Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opvallend!

Pagina's : [1] 2

semra
24-12-2003, 00:10

Salaam allemaal, Wat mij heel erg opgevallen is, dat de meeste topics over "Marokkaanse meiden" gaan. Het zijn ook alleen negatieve topics. Ik zie nergens iets goeds over hen staan, behalve iemand die in de verdediging gaat. Dit doet me denken aan de media die kranten vol persen met "Marokkaanse probleemjongeren" en iedereen over een kam scheert. Het is maar een klein groepje die het voor de Marokkaanse gemeenschap verpest, maar hier wordt er geen topic over geopend. Hierbij is het verschil dat de Marokkaanse meiden door hun eigen landgenoten om laag worden gehaald en de "Marokkaanse probleemjongeren" niet! Het is maar wat de media over ze schrijft. Niemand hoor je hierover praten.....hoe groot de criminaliteit is toegenomen bij de Marokkanen en noem maar op. Als ik zo'n bericht lees doet het me heel wat. Zo doen me de topics over de Marokkaanse meiden hier ook wat. Het kan wel zo zijn dat de meiden hier verwestert zijn, maar dat hoeven niet alle meiden te zijn. Er zijn genoeg meiden die op het goede pad zijn! En insallah zullen er meer op het rechte pad geleid worden! Dit geldt niet alleen voor de dames maar ook voor de heren! Want de jongens doen even goed mee! Het valt me tegen dat je eigensoort je omlaag haalt! Je moet het maar hebben van je eigen soort! Respect moet je verdienen! Beslama :zwaai:

Glimlachje
24-12-2003, 00:15
:goedzo: :)

sneakynawal
24-12-2003, 00:17
:goedzo: you go girl!!!

Echie
24-12-2003, 00:22
haha :goedzo:

Beyonder
24-12-2003, 00:29

Origineel gepost door semra Het kan wel zo zijn dat de meiden hier verwestert zijn, maar dat hoeven niet alle meiden te zijn. Er zijn genoeg meiden die op het goede pad zijn! En insallah zullen er meer op het rechte pad geleid worden! Je bedoelt zeker wat JIJ het rechte/goede pad vindt! Dat is een klassieker hier op dit forum, hé: "Slechte, stoute, verwesterde meisjes!!! BAH!" Wat ik daar zo storend aan vindt is dat jij even gaat vertellen wat nu net het juiste pad is, alsof wat jij denkt te weten de absolute waarheid is. Daarbovenop plaats jij je even boven je verwesterde medemens want jij bent goed bezig en zij niet! Eigenlijk doe je dus net hetzelfde als die anderen met hun negatieve topics over Marokkanse meiden waar je zo fel naar uithaalt! En dat 'terug op het recht pad leiden' wat moet ik daar onder verstaan?? Ik weet alvast wat menig Marokkaanse kerels daar onder verstaan, nml. ieder meisje dat verwesterd is uitschelden voor ****. Dat heb ik persoonlijk al meegemaakt met mijn Marokkaanse vriendin die wordt uitgescholden voor **** en vieze **** door zo'n 'nozems' (terwijl ze nog nooit of te nimmer is uitgescholden voor Makkak door een autochtoon!) Volgens MIJ is verwesterd het goede pad! En er zullen er meer op het goede pad geleid worden! En dan niet door ze te onderdrukken, ze uit te schelden, of dergelijks maar uit eigen wil!

mocrow
24-12-2003, 00:37
Origineel gepost door Beyonder Je bedoelt zeker wat JIJ het rechte/goede pad vindt! Volgens MIJ is verwesterd het goede pad! En er zullen er meer op het goede pad geleid worden! :jammer: volgens mij heb je egt SLAAP nodig!! :D

semra
24-12-2003, 00:38
Origineel gepost door Beyonder Je bedoelt zeker wat JIJ het rechte/goede pad vindt! Volgens MIJ is verwesterd het goede pad! En er zullen er meer op het goede pad geleid worden! Verwestert zijn hoeft niet negatief bedoelt te worden, maar om het netjes te houden en geen grof taalgebruik te gebruiken noem ik het maar zo. Als je de topics over Marokkaanse meiden leest, dan zou je wel begrijpen wat ik ermee bedoel met verwesterd.

