Bekijk originele versie : heelllpp
halfbloedje_egy
03-05-2008, 23:25
hallo ik wil iets vertellen over een vriendin van mij en wil graag jullie advies want ik weet zelf niet hoe ik haar kan helpen...mijn vriendin (17 jaar) is op haar 9de leeftijd meerder malen verkracht door haar prive leeraar..ze was nog heel jong en wist toen niet wat er allemaal gebeurde ..ze weet niet of ze maagd is of niet en ik kan haar ook niet met deze vraag helpen ..het enige wat ik weet is dat ze wel bloed had gezien nadat het het eerste keer gebeurde ( sorry als ik een beetje grof ben)..jammer genoeg leven wij in egypte en kunnen we niemand hier vragen om hulp want dat gaat gelijk voor meer problemen zorgen .. als iemand misschien meer weet en mij met deze vraag kan helpen ..wilt u aub een comment plaatsen
alhocemagirl
03-05-2008, 23:28
ht ws op har 9de en ze is nu 17? hoe ws se toen se ongsteld werd? wnt kijk als ie in haar is geweest dn is se natuurlijk ontmaagd. maar als jongen lang niet bij een meisje naar binnen gaat dn groeit dt weer dicht. ds als weer trouwt dn moet haar man eerst vliesje kapot maken..........
halfbloedje_egy
03-05-2008, 23:35
nee ze was toen nog niet ongesteld geweest en heel erg bedankt voor de informatie :D
alhocemagirl
03-05-2008, 23:38
nee ze was toen nog niet ongesteld geweest en heel erg bedankt voor de informatie :D
ok dn heeft ze voordeel gehad. wnt kijk als jij bijvoorbeeld getrouwd bnt en jou man heeft een paar maanden geen seks mt jou gehad dn gaat ht ook heel moeilijk alles sit dn heel strak ng . en bij haar is ht nu al 8 jaar geleden. verder hoop ik egt dt die man gestraft wordt voor wt ie gdaan heeft.:jammer: :jammer:
halfbloedje_egy
03-05-2008, 23:43
ok dn heeft ze voordeel gehad. wnt kijk als jij bijvoorbeeld getrouwd bnt en jou man heeft een paar maanden geen seks mt jou gehad dn gaat ht ook heel moeilijk alles sit dn heel strak ng . en bij haar is ht nu al 8 jaar geleden. verder hoop ik egt dt die man gestraft wordt voor wt ie gdaan heeft.:jammer: :jammer:
ja ik hoop et egt dat ie gestraft wordt want zelf kan et meisje niks doen in dit land :jammer:
_sha_hina_a
04-05-2008, 01:37
ht ws op har 9de en ze is nu 17? hoe ws se toen se ongsteld werd? wnt kijk als ie in haar is geweest dn is se natuurlijk ontmaagd. maar als jongen lang niet bij een meisje naar binnen gaat dn groeit dt weer dicht. ds als weer trouwt dn moet haar man eerst vliesje kapot maken..........
Met alle respect, dit is bla. :confused:.
Je vriendin is ontmaagd, maar niet uit eigen keus. Allah weet dat en zal haar hier dus niet schuldig voor bevinden, die man daarentegen, zal gestraft worden insha'Allah.
Ik wil dit tegen je zeggen. Wees NOOIT bang voor wat anderen gaan zeggen. Dat is HARAM. Alleen Allah's 'mening' telt en aangezien Hij alleswetend is, hoeft ze niet bang te zijn voor bestraffing hiervoor.
Verder kunnen wij niet zeggen of iemand er ooit achter zal komen, maar stel haar man komt er achter als ze trouwt en hij doet haar weg, ondanks dat ze hem heeft uitgelegd waarom, dan zal hij er ook gestraft voor worden.
In elk geval wil ik mijn begrip tonen, moge Allah haar hier doorheen slepen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.