opstand in bloed smoorde in, met duizenden slachtoffers was het 1979, ofzo, okay toen was je 2, en je ouders dachten alleen maar aan hun huis in Marokko, bijvoorbeeld, die interesseerde dat niet. En hiermee wil je zeggen dat JULLIE hadden moeten ingrijpen? Even een tip tussendoor... post geen berichten als je zo gefrustreerd bent... dan doe je het zo slecht. Je maakt de indruk dat je zojuist struikelde... je val brak met je gezicht waarmee je op je toetsenbord stuiterde... om vervolgens per ongeluk de onstane tekst te posten. Way to go moron! Leuk dat je voor iedereen hier bepaalt wat hij/zij wel niet weet. er zijn inderdaad 20.000 mensen omgekomen door die Syrier van wie jij de naam verkeert spelt. Hoezo denk je dat ik dat niet weet? Waarom ga je uit van iets dat je niet zeker weet en gebruik je het als argument om te bewijzen... euhmm.... hoe stom je bent. Ik ken mijn geschiedenis... What's your point? Waarom denk je dat je de enige bent die wat weet? Omdat je een hooghartig leeghoofdig zwijn bent misschien?

KING_ZITA
25-12-2003, 13:16
Origineel gepost door Multikul Behalve de atoombom gaat dit allemaal ook op voor de arabieren. Die 6 miljoen (zwaar overdreven aantal) waren er echter 600, je weet wel door wie. Zeg het maar als je het punt voor punt met mij wil doornemen. Altijd schattig als iemand bereid is mij uit te leggen hoe de Arabieren Indonesie hebben bezet en zichzelf hebben verrijkt over de ruggen van andere volkeren... Nee dankje multi, ik pas. Zita. PS: zwaar overdreven is het inderdaad... maar dan nog zijn het mij er te weinig.

KING_ZITA
25-12-2003, 13:47
Origineel gepost door wolfowitz 1)het ging niet over Saddam, het ging over "hoe die gekke amerikanen" bezig waren, en ik zei alleen maar dat er wel meer Iraakse kuilen waren waar je je als mens over zou moeten opwinden. 2)Jullie is jodenvolk zeggen nederlanders, maar ik heb niks te zeggen, over hoe de heer saddam zijn olie- geld uitgeeft; bijna elk ontwikkelingsland geeft enorm veel uit aan zijn leger, al was het alleen maar op interne problemen op te lossen. dus dat jullie is enigszins misplaatst 3)over de frustraties die blijken uit heel wat topic en posts hier zullen we maar niet praten, hoewel ik wel begrijp, hoe vervelend het is, als de cultuur en ras die jij vertegenwoordigt, of waar je jezelf mee identificeer, het zo slecht doet, op velerlei gebied. Dan mag je van mij best effe janken, en zielig jezelf voelen, maar het moet een keer ophouden met het gehuil, en aanpakken jezelf! 4) nee, ik denk niet dat ik de enige ben, die iets weet; gelukkig wist jij dat feitje van die bombardement op zijn eigen bevolking in SABA, geloof ik, wel, waarbij tja of het 20.000 waren weet ik niet, maar wel veel. Velen weten dat echter niet, vandaar dat ik nog maar even vermeldt, ik schrijf niet alleen voor jou, zita! Sharon heb ik zoiets nog niet zien doen, en hij krijgt veel meer kritiek; dus de daden van Saddam en de familie Hafez al Saad mogen best weer eens aandacht krijgen ZO VAAK wordt het niet genoemd, hier, in tegenstelling tot de Joodse "slachtingen", die overigens veel onbeduidender zijn! 1. Om precies te zijn, dit is wat je zei waar ik met punt 1 op reageerde: o ja, natuurlijk, de arabiertjes hebben nooit iets gedaan, zijn marionetten, en robots zonder een eigen willetje te hebben, altijd is het de schuld van een smerige jood, of een amerikaan die opd e achtergrond, in het oor van de betrokken arabier zegt wat er moet gedaan worden, en dan DOET IE HET OOK, zelfs als het betekent dat je je eigen burgers vergast! Dit gebeurde naar aanleiding van onder meer mijn: Diezelfde Amerikanen hebben Saddam trouwens ook de ingredienten voor de chemische wapens waarvan ze hem beschuldigden ze te bezitten geleverd. 2. Mijn punt twee was een reactie op jou: maar nog begrijp ik iets niet, jullie WISTEN toch dat Saddam zo een beul was, tegen zijn en jullie medemoslims? waarom deden jullie dan niks, of bin laden, of de europese arabieren, zoals hier bijvoorbeeld, leg uit. Westerlingen hebben wel degelijk iets te zeggen over hoe andere landen zich gedragen... Althans dat doen ze gewoon. Waarom anders mag Iran haar geld niet uitgeven aan het ontwikkelen van een atoombom? Waarom zijn westerlingen bereidwillig wapens te verkopen aan ontwikkelingslanden? Waarom doen jullie dat? Leg uit. 3. Dat is flauw.... jij bent de enige die hier jankt. Niemand die hier zeurt over zijn achterstand op andere volkeren of over zijn jaloezie op de westerse beschaving. Bush was je al een stap voor: they hate freedom. Wrong: they hate being military occupied. 4. Als het je zo verveelt dat mensen zo eenzijdig kunnen zeuren... Doe je dan ook moeite om de joden er op te wijzen dat er meer ellende bestaat dan de holocaust? Okay, er zijn een paar joden vergast... big deal. Er sterven miljoenen mensen van de honger. Wijs je de joden, die maar blijven janken over wat hitler ze heeft aangedaan, op het feit dat er meer bestaat? Vast niet.... je enige doel is de moslims hier te pesten met je postings. Een eerbaar streven is er verder niet.

Pagina's : [1] 2