Beyonder
24-12-2003, 00:44
Heb even mijn vorige post gewijzigd, dames! Had nog wat verduidelijking nodig!

sneakynawal
24-12-2003, 00:45
Origineel gepost door HighClassLady GirlPower! :D HCL. Was je ook fan van de Spice Girls? http://625.uk.com/channel5/spice_girls.jpg :D

semra
24-12-2003, 01:11
Origineel gepost door Beyonder Je bedoelt zeker wat JIJ het rechte/goede pad vindt! Dat is een klassieker hier op dit forum, hé: "Slechte, stoute, verwesterde meisjes!!! BAH!" Wat ik daar zo storend aan vindt is dat jij even gaat vertellen wat nu net het juiste pad is, alsof wat jij denkt te weten de absolute waarheid is. Daarbovenop plaats jij je even boven je verwesterde medemens want jij bent goed bezig en zij niet! Eigenlijk doe je dus net hetzelfde als die anderen met hun negatieve topics over Marokkanse meiden waar je zo fel naar uithaalt! En dat 'terug op het recht pad leiden' wat moet ik daar onder verstaan?? Ik weet alvast wat menig Marokkaanse kerels daar onder verstaan, nml. ieder meisje dat verwesterd is uitschelden voor ****. Dat heb ik persoonlijk al meegemaakt met mijn Marokkaanse vriendin die wordt uitgescholden voor **** en vieze **** door zo'n 'nozems' (terwijl ze nog nooit of te nimmer is uitgescholden voor Makkak door een autochtoon!) Volgens MIJ is verwesterd het goede pad! En er zullen er meer op het goede pad geleid worden! En dan niet door ze te onderdrukken, ze uit te schelden, of dergelijks maar uit eigen wil! Het is maar hoe je het interpreteert! Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat de dames lang nog niet zo slecht zijn als hoe ze hier beschreven en van alles worden uitgemaakt. Als je van Marokkaans afkomst bent dan neem ik aan dat je vaak genoeg hoort over het op het rechte pad blijven of dat je op het recht pad woord geleidt. Zo niet dan mag je je even daarin gaan verdiepen! Wat mijzelf betreft meneer....... Dit is mijn mening hierover! Voor mijn mening is dit waar en zo zullen er meer zijn die het er mee eens zijn. Ik heb nergens duidelijk gemaakt dat ik het beter weet, maar jij voelt je kennelijk aangevallen! Wat je vriendin betreft….tsja ergens moetje het dan wel eens zijn met mijn mening! :zwaai:

Beyonder
24-12-2003, 01:31
Origineel gepost door semra Het is maar hoe je het interpreteert! Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat de dames lang nog niet zo slecht zijn als hoe ze hier beschreven en van alles worden uitgemaakt. Als je van Marokkaans afkomst bent dan neem ik aan dat je vaak genoeg hoort over het op het rechte pad blijven of dat je op het recht pad woord geleidt. Zo niet dan mag je je even daarin gaan verdiepen! Wat mijzelf betreft meneer....... Dit is mijn mening hierover! Voor mijn mening is dit waar en zo zullen er meer zijn die het er mee eens zijn. Ik heb nergens duidelijk gemaakt dat ik het beter weet, maar jij voelt je kennelijk aangevallen! Wat je vriendin betreft….tsja ergens moetje het dan wel eens zijn met mijn mening! :zwaai: Ik ben het helemaal niet eens met jouw mening; jij doet nml. net hetzelfde als de posters met hun 'slechte meiden topics'. Net zoals hen beoordeel je even wie er fout of niet is. Dat je zegt dat je 'verwesterd' als woord gebruikt om geen 'groffe' taal te moeten neerzetten duidt alleen maar aan dat je je verwesterde medemens minder acht.

NadoriAmin
24-12-2003, 01:37
Goede dag meneer uit antwerpen, Je bedoelt zeker wat JIJ het rechte/goede pad vindt! Dat is een klassieker hier op dit forum, hé: "Slechte, stoute, verwesterde meisjes!!! BAH!" Wat ik daar zo storend aan vindt is dat jij even gaat vertellen wat nu net het juiste pad is, alsof wat jij denkt te weten de absolute waarheid is. Daarbovenop plaats jij je even boven je verwesterde medemens want jij bent goed bezig en zij niet! Eigenlijk doe je dus net hetzelfde als die anderen met hun negatieve topics over Marokkanse meiden waar je zo fel naar uithaalt! Volgens MIJ is verwesterd het goede pad! En er zullen er meer op het goede pad geleid worden! En dan niet door ze te onderdrukken, ze uit te schelden, of dergelijks maar uit eigen wil! JIJ zegt hier dat zij jou wil vertellen wat het RECHTE PAD is net of zij weet wat het rechte pad is. MAAR je gaat later zelf in de fout door ons te vertellen wat JOU rechte pad is! Wat je met je vriendin doet is jou probleem, Mr het rechte pad voor een moslim is bekend en daarin past GEEN vriendin. Dat de belgen jou vriendin geen KAKKAK noemen(k ken t woord niet, bestaat niet bij ons in nl) dat denk jij! Al loopt ze in hr string buiten, en blondeert hr haren nog blonder dan PAMELA anderson ze BLIJFT EEN VIEZE BUITENLANDER EN EEN VIEZE ISLAMIET! misschien wil jij het niet inzien mr het is zo. Of wil je beweren dat het VLAAMSE BLOK Nederlands is! Als je niet graag van mensen wil horen wat je moet doen of wat je moet vinden moet je dat ook niet bij hen doen. t probleem bij ons marokkanen is dat we praten , mr WE KUNNEN NOOIT luisteren! Waarom kunnen we elkaan nooit gelijk geven! Nee stel je toch voor dat de ander lof krijgt! Mr ik bied je mijn hulp om uit te leggen wat het rechte pad inhoudt. veel geluk met je vriendin en ik hoop dat je jezelf niet vaker zal tegenspreken. DE MAKKELIJKSTE TEGENSTANDER IS EEN TEGENSTANDER DIE ZICHZELF NEERHAALT. Groetjes, AmIn

