Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Subhanna Allah, wie heeft net NOVA gezien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

babyboy
23-12-2003, 23:21

Subhana allah :eek: wie heeft net nova gezien, over dat baby in palestina!!!!!! Voor de mensen die het niet weten, er is een baby geboren in één van de heiligste plaatsen van de islam, en op en in één van de heiligste dagen (tijdens ramadan), en dat baby heeft de naam van zijn oom op zijn gezicht staan, die insha allah als mojahied dood was gegaan tijdens het strijden tegen israel Allah oe 3alem, maar ik denk dat allah ze een boodschap geeft, van onze mojahidien kan je niet aan, je dood één komt er weer een ander, maar allah oe 3alem!!! hoeveel tekenen hebben wij nog nodig op op het juiste pad te komen????????????????

ladymarueca
23-12-2003, 23:23
Ja mooi he! Mashallah!! xxx lM

ChOcOtOfFfF
23-12-2003, 23:23
ik had een foto gezien vorige week zo van deze baby Subhan Allah

Little_moi
23-12-2003, 23:26
Subhan'Allah ... :Iluvu:

Faris
23-12-2003, 23:41

Origineel gepost door Multikul Grappig dat nova in een keer serieus word genomen. Misschien was het wel donald duck die op zijn voorhoofd stond. Misschien was ik het wel. helaas niet, je naam staat al op hellijst. :zwaai:

Faris
23-12-2003, 23:47
Geluk heb je zeker hier, ik wil wel je gezicht zien daar. :zwaai:

MaRouaN
24-12-2003, 00:05
Er staat helemaal geen Allah op zijn gezicht. Er staat 3ala. 3ala en Allah spreek je anders uit. Je hebt in het arabisch 2 soorten A. De A die wij kennen en de arabische A die van achter je keel word uitgesproken. Die veel Nederlanders niet kunnen uitspreken. De broer van deze baby heette 3ala en niet Allah. En de naam van zijn broer is op zijn wang als moedervlek te zien. Dit is natuurlijk een groot Wonder. Dat bericht is al een tijdje oud. Ik wist het aan het einde van de Ramadan. Baby is geboren op Lailatuul Kadr. De dag waarop de openbaring van de Koran begon aan Mohammed vzmh en Allah's zegeningen. Wa salammm

cheba_minoes
24-12-2003, 00:19
sub hana allah

MaRouaN
24-12-2003, 00:47
Herhaling nova 1:00 in de nacht. Wa salam

rnaj
24-12-2003, 02:14
Origineel gepost door babyboy Subhana allah :eek: wie heeft net nova gezien, over dat baby in palestina!!!!!! Voor de mensen die het niet weten, er is een baby geboren in één van de heiligste plaatsen van de islam, en op en in één van de heiligste dagen (tijdens ramadan), en dat baby heeft de naam van allah op zijn gezicht :) :) Wat nog helemaal :eek: is, is dat de broer van dat jongen zo heette, en die broer is tijdens het strijden tegen israel dood gegaan!!! hoeveel tekenen hebben wij nog nodig op op het juiste pad te komen???????????????? Heb het gezien, was wel onder de indruk. Ook al kan ik als ongelovige hier moeilijk de hand van god in zien, nu maar hopen dat het meer eeuwigheids waarde heeft dan het huilende maria beeldje van 4 jaar geleden. Dat was toch ook met kerst

mtalsi
24-12-2003, 02:24
Origineel gepost door MrMaRouaN Herhaling nova 1:00 in de nacht. Wa salam te laat :( Ik had er wel ergens van gehoord, maar k wil t graag zien. Is t ook op internet te zien?

MELILLENSE
24-12-2003, 02:35
Origineel gepost door goddeloos Arm kind, z'n hele leven achtervolgd door allerlei bijgelovige malloten. Ik stel voor een collecte te houden voor een plastisch-chirurgische reddingsoperatie. Het is een steeds vaker voorkomend fenomeen dat psychisch gestoorde sukkelaars zich laten verbouwen tot datgene dat zij in hun zieke geesten hebben gecreëerd....gaande van borstvergrotingen tot verlengingen van bepaalde lichaamsdelen, van gelaatscorrecties tot het verlengen van onderbenen, enz. enz. Dit alles omdat men niet tevreden is met zichzelf en met wat de natuur heeft gegeven en bovendien gesterkt in het bijgeloof dat men na de chirurgische ingreep er beter zou uitzien als men als siliconenpop, als brandweergast met XL slang of nog, als strijkijzergezicht door het leven gaat....tot de natuur eens zo hard terugslaat en het schoonheidsideaal doet verkommeren tot ineengeschrompelde zieligaards en suïcidale zwakzinnigen die het woord geluk nog alleen maar kunnen spellen. De enige gelukkige in heel het verhaal is.....de plastische chirurg. MELILLENSE :belgie:

MaRouaN
24-12-2003, 09:13
Origineel gepost door aalyhia ik heb nova zelf niet gezien maar ik hoorde dat de baby onder een moskee was geboren in betlehem ik zit nu van alles te zoeken maar kan er niets over vinden op het internet heeft allah niet gezegd dat wanneer het einde van de wereld nadert profeet mohammed vzmh weer op aarde terug zou keren zou dat onze profeet niet zijn, tis toevallig wel een jongetje :confused: ik weet het allemaal niet meer Neen Mohammed vzmh en Allah's zegeningen zal niet wederkeren op aarde. Jezus vzmh zal wel wederkeren maar die tijd zal een zeer moeilijke tijd zijn. Natuurlijk doen zich kleine voortekenen al voor zoals het vermenigvuldigen van ongelovigen. Drank en overspel wat veel voorkomt. Ik kan nog uren doorgaan. Alleen Allah weet wanneer het Uur van de Waarheid zal schieden. Allah weet het Beste. Wa salammm

islamicgirl3
24-12-2003, 10:26
Origineel gepost door goddeloos Arm kind, z'n hele leven achtervolgd door allerlei bijgelovige malloten. Ik stel voor een collecte te houden voor een plastisch-chirurgische reddingsoperatie. zoals een vers luidt: reeds zijn er tekenen tot u gekomen............ en dan nog geloven ze niet..... :kwaad: allah oe akbar.

misstomatisch
24-12-2003, 10:28

Origineel gepost door Multikul Grappig dat nova in een keer serieus word genomen. Misschien was het wel donald duck die op zijn voorhoofd stond. Misschien was ik het wel. Dit is echt waar, het was ook op schotel. Iqra & Al JAzeera hebben dit al eerder verteld. NOVA is hier ietsiepietsie laat mee.

Pagina's : [1] 2 3 4 5