Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als je zegt; vrouwen vallen op negers!

Pagina's : [1] 2

praatjes
23-12-2003, 21:20

Ik zeg kan niet; negers hebben geen geld. Waar geld aanwezig is, is ook het aanwezigheid van vrouwen. Dat is hoe het is..!

rachidabella
23-12-2003, 21:23
O jawel hoor zijn genoeg meisjes die op negers vallen niet allemaal ofcourse!! Maar ik hou het wel bjij mijn landgenootjes...

Damelza
interesting zeg :rolleyes: haha... maar ik behoor niet tot die vrouwen!

Che_Guevara
neej ze gaan niet voor t geld maar voor die grote sathe stok

lilmaroc
23-12-2003, 21:24

weyooooooow here we go ..again :rolleyes:

praatjes
23-12-2003, 21:29
Origineel gepost door Che_Guevara neej ze gaan niet voor t geld maar voor die grote sathe stok Luister dat kan ook niet, volgens horen zeggen van vele meisjes die open en eerlijk met mijn praten hebben ze gemiddeld een kleine.

praatjes
23-12-2003, 21:31
Origineel gepost door ilhampje19 Nou jognens......hier is al meerdere malen over gesproken.... Het gaat niet om het geld en al helemaal niet om hun DICK!!! Nou vertel mijn dan wat hetgeen wat negers hebben dat jou naar hun toe aantrekt. Als het geld en hun DICK niet is??

lilmaroc
23-12-2003, 21:32
Origineel gepost door praatjes Luister dat kan ook niet, volgens horen zeggen van vele meisjes die open en eerlijk met mijn praten hebben ze gemiddeld een kleine. zeggen die meisjes het gewoon tegen jouw dat ze een 'kleine' hebben??:rolleyes: praten ze er gewoon over met jou?? :confused: :lol: levenloossssssssssssssssss ??? :confused:

praatjes
23-12-2003, 21:36
Origineel gepost door lilmaroc zeggen die meisjes het gewoon tegen jouw dat ze een 'kleine' hebben??:rolleyes: praten ze er gewoon over met jou?? :confused: :lol: levenloossssssssssssssssss ??? :confused: Wanneer een meisje onder de alcohol is gepaard met softdrugs, ja dan praten ze vaak hun mondje uit. Ik ondervraag vrouwen altijd, en ik stel een leugendetector uit. Ik kom veel te weten. :)

chainreaction
23-12-2003, 21:36
ik denk niet dat meisjes een grote sathe stok willen gadverdamme en er zijn echt niet zoveel meisjes die met negers gaan

Che_Guevara
23-12-2003, 21:37
Origineel gepost door praatjes Luister dat kan ook niet, volgens horen zeggen van vele meisjes die open en eerlijk met mijn praten hebben ze gemiddeld een kleine. hahaha 1 keer zei meisjer dat ook tegen mij haha ze zei surinamers antilianen hebben egt geen grote zab ze zei die donkere afrikanen uit ghana enzo hahaha

chainreaction
23-12-2003, 21:45
srry maar die negers slingeren van de ene vrouw naar de andere en laten overal bastaardskinderen achter

praatjes
23-12-2003, 21:50
Origineel gepost door Che_Guevara hahaha 1 keer zei meisjer dat ook tegen mij haha ze zei surinamers antilianen hebben egt geen grote zab ze zei die donkere afrikanen uit ghana enzo hahaha dat laatste klopt wel, dat meisje heeft gelijk.

badbeauty
23-12-2003, 21:55
wat is er eigenlijk mis met negers alleen om huidskleur of zo . het zijn ook maar gewoon mensen hoor

Che_Guevara
23-12-2003, 21:56

Origineel gepost door ilhampje19 Je hebt Sommige die er gewoon goed uit zien...leuk koppie enz . je hebt ook marokkanen die er goed uit zien!!!! Maar wat het ook is ff eerlijk...een Surinamer roddelt niet zo snel over gaat praatjes verzinnen over een meisje net als de moker boys...niet allemaal maar de meeste wel!@!!! in die roddels zit bijna altijd een grote gedeelte dat waar is en dat is een feit

Pagina's : [1] 2