Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'langzaam groeit dit gevoel'

Pagina's : [1] 2 3 4 5

_BENZIE_
14-09-2002, 16:35

Jou nummer ken ik uit m'n hoofd en toets het eindelijk in De telefoon wordt opgenomen ik hoor je zachte stem Ik mis je maar durf het niet te zeggen Bang om fouten te maken stamel ik maar wat We nemen afscheid voor hoe lang... Als je de hoorn neerlegt geef ik je een zoen

jimpie
14-09-2002, 16:36
Origineel gepost door _BENZIE_ Jou nummer ken ik uit m'n hoofd en toets het eindelijk in De telefoon wordt opgenomen ik hoor je zachte stem Ik mis je maar durf het niet te zeggen Bang om fouten te maken stamel ik maar wat We nemen afscheid voor hoe lang... Als je de hoorn neerlegt geef ik je een zoen En voor welke Yasmina lid is dit bedoeld?

_BENZIE_
14-09-2002, 16:40
Origineel gepost door angel20 waarom heeft het zolang geduurd voordat je belde?!?!? heb zolang op je telefoontje gewacht :stout: :hihi: :D sorry engel jij bent het niet....... spijt me zeer .......

_BENZIE_
14-09-2002, 16:41
Origineel gepost door jimpie En voor welke Yasmina lid is dit bedoeld? :Iluvu: jaaa

Gmisa
14-09-2002, 16:45

Jou nummer ken ik ook uit mijn hoofd zo een makkelijk nummer het hangt namelijk overal in de mac ik besloot je te bellen je nam niet op waar was die sukkel nou? ik liet hem weer overgaan weer niemand nog een keer dan ja hallo hoor ik opeens een saaie rare stem Ik wist ook niet waarom ik belde ik had een fout gemaakt ik miste je niet dat durfde ik niet te zeggen ik hing op en gaf je geen zoen

_BENZIE_
14-09-2002, 16:47
Origineel gepost door lelahamka Jou nummer ken ik ook uit mijn hoofd zo een makkelijk nummer het hangt namelijk overal in de mac ik besloot je te bellen je nam niet op waar was die sukkel nou? ik liet hem weer overgaan weer niemand nog een keer dan ja hallo hoor ik opeens een saaie rare stem Ik wist ook niet waarom ik belde ik had een fout gemaakt ik miste je niet dat durfde ik niet te zeggen ik hing op en gaf je geen zoen hij is niet grappig........en ook niet lullig.......

Gmisa
14-09-2002, 16:48
was ook niet de bedoeling....

_BENZIE_
14-09-2002, 16:51
Origineel gepost door lelahamka was ook niet de bedoeling.... wat is dan wel de bedoeling ?

emsoem
14-09-2002, 16:51
Origineel gepost door _BENZIE_ Jou nummer ken ik uit m'n hoofd en toets het eindelijk in De telefoon wordt opgenomen ik hoor je zachte stem Ik mis je maar durf het niet te zeggen Bang om fouten te maken stamel ik maar wat We nemen afscheid voor hoe lang... Als je de hoorn neerlegt geef ik je een zoen jouw nummer kende ik niet uit mijn hoofd!! maar naar uren denken toeste ik in de telefoon werdt opgenomen ik hoorde een akelige stem ik miste je niet maar durfe het niet te zeggen bang om in de smaak te vallen ik zeikte maar wat we namen gelukkig afscheid gelukkig voor heeeeeeeel lang als je de hoorn neerlegt scheld ik je nog ff na!!! zo deze is toch mooier?????? haha =emsoem=

emsoem
14-09-2002, 16:52
Origineel gepost door lelahamka Jou nummer ken ik ook uit mijn hoofd zo een makkelijk nummer het hangt namelijk overal in de mac ik besloot je te bellen je nam niet op waar was die sukkel nou? ik liet hem weer overgaan weer niemand nog een keer dan ja hallo hoor ik opeens een saaie rare stem Ik wist ook niet waarom ik belde ik had een fout gemaakt ik miste je niet dat durfde ik niet te zeggen ik hing op en gaf je geen zoen hey je was me voor :kwaad: :zwaai: =emsoem=

yedjis_ennador
14-09-2002, 16:54
Droogheid op zijn hoogsT :jammer: Maarreuh Benzieeeeeee HOE KWAM JE AAN MIJN NOEMER DAN!!! :schrik2:

Gmisa
14-09-2002, 16:55
hahaha toevalig benzie netzoals jij je gevoelens beschrijft doe ik dat ook maar die van mij zijn gewoon anders

_BENZIE_
14-09-2002, 17:30
A marokkanen jullie ver****** mijn Topic........ PS: ben ik een keer sireus...... hangen jullie de clouwn uit.....

Gmisa
14-09-2002, 17:33
sorry als je mij bedoelt was niet de bedoeling echt

emsoem
14-09-2002, 17:34

Origineel gepost door _BENZIE_ A marokkanen jullie ver****** mijn Topic........ PS: ben ik een keer sireus...... hangen jullie de clouwn uit..... aaaaaaaaah meskien :rolleyes: =emsoem=

Pagina's : [1] 2 3 4 5