semra
24-12-2003, 01:41
Origineel gepost door Beyonder Ik ben het helemaal niet eens met jouw mening; jij doet nml. net hetzelfde als de posters met hun 'slechte meiden topics'. Net zoals hen beoordeel je even wie er fout of niet is. Dat je zegt dat je 'verwesterd' als woord gebruikt om geen 'groffe' taal te moeten neerzetten duid alleen maar aan dat je je verwesterde medemens minder acht. Ik haal helemaal niemand omlaag! Ik schrijf alleen wat ik zie! En als je GOED kan lezen dan zie je het vanzelf. Waar gaan al deze topics over......is het allemaal zo nodig! Je hoeft gelukkig niet eens met mijn mening te zijn.

semra
24-12-2003, 01:43
Origineel gepost door NadoriAmin Goede dag meneer uit antwerpen, Je bedoelt zeker wat JIJ het rechte/goede pad vindt! Dat is een klassieker hier op dit forum, hé: "Slechte, stoute, verwesterde meisjes!!! BAH!" Wat ik daar zo storend aan vindt is dat jij even gaat vertellen wat nu net het juiste pad is, alsof wat jij denkt te weten de absolute waarheid is. Daarbovenop plaats jij je even boven je verwesterde medemens want jij bent goed bezig en zij niet! Eigenlijk doe je dus net hetzelfde als die anderen met hun negatieve topics over Marokkanse meiden waar je zo fel naar uithaalt! Volgens MIJ is verwesterd het goede pad! En er zullen er meer op het goede pad geleid worden! En dan niet door ze te onderdrukken, ze uit te schelden, of dergelijks maar uit eigen wil! JIJ zegt hier dat zij jou wil vertellen wat het RECHTE PAD is net of zij weet wat het rechte pad is. MAAR je gaat later zelf in de fout door ons te vertellen wat JOU rechte pad is! Wat je met je vriendin doet is jou probleem, Mr het rechte pad voor een moslim is bekend en daarin past GEEN vriendin. Dat de belgen jou vriendin geen KAKKAK noemen(k ken t woord niet, bestaat niet bij ons in nl) dat denk jij! Al loopt ze in hr string buiten, en blondeert hr haren nog blonder dan PAMELA anderson ze BLIJFT EEN VIEZE BUITENLANDER EN EEN VIEZE ISLAMIET! misschien wil jij het niet inzien mr het is zo. Of wil je beweren dat het VLAAMSE BLOK Nederlands is! Als je niet graag van mensen wil horen wat je moet doen of wat je moet vinden moet je dat ook niet bij hen doen. t probleem bij ons marokkanen is dat we praten , mr WE KUNNEN NOOIT luisteren! Waarom kunnen we elkaan nooit gelijk geven! Nee stel je toch voor dat de ander lof krijgt! Mr ik bied je mijn hulp om uit te leggen wat het rechte pad inhoudt. veel geluk met je vriendin en ik hoop dat je jezelf niet vaker zal tegenspreken. DE MAKKELIJKSTE TEGENSTANDER IS EEN TEGENSTANDER DIE ZICHZELF NEERHAALT. Groetjes, AmIn jij snapt mij!!!!!!!!!!!!!!!

Beyonder
24-12-2003, 01:50

Het enigste verschil zit hem erin dat IK anderen niet BEOORDEEL naargelang welk pad ze bewandelen. Ik heb mijn credo en dat iemand anders een ander credo heeft à la bonheur! Ik plaats mijzelf tenminste niet BOVEN iemand anders. En dat wordt hier door anderen wel gedaan. Daar ze mijn levenswijze niet volgen zijn ze niet VERKEERD, zijn ze niet minder als mens, zijn ze geen h.oeren of s.letten of K*utmarokkanen. Dat is waar ik al verschillende keren op heb willen hameren, maar niemand wil dat begrijpen. Iedereen heeft zijn eigen visie, maar plaats je niet boven iemand met een visie die verschilt van de jouwe.

Pagina's : [1] 2